Gå til innhold

Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra


Anbefalte innlegg

sdf123 skrev (1 time siden):

Fikk mail at jeg kunne få med en lader til telefonen som kompensasjon for ventetiden på min S22. Forutsetning er at man bestilte før 11.mars og har ventet i lengre enn 3 uker.

Skal vist bestilles på samme måte som buds, gjennom denne Samsung appen.

Flere som har fått det?

Jeg har fått mail om det samme fra Samsung, men det stod at den ville sendes direkte fra Samsung og at jeg ville få beskjed når det skjedde.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette sto det hos meg

 

Sitat
Følg trinnene nedenfor og få en lader:
 
Registrer en Samsung Account**når du mottar din Galaxy S22, S22+ eller S22 Ultra eller Galaxy Tab S8, S8+, S8 Ultra.
 
Åpne Samsung Members-appen på Samsung Galaxy S22, S22+ eller S22 Ultra eller Galaxy Tab S8, S8+, S8 Ultra.
 
Gå til «Utforsk» og klikk på «Fordeler» øverst til venstre i appen og velg nåværende kampanje. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil fem (5) virkedager før tilbudet er synlig i appen.
 
Klikk på knappen «Benytt deg av tilbudet» for å komme til registreringssiden der du kan delta i kampanjen ved å laste opp kvittering og angi fullt navn, e-postadresse, leveringsadresse og serienummer til din Galaxy S22, S22+ eller S22 Ultra eller Galaxy Tab S8, S8+, S8 Ultra. Vær oppmerksom på at registrering og forsendelse av kampanjeprodukter gjøres av en tredjepartsleverandør, Veddesta Distributions AB.
 
Etter registrering vil du motta en e-postbekreftelse til e-postadressen som er koblet til din Samsung Account.
 
Informasjonen gjennomgås deretter manuelt av Veddesta. Når registreringen er godkjent, vil Veddesta sende kampanjeproduktet til den spesifiserte adressen etter ca. 30 virkedager. Vær oppmerksom på at kampanjeproduktet kan sendes senere enn 30 virkedager hvis produktet ikke er på lager.

 

Endret av sdf123
Lenke til kommentar

Jeg har også fått epost fra Samsung som sier at jeg skal få gratis tilsendt en Duo lader pga forsinket levering på min ordre. Denne eposten mottok jeg ca en uke etter at jeg fikk telefonen. Men jeg venter fortsatt på et deksel som jeg kjøpte samtidig fra Samsung shop.

Lenke til kommentar

Skulle til å registrere for Buds Pro via Samsung Members, og fikk høflig "An illegal choice has been detected"  -> ingen mulighet til å sende inn skjema. Riktig farge, riktig IMEI...

DOH! MÅTTE jo være noe $*d#.

Noen som klarte å jobbe rundt det her? Sendt email til Komplett, men tar imot råd. De budsa vil jeg ha for de hadde gjort livet veldig, veldig mye enklere i jobbsammenheng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boye skrev (1 time siden):

Skulle til å registrere for Buds Pro via Samsung Members, og fikk høflig "An illegal choice has been detected"  -> ingen mulighet til å sende inn skjema. Riktig farge, riktig IMEI...

DOH! MÅTTE jo være noe $*d#.

Noen som klarte å jobbe rundt det her? Sendt email til Komplett, men tar imot råd. De budsa vil jeg ha for de hadde gjort livet veldig, veldig mye enklere i jobbsammenheng.

Du kan opprette en ticket på veddesta.se

http://support.veddestagruppen.se

Bla ned til S22 med Galaxy Buds Pro 2022 - Norge.

Jeg måtte det da jeg aldri fikk noen bekreftelse på at jeg hadde sendt inn skjema. Da opprettet de det for meg manuelt, og jeg har fått bekreftelse og forventet leveringsdato.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ray001 skrev (13 timer siden):

Får håpe "tilbudet" med lader kommer på Samsung Galaxy S8 tablet og da😀

Sitat

Høy etterspørsel etter Galaxy S22-serien og Tab S8-serien har ført til litt lengre leveringstider enn normalt. Og vi beklager at den nye mobilen din er forsinket. I den forbindelse ønsker vi å kompensere deg med en lader uten ekstra kostnad.
 
Hvis du bestilte et produkt fra Galaxy S22-serien eller Tab S8-serien før 11. mars 2022 og har ventet i mer enn tre uker (21 dager), kan du følge trinnene nedenfor og få en lader helt kostnadsfritt.

 

Endret av sdf123
Lenke til kommentar
ray001 skrev (7 timer siden):

Ja der står det nok. Må bare komme meg hjem ifra jobb/offshore 😀

Det enkleste er å sjekke etter produsentens varenummer på en forhandlers nettside, f. eks hos Komplett står dette øverst på siden til min hvite s22+: Varenummer: 1206532 / Produktnr.: SM-S906BZWGEUB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...