Gå til innhold

"Baiden" er en populær president hører jeg...


clink

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lets go, Brandon:-)

Ingen annen president har noensinne klart å ødelegge så mye for USA på så kort tid. Men, det er ikke så underlig når vi vet at marxister styrer den demente presidenten rundt i ring og forteller han hvordan han skal destruere landet raskest mulig.

Det blir om noen måneder svært vanskelig å benekte at Biden er dement. De ville ha en dement president, de gikk til valg og fikk seg en dement president. Amerikanere er rare folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
22 minutes ago, Sindre Rudshaug said:

Lets go, Brandon:-)

Ingen annen president har noensinne klart å ødelegge så mye for USA på så kort tid. Men, det er ikke så underlig når vi vet at marxister styrer den demente presidenten rundt i ring og forteller han hvordan han skal destruere landet raskest mulig.

Det blir om noen måneder svært vanskelig å benekte at Biden er dement. De ville ha en dement president, de gikk til valg og fikk seg en dement president. Amerikanere er rare folk.

Alternativet var jo narissist-psykopat-katastrofen Trump - så de valgte mellom influensa og Svartedauden for å si det sånn....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (2 timer siden):

Ingen annen president har noensinne klart å ødelegge så mye for USA på så kort tid. Men, det er ikke så underlig når vi vet at marxister styrer den demente presidenten rundt i ring og forteller han hvordan han skal destruere landet raskest mulig.

Eh, Bidens politikk er neoliberal/høyrevridd, ikke marxistisk. Marxister hater Biden.

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
9 minutes ago, hekomo said:

Eh, Bidens politikk er neoliberal/høyrevridd, ikke marxistisk. Marxister hater Biden.

Mestepartenav politikken virker som ganske venstrevridd politikk for meg, har prøvd å lese om det.

Men det er vansklig å lese draftet av planen (Build back better-act) - da det er 1500 sider med tekst, og mesteparten er allerede forkastet (og inkludert) i veggteksten av den publiserte planen, se eksempelet med 4 sider under:

draft.thumb.jpg.de52f08556f734b7dea75691d9247210.jpg

Hele greia virker som er satt opp for å gjøre det vanskligst mulig å forstå... 😕

Uansett du kan finne det her: https://rules.house.gov/bill/117/hr-5376

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (2 timer siden):

Lets go, Brandon:-)

Ingen annen president har noensinne klart å ødelegge så mye for USA på så kort tid. Men, det er ikke så underlig når vi vet at marxister styrer den demente presidenten rundt i ring og forteller han hvordan han skal destruere landet raskest mulig.

Det må være slitsomt å være deg. Hvilke andre konspirasjonsteorier dyrker du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
hekomo skrev (42 minutter siden):

Eh, Bidens politikk er neoliberal/høyrevridd, ikke marxistisk. Marxister hater Biden.

Jeg er høyrevridd. Biden og de gale vennene hans er ikke høyrevridde:-)

Omfattende skatter og reguleringer, ekstremt gjeldsopptak, ekstremt statlig forbruk, stort forbruk på sosiale ideer, familienedbrytende politikk, hat mot kirke, hat mot konservatisme, hat mot nasjonalisme, omfavner islam og kriminelle innvandrere, etc, etc. Dette er sosialdemokrati på marxistiske steroider:-)

Marxister hater Biden, akkurat som shia hater sunni. De er like, men konkurrenter.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (4 minutter siden):

Skal kikke på de, men Biden har såvidt begynt og jeg skrev "majoriteten"

Det er derfor du fremstår som krass og flåsete når du setter Biden under pro-slaveri presidenter og presidenter gjennomsyret av korrupsjon.

Spesielt siden du enda ikke har presisert hvorfor Biden er så grusom. Bare at han er det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (6 minutter siden):

Det er derfor du fremstår som krass og flåsete når du setter Biden under pro-slaveri presidenter og presidenter gjennomsyret av korrupsjon.

Biden er gjennomsyret av korrupsjon, det lille han forstår bak demens-teppet, morsomt at du tok opp akkurat det.

Når Biden klarer å påbegynne å rive fra hverandre USA og legge grunnlaget for en komplett destruksjon av økonomien og etterhvert en ny borgerkrig, så anser jeg det som verre totalt sett enn å tillate slaveri slik det var organisert før. Slaveri er grusomt, men Bidens politikk vil ramme langt flere og langt verre enn noen president som var tilhenger av slaveri.

Biden er tilhenger av slaveri han også, men et slaveri organisert på en annen måte. Et slaveri der alle amerikanere som produserer er slaver for staten og de som lever som parasitter på produsentene.

Endret av Sindre Rudshaug
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (3 minutter siden):

Biden er gjennomsyret av korrupsjon, morsomt at du tok opp akkurat det.

Når Biden klarer å påbegynne å rive fra hverandre USA og legge grunnlaget for en komplett destruksjon av økonomien og etterhvert en ny borgerkrig, så anser jeg det som verre totalt sett enn å tillate slaveri. Slaveri er grusomt, men Bidens politikk vil ramme langt flere og langt verre enn noen president som var tilhenger av slaveri.

Biden er tilhenger av slaveri han også, men et slaveri organisert på en annen måte. Et slaveri der alle amerikanere som produserer er slaver for staten og de som lever som parasitter på produsentene.

Krasse påstander og vaghet er en kombinasjon som får ordene dine til å prelle av meg.

Fortell meg heller nøyaktig hva Biden har gjort som er verre enn slaveri. Det er en spennende start.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (Akkurat nå):

Krasse påstander og vaghet er en kombinasjon som får ordene din til å prelle av meg.

Fortell meg heller nøyaktig hva Biden har gjort som er verre enn slaveri. Det er en spennende start.

Jeg har ingen interesse av å diskutere med deg, skal skifte dekk på bilen. Jeg har diskutert på nett i 15 år og vet når ideer preller av, som du sier:-)

Du har din ide, jeg har min, fullstendig meningsløst å forsøke å endre den andres oppfatning. Jeg stakk bare innom for å bidra med Lets Go Brandon. Å overbevise motstandere har jeg gitt opp:-)

Nå varmer sola bilen, så da blir det dekkskift.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...