Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brother Ursus skrev (1 minutt siden):

Oh, puh, 304-109... det er levelig. Halvparten av republikanerne stemmer for og ingen demokrater imot.

Brother Ursus skrev (Akkurat nå):

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Gode nyheter!!!🥳🥳🥳🥳

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Da var støtte til ukraina gjennom en 95 Billions $USD  foreign aid package $USD til Ukraina, Israel og Taiwan godkjent gjennom house of representatives. Spørsmålet er hvor fort resten av dimage.png.df3bd308ce09048072e550a3c1e113e8.pngette kan gå? før ting er på plass i Ukraina mener jeg.

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
torbjornen skrev (2 minutter siden):

Sjefen har vel i tilfelle blitt lurt.

Dette handler kun om "rubler" i kassa. Sånn har desverre samfunnet blitt.

Ukraina kan feire i kveld. Det gjør jeg også.

God Helg!

• Liker 4
  • Hjerte 5
Skrevet
8 minutes ago, torbjornen said:

At vi skulle få sjå den karen sitje og sole seg i glansen hadde eg aldri trudd for kort tid sidan.

Hvis du tenker på Johnson så er bildet så vidt jeg husker fra flere uker tilbake.

Johnson er i Washington i kveld, og Zelensky så vidt vi vet i Kyiv.

• Liker 3
Skrevet
Just now, DukeNukem3d said:

Gode og lovende ord fra Espen Barth Eide

Han sier krigens gang må snus og at han håper den amerikanske støttepakken kan være et vendepunkt.

– Det er viktig at den amerikanske støttepakken ikke må bli noen hvilepute for Ukrainas europeiske partnere. Alle nå må ta sin del av ansvaret og benytte det momentumet den amerikanske støttepakken skaper, skriver Barth Eide.

Han mener Europa nå må ta et større ansvar, og at europeere nå vil bli målt på hva vi gjør for Ukraina i den skjebnetiden landet står i.

– Jeg håper europeiske land vil følge opp det amerikanske lederskapet og bidra både mer og raskere til Ukrainas forsvarskamp. Norge skal gjøre sitt for dette, lover Barth Eide.

https://www.nettavisen.no/nyheter/ukrainapakken-er-vedtatt-i-representantenes-hus/s/5-95-1774293

Ja, altså, grunnen til at amerikansk støtte er så viktig er ikke først og fremst pga. kroner og øre, eller i dette tilfellet dollarsummen, men pga. det enorme arsenalet deres.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...