Gå til innhold

Putin og Kreml - Galgenhumor


Anbefalte innlegg

Oppretter en tråd for galgenhumor rundt Putin og Kreml, slik at ikke Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost] sklir ut. Gjerne legg lange vitser i spoiler (øyet i tekstbehandleren). Her er mitt første bidrag

Spoiler

During the time of the invasion of the Russian army into the Ukraine in 2022, President Putin was killed. He went straight to hell.

After months in hell, he began to have a change of heart about his behaviour and the terrible karma he created for himself. Uncharacteristically, the Devil found in himself a little compassion.

The Devil told Putin he would give him one last chance and send him back to Earth. If he blew it a second time, he would burn in hell for all eternity.

Putin felt grateful and promised faithfully to change his ways.

The Devil said to Putin he could send him back to any place on Earth of his choosing. Putin asked the Devil to send him back to his favourite bar in Moscow, where he could get a drink.

“Your wish is fulfilled,” said the Devil.

Next moment, Putin finds himself sitting on a stool in his favourite bar in Moscow.

“What would you like to drink?” said the barman.

“I’ll have a stiff vodka,” said Putin.

Putin got talking to the barman.

“I’ve just come out of a coma after several months. I have no idea what has been going on in the world. What happened in the Ukraine?

The barman replied: “The Russian army invaded the country. Thousands upon thousands of Ukrainian citizens and soldiers died. Thousands upon thousands of Russian soldiers died as well. There was so much suffering, so much grief and so many funerals day after day in both countries.”

“Is the war still going on?” Putin asked.

Barman replied: “It came to a halt. There is no more war. It’s over.

Putin replied. “That’s wonderful news. Oh, and how much is the glass of vodka?”

“That will be five Euros,” replied the barman.

 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spoiler

Stalins spøkelse viser seg i Putins drøm, og Putin spør om hjelp for å styre landet.

Stalin sier: "Samle alle krigsdemonstranter og skyt dem, og deretter så maler du interiøret i Kremlin blå."

"Hvorfor blå?" Spør Putin. 

"Ha!" sier Stalin. "Jeg skjønte at du ikke kom til å spørre om den første delen."

Endret av .,.
Grammatikkfeil
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Spoiler

 

Vladimir Putin er i limousinen sin, og blir kjørt gjennom landlig strøk i Russland. Plutselig er det en stor dunk, og en stor hump. 

Putin roper til sin sjåfør: "Hva faen var det?"

Sjåføren svarer, "Jeg kjørte over en gris som lå midt på veien. Jeg er rimelig sikker på at den ble drept. Jeg kan se en gård like ved, jeg bør gå dit og unnskylde meg for å kjøre på grisen."

Putin svarer, "Ok, men la det gå fort."

Sjåføren går ut, sjekker grisen kjapt, og får noen blodflekker på de hvite kjørehanskene sine. Han går så til gårdshuset, banker på døren, og han blir sluppet inn. En time senere, så kommer han tilbake med et enormt glis. Han hadde på seg en festhatt, en blomsterkrans rundt halsen, en enorm sigar i munnen, og en flaske med den fineste champagnen i hånden. 

Putin spør, "Hvor fikk du tak i alt dette?"

Sjåføren svarer, "Bonden ga det til meg."

Putin spør videre, "Hvorfor i all verden ga han deg alt dette? Hva sa du til ham?"

Sjåføren svarer tilbake, "Jeg vet virkelig ikke. Alt jeg klarte å si før det ble litt spetakkel var "Jeg er Vladimir Putins sjåfør. Svinet er død." mens jeg pekte opp mot limousinen."

 

 

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Spoiler

 

En ukrainsk mann, en russisk soldat, en gammel dame, og en vakker ung kvinne satt på toget Ukraina. Naturlig nok så var det litt anspent, og ingen pratet med hverandre.

Så gikk toget gjennom en tunnel, og det ble bekmørkt. 

Da kom det en lyd av et høyt kyss, en smekk med håndflate, og når toget kommer ut av tunnelen, så sitter den russiske soldaten å gnir seg på et sårt kinn. 

 

Den gamle damen tenker: "Det fortjener han! Hvordan våger han å utnytte den unge kvinnen i mørket."

Den unge kvinnen tenker: "Fortjener han godt! Men hvorfor kysset han den gamle damen i stedet for meg?"

Den russiske soldaten tenker: "Den ufordragelige ukraineren. Han kysser den unge kvinnen, men det er jeg som blir smekket til."

Ukraineren tenker: "Ha! Jeg kysser baksiden av hånda mi, og jeg fikk anledning til å smekke til en russisk soldat!" 

 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Spoiler

To russere sitter på en parkbenk i Moskva og snakker. Plutselig sier den ene.

"President Putin sier at den spesielle militære operasjonen i Ukraina faktisk er en krig mellom Russland og Nato".

 

- Åja, hvordan går det?

 

- "Så langt har vi mistet 15.900 soldater, 7 generaler, 543 stridsvogner, 1643 pansrede kjøretøy, 1053 myke kjøretøy, 283 Howbits, 49 luftforsvars-systemer, 109 fly, 126 helikopter og 53 droner".

 

- "Jøss! Hva med Nato?"

 

- "De har ikke dukket opp ennå....."

 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Tar med en som ikke dreier seg om denne krigen, men den store vinterkrigen - man kan vel sammenligne det med Russernes forsøk på å krysse elven flere ganger

Spoiler

Old joke from the winter war. Russian general is advancing into Finnland when he hears someone shout "one Finn soldier can defeat ten Russians."

To prove the voice wrong he sends 10 men into the woods. After some brief sounds of fighting he hears the voice again. "One Finnish soldier can beat a hundred Russians."

Angry, the general sends 100 troops into the woods. The fighting lasts a bit longer, then silence. Then "One Finnish soldier can beat a thousand Russians."

The general sends 1000 troops into the woods, but after the fighting dies down he sees one of his men limping back to his lines. "General, it was a trap. There are two of them!"

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...