Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjørøver skrev (På 15.3.2022 den 20.34):

Hvordan ser dere på formel 1? Jeg tenkte jeg skulle abonnere på f1tv, siden de hadde tilbud, men tilbudet var gått ut så dropper det. Vurderer derfor viaplay, siden jeg kan få med en del film og serier også.

Jeg bruker Viaplay, er veldig fornøyd. Skal også sies at Viaplay satser veldig hardt i år! Har ikke sett så nøye på hva som kommer, men inntrykkene mine fra Viaplay motor norge viser at de har mye spennende på gang. Sjekk ut der :) 

Hvis man kun skal se på F1 er det litt dyrt, da hadde jeg nok heller gått for F1TV. Men jeg ser også på Bundesliga, engelske cuper, NHL og masse annen motorsport. I tillegg så kommer jo film og serier. Totalpakka er ganske bra hvis man bruker mye av den. De er gode på sport.

Lenke til kommentar

Mine innlegg. 

 

Har ikke fulgt så nøye med på F1 siden 2010, litt pga at de tok bort F1 fra vanlige kanaler, men også pga livet generelt. Men, drive to survive og fjorårets sesong har blusset opp interessen igjen.

Vurderer å kjøpe meg en iptv box. Får vel med seg F1 på en sånn?

Lenke til kommentar
hfthomas skrev (39 minutter siden):

Mine innlegg. 

 

Har ikke fulgt så nøye med på F1 siden 2010, litt pga at de tok bort F1 fra vanlige kanaler, men også pga livet generelt. Men, drive to survive og fjorårets sesong har blusset opp interessen igjen.

Vurderer å kjøpe meg en iptv box. Får vel med seg F1 på en sånn?

Har du vanlig TV-grunnpakke i dag? Jeg har Altiboks, hadde Telenor TWE før. Viasport var inkludert og kunne velges med poeng begge plasser. Jeg syns sendingene til Viasport har blitt veldig gode. Et billig alternativ til Tv generelt er jo som du nevner IPTV. jeg har ingen egen boks til dette, men bruker Apple-TV med app som laster inn URL og passord. Apper som kan gjøre dette er f.eks. Cloud Stream eller GSE-smart IPTV pro. litt knotete å bruke, men når pakkene med flere tusen kanaler koster noen 10kroner for 3-6mnd så er det vel verdt det. Jeg har Sky sport f1, alle F1 kameraene (er vanvittig mange å velge i) men foretrekker Viasport faktisk. 

 

 

Lenke til kommentar
30 minutes ago, HappyD said:

Har du vanlig TV-grunnpakke i dag? Jeg har Altiboks, hadde Telenor TWE før. Viasport var inkludert og kunne velges med poeng begge plasser. Jeg syns sendingene til Viasport har blitt veldig gode. Et billig alternativ til Tv generelt er jo som du nevner IPTV. jeg har ingen egen boks til dette, men bruker Apple-TV med app som laster inn URL og passord. Apper som kan gjøre dette er f.eks. Cloud Stream eller GSE-smart IPTV pro. litt knotete å bruke, men når pakkene med flere tusen kanaler koster noen 10kroner for 3-6mnd så er det vel verdt det. Jeg har Sky sport f1, alle F1 kameraene (er vanvittig mange å velge i) men foretrekker Viasport faktisk. 

 

 

 

Takk for info. Jeg skal sjekke ut hva vi har i altibox nå. Har vurdert å droppe tv generelt da det går forsvinnende lite tid til tv titting. 

Da skal jeg sjekke ut alternativene du nevner😁

Lenke til kommentar
hfthomas skrev (6 timer siden):

Takk for info. Jeg skal sjekke ut hva vi har i altibox nå. Har vurdert å droppe tv generelt da det går forsvinnende lite tid til tv titting. 

Da skal jeg sjekke ut alternativene du nevner😁

Jeg har Telenor T-We. Hvis jeg velger bort alle de valgfrie kanalene, og kun sitter igjen med de faste kanalene (14 stykker) så får jeg akkurat nok poeng til å velge både Viaplay (strømmetjenesten uten sport) og V Sport-pakke som inkluderer V Sport 1, 2, 3 og +.

Ser egentlig aldri på de kanalene jeg valgte bort, og de kan i nødstilfelle velges inn igjen. Tar bare noen minutter, og kan gjøres så mange ganger og så ofte man vil.

Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (1 minutt siden):

Jeg har Telenor T-We. Hvis jeg velger bort alle de valgfrie kanalene, og kun sitter igjen med de faste kanalene (14 stykker) så får jeg akkurat nok poeng til å velge både Viaplay (strømmetjenesten uten sport) og V Sport-pakke som inkluderer V Sport 1, 2, 3 og +.

Ser egentlig aldri på de kanalene jeg valgte bort, og de kan i nødstilfelle velges inn igjen. Tar bare noen minutter, og kan gjøres så mange ganger og så ofte man vil.

Av en eller annen merkelig grunn har jeg tilgang til Telenor Twe, med alle viasportkanalene. Jeg sa opp bredbånd og TV fra dem for 1,5 år siden😆🤷‍♂️  Husker ikke hvordan oppsettet var, men mener jeg hadde poeng til å velge noe mer også. Hadde ikke Viaplay da, kun vsportkanalene på tweapp eller dekoder, sikkert derfor jeg hadde noe poeng igjen til andre kanaler. 

Lenke til kommentar
HappyD skrev (2 minutter siden):

Av en eller annen merkelig grunn har jeg tilgang til Telenor Twe, med alle viasportkanalene. Jeg sa opp bredbånd og TV fra dem for 1,5 år siden😆🤷‍♂️  Husker ikke hvordan oppsettet var, men mener jeg hadde poeng til å velge noe mer også. Hadde ikke Viaplay da, kun vsportkanalene på tweapp eller dekoder, sikkert derfor jeg hadde noe poeng igjen til andre kanaler. 

Ja, man kan velge V Sport-pakken uavhengig av Viaplay. De kommer opp som kanaler på dekoderen (eller appen).

Nevnte bare Viaplay, da det for meg er mer verdifullt å ha en strømmekanal enn en liten drøss med uinteressante kanaler, slik at for flere her inne kan det være interessant å fjerne alle kanaler, og ha akkurat nok poeng til å velge disse to i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...