Gå til innhold

Slik blir God of War på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CrabHabit skrev (2 timer siden):

Genialt å selge i hjel dette spillet til Playstation, og da salget stopper opp lanserer man det til PC årevis seinere. En av mange grunner til at jeg boikotter Sony og alt som er lanseres til kun den platformen og PC

Man skulle tro det var positivt at flere får muligheten til å spille det?

Endret av atleape
  • Liker 7
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev:

Genialt å selge i hjel dette spillet til Playstation, og da salget stopper opp lanserer man det til PC årevis seinere. En av mange grunner til at jeg boikotter Sony og alt som er lanseres til kun den platformen og PC

Kjøper dette spillet gjerne 10 ganger til om skulle være nødvendig! At det nå kommer til PC er mest antagelig for at det kommer et nytt God of War neste år. For å lokke flere til å kjøpe en PlayStation. Det er jo bare helt genialt! Dem som ikke har konsoll får da muligheten til å prøve det, uten å måtte kjøpe en konsoll. Dette er jo bare win-win! Foreslår at du ikke gamer noe som helst mer med slike holdninger :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
CrabHabit skrev:

Genialt å selge i hjel dette spillet til Playstation, og da salget stopper opp lanserer man det til PC årevis seinere. En av mange grunner til at jeg boikotter Sony og alt som er lanseres til kun den platformen og PC

Microsoft også lanserer kun til Xbox og PC, poenget ditt var?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Alpred93 skrev:
CrabHabit skrev:

Genialt å selge i hjel dette spillet til Playstation, og da salget stopper opp lanserer man det til PC årevis seinere. En av mange grunner til at jeg boikotter Sony og alt som er lanseres til kun den platformen og PC

Det beste hadde jo vært om spillet aldri kom til pc.
Hvorfor skader det å lansere til PC? Fra et forbruker perspetiv?
Lenke til kommentar
5 hours ago, CrabHabit said:

Genialt å selge i hjel dette spillet til Playstation, og da salget stopper opp lanserer man det til PC årevis seinere. En av mange grunner til at jeg boikotter Sony og alt som er lanseres til kun den platformen og PC

Synes det var helt gull at vi fikk Days Gone på PC :) Jeg ønsker meg flere titler til PC en stund etter at de har vært på PS.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
24 minutes ago, Sjørøver said:

Og jeg som akkurat kjøpte en brukt ps4 Pro. Finnes vell noen andre eksklusive spill jeg kan spille også. 

Ser ut som det meste kommer til å ende opp på PC nå, Uncharted 4(men ikke de 3 første) ghost of tsushima kommer vel også på PC, så er ikke så mye å som er rent eksklusivt lengre.

Lenke til kommentar

Spillutvikling er dyrt, så en tjener mest penger på å selge til hele markedet enn å begrense det til bare eiere av en konsoll, spesielt når en er på samme arkitektur og en porting er overkommelig slik som med nåværende generasjon og også forrige. En er vel sånn sett på vei inn mot å konkurrere på specs heller en langsiktig eksklusivitet.

Den spillopplevelse en får på det beste av forrige gen konsoller er fremdeles en bra kost/nytte. Spiller f.eks Horizon Zero Dawn: Complete edition som var gratis til en PS4 Pro til 2000 på en 4K TV og Assasins Creed Origin på Xbox One X til 1500 på en 1080p monitor. Har også Call of Duty Cold War liggende i tillegg til Assasins Creed Odyssey.

En god PC kan spille dette litt bedre, men pris/ytelse blir også en god del høyere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
CrabHabit skrev (11 timer siden):

Genialt å selge i hjel dette spillet til Playstation, og da salget stopper opp lanserer man det til PC årevis seinere. En av mange grunner til at jeg boikotter Sony og alt som er lanseres til kun den platformen og PC

Med tanke på at de tjener store penger på å selge konsoller + eksklusive spill så gir det jo mening å satse på plattformene de har laget selv. Man skal vel i grunnen bare være glade for at man får en PC-versjon nå. 

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (10 minutter siden):

GT tviler jeg at vi får se på PC. Men skulle gjerne hatt det. Ellers var jo final fantasy og metal gear solid noen av de første.

De har riktignok vært assosiert med Playstation i lang tid, men FF og MGS er ikke Sony-spill. 

Sony har tradisjonelt sett vært forsiktig med å gi ut spill tii PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...