Gå til innhold

Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra


Anbefalte innlegg

MrMidget skrev (2 timer siden):

Hvor lenge varte dette galaxy buds tilbudet på s22 serien?
Jeg kjøpte S22 ultra fra Telia for et par dager siden.. får jeg benyttet dette tilbudet da?

I Samsung members appen ser jeg kun om du har kjøpt telefonen via Telenor 😐

Jeg vet ikke om tilbudet fortsatt er gyldig, men er registreringsskjemaet fortsatt online, bør det jo være det (?).

Jeg kjøpte S22 fra Power, og registrerte meg i members-appen. Da kunne jeg velge Power som butikk, men jeg fikk ingen bekreftelse på registreringen, så en uke senere prøvde jeg igjen. Men da fikk jeg også kun opp Telenor som alternativ. Så jeg sendte de en henvendelse på linken de oppgir, og da registrerte de det manuelt.

Direkte link til skjema.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boye skrev (14 minutter siden):

Kjøpte S22 på Komplett 10.02, ble plutselig utsatt til sent april. Hvordan i granskauen får en budsa da hvis en trenger serienummeret? :-@ Tar gjerne imot forslag, har sabla lyst på de.

Dem er jo lovpålagt å gi deg dem og har ikke anledning til å tidsbegrense registreringen all den tid du ble lovet buds, men jeg hadde samme dilemma og endret fargen for å få telefonen raskere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Miss_star skrev (1 minutt siden):

Har S22 en tynn skjermbeskyttelse slik som S20 og S21 hadde på skjermen? Den bør jo byttes ut men om den er der fra fabrikk. Tenker da ikke den ytterste men på i hvert fall S21 lå det et tynn skjermbeskyttelse også. 

Var ikke på den jeg kjøpte. Jeg kjøpte med en Panzer Glass.

Lenke til kommentar
Miss_star skrev (1 minutt siden):

Da får jeg bestille med en gang. Takk for svar. Fornøyd?

Ja, jeg tenker ikke på at den er der. Jeg er imidlertid litt usikker på om fingersensoren hadde vært mer responsiv om den ikke hadde vært der, da jeg tok den på før jeg slo på telefonen første gang. Plundret nemlig litt med den sensoren i begynnelsen, men måtte bare lære meg å holde fingeren mer nøyaktig på riktig sted.

Lenke til kommentar
Boye skrev (9 timer siden):

Kjøpte S22 på Komplett 10.02, ble plutselig utsatt til sent april. Hvordan i granskauen får en budsa da hvis en trenger serienummeret? :-@ Tar gjerne imot forslag, har sabla lyst på de.

Forstått det som de har utvidet kampanjen pga forsinkelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan få S22 256GB for 8990 fra Talkmore.
9000kr er mye penger. Spesielt når jeg kjøpte min Samsung Galaxy A8 for 3500kr.
Jeg bytter mobiltelefon svært sjelden. Min nåværende A8 har jeg hatt siden 2019 (3 år).
Er svært oppgitt for tiden hvor treg min A8 er blitt. Derfor jeg tenker nå er tiden inne for å kjøpe en toppmodell.
Hvis jeg har den i minst 3 år den også, så er det en kostnad på 3000kr i året.

Lenke til kommentar
DJViking skrev (13 timer siden):

Jeg kan få S22 256GB for 8990 fra Talkmore.
9000kr er mye penger. Spesielt når jeg kjøpte min Samsung Galaxy A8 for 3500kr.
Jeg bytter mobiltelefon svært sjelden. Min nåværende A8 har jeg hatt siden 2019 (3 år).
Er svært oppgitt for tiden hvor treg min A8 er blitt. Derfor jeg tenker nå er tiden inne for å kjøpe en toppmodell.
Hvis jeg har den i minst 3 år den også, så er det en kostnad på 3000kr i året.

