Megaoctane Skrevet søndag kl 16:45 Skrevet søndag kl 16:45 Hvor i landet er oppkjøringen? Lykke til foresten. Dette ordner seg. 1
Gavekort Skrevet søndag kl 16:52 Skrevet søndag kl 16:52 Megaoctane skrev (2 minutter siden): Hvor i landet er oppkjøringen? Lykke til foresten. Dette ordner seg. Takk! Blir oppkjøring fra Stavanger Trafikkstasjon.
Megaoctane Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Kjenner ikke til trafikkbildet der. Men inntrykket jeg har er at det kanskje er vanskeligere å bestå ved mye landevei kjøring kontra bykjøring? Det blir mye mer fokus på fart i sving og plassering i veibanen. I byen er det enten motorvei eller så er det godt oppmerkede, og ingen behov for å kutte svinger etc. Endret 15 timer siden av Megaoctane
Gavekort Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Da var lappen i boks! Ble mye landeveiskjøring, og siden vi hadde en mistanke hvilken rute som ville bli tatt så fikk jeg gjort meg kjent i området, og det hjalp veldig. Kjørte 2 timer på søndag og 2,5 timer i dag før oppkjøring. Det fikk plantet hodet mitt, og jeg kjente meg mer selvsikker enn det jeg har gjort i mange av kjøretimene mine, så kan anbefale det som tiltak mot nerver, om man har muligheten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå