Gå til innhold

Amuletten skulle beskytte mot 5G - var radioaktiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Walking Dead skrev (1 time siden):

Skjønner at de må beskytte seg mot 5G, man kan vel få covid av det??? :)

 

Nei, nei, nei. Det er komplett umulig for 5G å spre virus. Det er ikke sånn virus fungerer. Anbefaler å lese Wikipedia-artikkelen om virus, eller SNL, og samtidig lese seg opp på hvordan trådløs datakommunisering fungerer. Det er nemlig helt feil at 5G sprer korona. Men korona har blitt spredd av myndighetene for et påskudd for å injisere databrikker i alle oss mennesker. Vaksinene inneholder kontrollbrikker som styres gjennom 5G, så myndighetene kan kontrollere oss akkurat som de vil. Hvis du er i risikogruppen for alvorlig sykdom, bør du derfor vaksinere deg, men samtidig beskytte deg med antistrålingsklær. Isoler hus og arbeidsplass også med tinngardiner og annen beskyttende folie, så du på disse stedene ikke trenger så mye beskyttelse gjennom klærne. Myndighetene vil prøve å kontakte databrikken i deg gjennom de digitale enhetene dine, så du bør derfor ha minimalt med bruk av nettilkoblede enheter, eventuelt slå på flymodus, og ikke bruke internett. 

Endret av Memento scientiam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (29 minutter siden):

Men korona har blitt spredd av myndighetene for et påskudd for å injisere databrikker i alle oss mennesker.

Dette er den samme opplevelsen jeg opplevde etter jeg fikk koronavaksinen. Etter jeg fikk min første dose i vår så har jeg blitt forfulgt hvor enn jeg har vært av hemmelige agenter fra Kripos eller PST. Hvem vet. Jeg ser at uniformskledde menn følger med på hva enn jeg gjør. De har kontroll på når jeg sover, spiser, hvem jeg snakker med og hva jeg har på meg. Noen ganger tar de kontakt med meg, og utgir seg for å være "statlige ansatte" som er til for å hjelpe meg. Men jeg vet at de egentlig er ute etter å få et innblikk i organisasjonen. En fot innenfor. De var på sporet av meg en stund, men lot meg få gå etter jeg ristet de av meg.

Så fant jeg ut at det aldri var et komplott, bare jeg som satt på lukket avdeling der vi med litt skrudd virkelighetsforståelse hører hjemme.

Endret av Sydvest
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er en milliardindustri å spille på folks følelser og skepsis, spesielt mot "den offisielle historien" blant folk som ikke har antenner for kvalitetssikring av info - industrien sentreres ofte i såkalte alternative miljøer" både fordi det er mye penger å hente der og fordi lettlurte føler seg tiltrukket av det.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (15 timer siden):

Nei, nei, nei. Det er komplett umulig for 5G å spre virus. Det er ikke sånn virus fungerer. Anbefaler å lese Wikipedia-artikkelen om virus, eller SNL, og samtidig lese seg opp på hvordan trådløs datakommunisering fungerer. Det er nemlig helt feil at 5G sprer korona. Men korona har blitt spredd av myndighetene for et påskudd for å injisere databrikker i alle oss mennesker. Vaksinene inneholder kontrollbrikker som styres gjennom 5G, så myndighetene kan kontrollere oss akkurat som de vil. Hvis du er i risikogruppen for alvorlig sykdom, bør du derfor vaksinere deg, men samtidig beskytte deg med antistrålingsklær. Isoler hus og arbeidsplass også med tinngardiner og annen beskyttende folie, så du på disse stedene ikke trenger så mye beskyttelse gjennom klærne. Myndighetene vil prøve å kontakte databrikken i deg gjennom de digitale enhetene dine, så du bør derfor ha minimalt med bruk av nettilkoblede enheter, eventuelt slå på flymodus, og ikke bruke internett. 

Kan man få corona av å skrive selve ordet også? Det virker som når jeg går forbi slike 5G telefoner på elkjøp så svir det litt i pungen?