Prosessorene har blitt mye bedre fra 2018 til i dag. Du kan få en godt fungerende mobil til kr 3500. F.eks Samsung Galaxy A52s

Best pris på Samsung Galaxy A52s SM-A528B 5G Dual SIM 6GB RAM 128GB Mobiltelefoner - Sammenlign priser hos Prisjakt

Her er et par modeller som kommer i mellom A52s og S22 prismessig:

Best pris på Samsung Galaxy S21 FE SM-G990B 5G Dual SIM 6GB RAM 128GB Mobiltelefoner - Sammenlign priser hos Prisjakt

Best pris på Samsung Galaxy S21 SM-G991B 5G Dual SIM 8GB RAM 128GB Mobiltelefoner - Sammenlign priser hos Prisjakt

Best pris på Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B 5G Dual SIM 8GB RAM 128GB Mobiltelefoner - Sammenlign priser hos Prisjakt

(Men altså S22 256GB for 8990, og ha i 3 år er sikkert fint det. S22 har bedre kamera)

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
19 minutes ago, minim said:

Power kjører supertilbud i helgen. Med 20% rabatt Utgjør det 2900 i avslag på s22u 256gb. Da uten innbytte/abo ordning. Man får vel med buds dealen også? 

DnB mastercard som kjører supertilbudet hos Power, sånn at andre som ikke er invidde i supertilbud tingen skjønner hva det er snakk om. Det ble endringer i denne ordningen etter nyttår, så det ikke lenger holder med å ha Mastercard fra DnB, men man må ha et kundeforrhold vedsidenav, som koster 2-300 pr år. Husker ikke alt dette i hodet.

Tilbudet er vel sånn at man må bestille Samsung og Apple telefoner med abonement?

Lenke til kommentar
Trene Arnholdt skrev (7 minutter siden):

DnB mastercard som kjører supertilbudet hos Power, sånn at andre som ikke er invidde i supertilbud tingen skjønner hva det er snakk om. Det ble endringer i denne ordningen etter nyttår, så det ikke lenger holder med å ha Mastercard fra DnB, men man må ha et kundeforrhold vedsidenav, som koster 2-300 pr år. Husker ikke alt dette i hodet.

Tilbudet er vel sånn at man må bestille Samsung og Apple telefoner med abonement?

Stemmer det. Jeg får ihvertfall melding fra dem så regner med kortet virker også :p 

Stemmer, men hos Telenor er det ingen binding så man trenger ikke å beholde det. Så lenge de ikke tar forbehold om bindingstid så ser jeg ikke noe i veien for å tegne abo med nytt nr og si det opp. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, minim said:

Stemmer det. Jeg får ihvertfall melding fra dem så regner med kortet virker også :p 

Stemmer, men hos Telenor er det ingen binding så man trenger ikke å beholde det. Så lenge de ikke tar forbehold om bindingstid så ser jeg ikke noe i veien for å tegne abo med nytt nr og si det opp. 

Jeg får også melding enda, men det står at det er endring i hvordan du får rabatten. 

Har lest at du får rabatten i butikken eller på nett, men når DnB ser at du ikke har riktig kundeforhold, så legger de på prisen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trene Arnholdt skrev (1 time siden):

Jeg får også melding enda, men det står at det er endring i hvordan du får rabatten. 

Har lest at du får rabatten i butikken eller på nett, men når DnB ser at du ikke har riktig kundeforhold, så legger de på prisen igjen.

Det hadde jeg lest litt kjapt så skal ta en sjekk om jeg må endre noe for å få rabattene. Det hadde vært kjipt å handlet ultra og miste rabatten i etterkant så takk for den :) 

Nå ser det ut som power ikke har noe på lager av S21U før i april så det spørs hvordan tilgangen er. Hos Samsung har de en del på lager fortsatt så det blir kanskje mindre ventetid derfra. 

Lenke til kommentar

Fikk mail at jeg kunne få med en lader til telefonen som kompensasjon for ventetiden på min S22. Forutsetning er at man bestilte før 11.mars og har ventet i lengre enn 3 uker.

Skal vist bestilles på samme måte som buds, gjennom denne Samsung appen.

Flere som har fått det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...