Gå til innhold

Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra


Anbefalte innlegg

Den lokale power her fikk opp leveringsdato 18.04 når det ble lagt inn tlf nr. inn til hovedlager den 11.04 så det regner jeg med er likt over hele landet. Dette gjaldt alle 128 og 256gb ultra. Selv om DnB supertilbud gir go-pris så blir det for kjipt med 1mnd venting :p 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Komplett ubrukelig skrev (5 timer siden):

Står det at det kan ta opp til 5 dager før fordelene (buds og evt. lader) dukker opp i samsung appen. Har det tatt så lang tid med dere? 

Planen er å resette og fjerne alt mulig samsung ræl så snart det er i orden. 

Fikk telefonen i dag, logget inn(hadde tydeligvis en konto fra før) og begge fordelene (samt flere andre) lå der, og jeg fikk "bestilt" buds og lader.

Endret av sdf123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Det her blir litt off-topic, men jeg vurderer å skaffe en gimbal for å bruke til S22U.

Vurderer tro forskjellige; Zhiyun Smooth 5 eller DJI OM5.

 

Jeg har minimal erfaring med slike tilleggsutstyr, men har hørt at vekta på tlf. har noe å si for hvor godt gimbal’en klarer å holde tlf. stabil.

Har noen erfaring med nevnte utstyr – og tips/tricks?

Lenke til kommentar
Akitu skrev (10 timer siden):

Hei.

Det her blir litt off-topic, men jeg vurderer å skaffe en gimbal for å bruke til S22U.

Vurderer tro forskjellige; Zhiyun Smooth 5 eller DJI OM5.

 

Jeg har minimal erfaring med slike tilleggsutstyr, men har hørt at vekta på tlf. har noe å si for hvor godt gimbal’en klarer å holde tlf. stabil.

Har noen erfaring med nevnte utstyr – og tips/tricks?

Jeg mottok akkurat DJI Osmo 5 og Hohem iSteady v2. Usikker på hvilken jeg skal velge. Men ingen tilsynelatende problem med å holde en standard S22 i hvert fall. Mulig S22 Ultra kan bli litt utfordrende i enkelte vinkler... Topp og bunn kan kræsje i selve gimbal'n.

Angående tips og triks så er min erfaring at telefonene i seg selv har enormt god bildestabilisering, men en gimbal kan gi en del fine tilleggseffekter. For eksempel tracking funksjonen som gjør at den automatisk følger objektets bevegelse.

 

Lenke til kommentar

Har gått og ventet på en retureske for å sende inn den gamle enheten. Slo meg plutselig at konvolutten med en returseddel sol lå pakket inn i flat papp, kanskje er esken som skal brettes sammen. Denne kom fra Elcare, eller noe slik. Da jeg Googlet "Elcare", så fikk jeg opp "Elkjøp", og tenkte ikke at det var i sammenheng med kjøpet fra Samsung... Noen som vet?

Lenke til kommentar
On 3/31/2022 at 8:23 AM, ray001 said:

Jeg kjøpte ifra Samsung Norge og fikk begge levert samtidig 😳😁

Merkelig. Har ikke fått noe info her. Stod at man kunne sjekke kvitteringen etter et nummer man kunne registrere men ikke noe der heller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
3 hours ago, Datafriken said:

Jeg og kjøpte tlf direkte fra Samsung uten og få med tilbudet både på 1 år med care+ eller buds , har blitt satt på en liste sier Sasmung at jeg vil få både Care+ og buds senere men ingen dato enda .

Ok så du henvendte deg bare til Samsung support eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (19 timer siden):

Ok så du henvendte deg bare til Samsung support eller noe slikt?

Ja snakket med de via chat,

 

sdf123 skrev (18 timer siden):

Care+? Er det og en kampanje? 

Ja både Care+ og buds pro var endel av forhåndstilbudet til Samsung via demmes side "samsung.com/no"

Vet ikke om det bare gjaldt Ultra eller alle 3.

Samsung.thumb.png.452fafdc9dff4af69f3de8a4ac5cf9c9.png

Endret av Datafriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...