Lenke til kommentar
17 hours ago, Memento scientiam said:

Nei, nei, nei. Det er komplett umulig for 5G å spre virus. Det er ikke sånn virus fungerer. Anbefaler å lese Wikipedia-artikkelen om virus, eller SNL, og samtidig lese seg opp på hvordan trådløs datakommunisering fungerer. Det er nemlig helt feil at 5G sprer korona. Men korona har blitt spredd av myndighetene for et påskudd for å injisere databrikker i alle oss mennesker. Vaksinene inneholder kontrollbrikker som styres gjennom 5G, så myndighetene kan kontrollere oss akkurat som de vil. Hvis du er i risikogruppen for alvorlig sykdom, bør du derfor vaksinere deg, men samtidig beskytte deg med antistrålingsklær. Isoler hus og arbeidsplass også med tinngardiner og annen beskyttende folie, så du på disse stedene ikke trenger så mye beskyttelse gjennom klærne. Myndighetene vil prøve å kontakte databrikken i deg gjennom de digitale enhetene dine, så du bør derfor ha minimalt med bruk av nettilkoblede enheter, eventuelt slå på flymodus, og ikke bruke internett. 

Dessverre er det ikke lov å besvare dette innlegget på en fornuftig måte uten å bli sensurert.

Ethvert logisk tilsvar vil øyeblikkelig bli truet med utestengelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Xantippe skrev (1 time siden):

Dessverre er det ikke lov å besvare dette innlegget på en fornuftig måte uten å bli sensurert.

Ethvert logisk tilsvar vil øyeblikkelig bli truet med utestengelse.

? Du tenkte å svare at om man tror dette, er man en komplett hjernedød amøbe som enten burde ******* eller oppsøke en psykiatrisk institusjon?

Eller blandet du hvilket forum du er på, og tenkte at du var på dette her forumet for folk som kjøper sånne ting? Husker dessverre ikke hva det heter. 

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar
The Walking Dead skrev (På 22.12.2021 den 12.44):

Kan man få corona av å skrive selve ordet også? Det virker som når jeg går forbi slike 5G telefoner på elkjøp så svir det litt i pungen?

Ja. Gynekologene har i all hemmelighet vært med på denne utspekulerte planen. Korona og 5G eksisterer med de to formålene å skulle totalt kontrollere oss, og presse siste krone ut av oss. Dessverre er det så mange av dere døgenikter som ikke forstår hvor stort omfanget av denne ondskapsfulle operasjonen, er. 

Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (42 minutter siden):

Ja. Gynekologene har i all hemmelighet vært med på denne utspekulerte planen. Korona og 5G eksisterer med de to formålene å skulle totalt kontrollere oss, og presse siste krone ut av oss. Dessverre er det så mange av dere døgenikter som ikke forstår hvor stort omfanget av denne ondskapsfulle operasjonen, er. 

Sterke beskyldninger du har der. Har du et fnugg av seriøs dokumentasjon på noe som helst av det du påstår?

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (2 timer siden):

Sterke beskyldninger du har der. Har du et fnugg av seriøs dokumentasjon på noe som helst av det du påstår?

Ååååh, ja. Vent litt, så skal du få noen nyttige videoer fra en mørk avkrok på YouTube. 
 

Grunnen til litt treig vaksineutrulling for tiden, er forresten en sånn global mangel på mikrobrikker. 

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (På 21.12.2021 den 20.49):

Nei, nei, nei. Det er komplett umulig for 5G å spre virus. Det er ikke sånn virus fungerer. Anbefaler å lese Wikipedia-artikkelen om virus, eller SNL, og samtidig lese seg opp på hvordan trådløs datakommunisering fungerer. Det er nemlig helt feil at 5G sprer korona. Men korona har blitt spredd av myndighetene for et påskudd for å injisere databrikker i alle oss mennesker. Vaksinene inneholder kontrollbrikker som styres gjennom 5G, så myndighetene kan kontrollere oss akkurat som de vil. Hvis du er i risikogruppen for alvorlig sykdom, bør du derfor vaksinere deg, men samtidig beskytte deg med antistrålingsklær. Isoler hus og arbeidsplass også med tinngardiner og annen beskyttende folie, så du på disse stedene ikke trenger så mye beskyttelse gjennom klærne. Myndighetene vil prøve å kontakte databrikken i deg gjennom de digitale enhetene dine, så du bør derfor ha minimalt med bruk av nettilkoblede enheter, eventuelt slå på flymodus, og ikke bruke internett. 

Håper du er ironisk nå, hvis ikke så anbefaler jeg at du tar på deg en Tin foil hat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...