Gå til innhold

Amuletten skulle beskytte mot 5G - var radioaktiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tflovik skrev (18 timer siden):

Det er bra, da et du topp beskyttet :)

Du tror vel virkelig ikke at det er så enkelt?

Du må ha heldekkende, absorberende undertøy, refleksbaserte overklær, og superbeskyttende yttertøy. Legg inn tinn- og aluminiumsplater bak isolasjonen i husets vegger, bestill spesialbygde vinduer, og ikke ha varme i gulvene. Rørene for vannbåren varme i gulvene kan transportere små nanoutsendere av 5G. Bruk sko med metallsåle. Ikke kjøp noen nye biler, og ta ut DAB-radioer. Analoge radioer fungerer jo helt annerledes, så de kan du beholde. Sett på lynavleder på taket. Jeg har hørt fra den lokale sjamanen at det beskytter mot 5G. Kjøp Faraday-bur til ruteren for det trådløse nettet. Er du heldig, får du med en generator for legende aura, til kontorpulten. Vask fjeset med kvikksølv en gang i måneden. Det renser huden for 5G du har blitt eksponert for.

 

The Walking Dead skrev (41 minutter siden):

farsken, da knuste jeg glasset på telefonen min. Da blir det nok 5G. gruer meg til karantene allerede...........

Fort! Slå den ihjel med en hammer! Knus den før du blir smittet!

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar

Noen av disse negative ioner dingsene med radioaktivt materiale (oftest thorium får jeg inntrykk av) kan faktisk bli farlige etter hvert, med langvarig bruk forvitrer det skrøpelige materialet som blir brukt pga salt osv, og hvis man er extra uheldig å innånder det radioaktive støvet, vel det kan være litt ugreit for helsa, muligens verre enn 5g til og med. 

Tenkte jeg bare skulle nevne det i all humoren, men de som burde høre etter gjør nok ikke det uansett.  

Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (22 timer siden):

Du tror vel virkelig ikke at det er så enkelt?

Du må ha heldekkende, absorberende undertøy, refleksbaserte overklær, og superbeskyttende yttertøy. Legg inn tinn- og aluminiumsplater bak isolasjonen i husets vegger, bestill spesialbygde vinduer, og ikke ha varme i gulvene. Rørene for vannbåren varme i gulvene kan transportere små nanoutsendere av 5G. Bruk sko med metallsåle. Ikke kjøp noen nye biler, og ta ut DAB-radioer. Analoge radioer fungerer jo helt annerledes, så de kan du beholde. Sett på lynavleder på taket. Jeg har hørt fra den lokale sjamanen at det beskytter mot 5G. Kjøp Faraday-bur til ruteren for det trådløse nettet. Er du heldig, får du med en generator for legende aura, til kontorpulten. Vask fjeset med kvikksølv en gang i måneden. Det renser huden for 5G du har blitt eksponert for.

 

Fort! Slå den ihjel med en hammer! Knus den før du blir smittet!

Tør du virkelig bestille nye vinduer? De kan jo ha all slag skumle, gjennomsiktige transpondere der, for ikke å snakke om alt bak treverket. Har du ikke lest at de kan lage solcellepaneler av vindusglass nå, så de beskytter ikke. De vil dessverre gjøre deg langt mer utsatt.

Nei, her må du ut å skaffe deg gamle vinduer/vindusglass. Helst de som du ser har seget endel allerede, for da vet du at de ikke har transistorer/transpondere som holder glasset på plass. Så må du selvsagt snekre rammer selv, om du ikke kan modifisere de gamle til å bli 2 eller 3-lags. Og lag kitt selv, du kan ikke stole på det som selges nå. 

Og kvitt dere med mobiltelefoner. Skaff dere gode, gamle morseradioer. gjerne noen som kan skrive til hullskrivere.

Lenke til kommentar

Apropos vinduer så var jeg innom e-tjenestens leir på Lutvann for noen år siden og da synes jeg vinduene så litt 'rare' ut. På nært hold så jeg årsaken, et finmasket metallgitter. Sånn skal det gjøres! Der er de nok ikke plaget med 5G! :D

Fikk ikke sjekket mobildekningen da jeg allerede hadde levert fra meg mobilen i resepsjonen. :( 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ny vinduer er helt korrekt infisert med mikrochips for å forsterke 5G påvirkningen av folket. Jeg var en tur innom låven for å hente mine gamle vinduer. Tror du ikke myndighetene hadde vært der og plantet mikrochips der også. Borret masse små mikrohull i treverket og trepulver på gulvet. 
Så har vi alt saltet på veiene. Dette er for å lage en galvanisk lake få galvaniske spenninger til å lade mikrochips som er plantet under bilen slik at myndighetene kan få forsterket overvåkning bedre oppkopling og synkronisering når du er nyvaksinert med covid og alle mikrochipene i vaksinen. 

Lenke til kommentar

Radioaktive amuletter for skjerming mot 5G nettet  

jeg har mengder av radioaktive 1,6 mm staver, Wolfram med 2,2% thorium, kortnavn TIG WT 20. Amulettene kan ikke fungere. En må ha 3 stk slike staver og legge de i triangelkryss under hodeputen. En stav for hver av de 3 frekvensene som brukes i 5G. 
videre lager jeg pulver av disse og kona blander det i maten sin. Det vil på litt sikt ha en svært god effekt både mot 5G og mot all mikrochips i covid vaksinen. Har også anbefalt henne og inhalere dette pulveret få det ned i lunger og luftvei. Covid vil ikke være hovedårsak til hoste, hosten kommer jo av det at mikrochipser borer seg inn i slimhinner. 

Lenke til kommentar
On 12/27/2021 at 12:29 PM, SSDA38GZ said:

Radioaktive amuletter for skjerming mot 5G nettet  

jeg har mengder av radioaktive 1,6 mm staver, Wolfram med 2,2% thorium, kortnavn TIG WT 20. Amulettene kan ikke fungere. En må ha 3 stk slike staver og legge de i triangelkryss under hodeputen. En stav for hver av de 3 frekvensene som brukes i 5G. 
videre lager jeg pulver av disse og kona blander det i maten sin. Det vil på litt sikt ha en svært god effekt både mot 5G og mot all mikrochips i covid vaksinen. Har også anbefalt henne og inhalere dette pulveret få det ned i lunger og luftvei. Covid vil ikke være hovedårsak til hoste, hosten kommer jo av det at mikrochipser borer seg inn i slimhinner. 

Slike har jeg også. Tig er digg. Pleier oppbevare de i en lomme i underbuksa mi. Har hørt at det er lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...