Gå til innhold

"Baiden" er en populær president hører jeg...


clink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sindre Rudshaug skrev (54 minutter siden):

Ikke lov å være kritisk til den gamle, pedofile, korrupte, sleepy Joe.

Rap om å spraye kuler på småbarn, så tar de deg ikke ned, men snakk stygt om Biden, så er du borte:-)

Google fjerner ofte antivaxx-innhold fra YouTube. Dette er årsaken til at sangen ble fjernet. Det har ikke noe med Biden å gjøre. Og ved å gjengi den utslitte regla der gjør du ikke deg selv noen tjeneste. Det vitner mest om at du sannsynligvis er en Trumpster.

Endret av nightowl
forkortet
  • Liker 9
Lenke til kommentar
nightowl skrev (28 minutter siden):

Google fjerner ofte antivaxx-innhold fra YouTube. Dette er årsaken til at sangen ble fjernet. Det har ikke noe med Biden å gjøre. Og ved å gjengi den utslitte regla der gjør du ikke deg selv noen tjeneste. Det vitner mest om at du sannsynligvis er en Trumpster.

Jeg ER en trumpster og når mange nok synger "Lets go Brandon", som er et meme som er umulig å fjerne, så kan flere bra folk hive seg på:-). Jeg gjør meg selv den tjenesten det er å fjerne samfunnet vekk fra sånne som deg:-)

Endret av Sindre Rudshaug
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 time siden):

Beleilig tidspunkt for deg å trekke deg ut da nå som du faktisk må redegjøre for dine påstander. Jeg har også bedre ting å gjøre. Lykke til med dekkskift.

Jeg har jo blitt gammel og klok og opparbeidet et metaperspektiv etter hvert. Vi vet at ingen forandrer mening, så diskusjonen er for moro skyld, blant oss som gidder å kaste bort tid på å diskutere.

 

Som individer er vi jo ganske bra folk alle sammen, det er når vi blir politiske vesener at vi begynner å mislike hverandre og kalle hverandre stygge ting. Selv nazister og sosialister var jo veldig bra folk, der de var snille mot barna sine og konene sine og vennene sine, jobbet hardt på jobben, stilte opp på fritida, stort sett bra folk, helt til de ble politiske og myrdet jøder eller klassefiender over en lav sko.

 

Jeg kommer alltid til å være fiende av alle som ønsker å kontrollere meg via staten eller på annen måte, altså alle fascister og sosialister, men jeg vet at det bor noe bra inni også slike folk.

Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (1 time siden):

Jeg er høyrevridd. Biden og de gale vennene hans er ikke høyrevridde:-)

Omfattende skatter og reguleringer, ekstremt gjeldsopptak, ekstremt statlig forbruk, stort forbruk på sosiale ideer, familienedbrytende politikk, hat mot kirke, hat mot konservatisme, hat mot nasjonalisme, omfavner islam og kriminelle innvandrere, etc, etc. Dette er sosialdemokrati på marxistiske steroider:-)

Marxister hater Biden, akkurat som shia hater sunni. De er like, men konkurrenter.


Biden bygger opp USA, i hovedsak med infrastruktur og visse omlegginger innen industrien. Slikt bidrar til økning av BNP. Hvordan dette kan bli en undertrykkelse av landet, og er et ‘hat mot nasjonalisme’ ? 

USA tolererer en del mer gjeld enn andre land, delvis som følge av at andre land knytter seg til den amerikanske dollaren. Norsk olje gjør også dette. Samtidig så er gjeld bra og ha i visse tilfeller. Så hvordan er hans investering i verdiskapende tiltak, noe som USA trenger, en dårlig greie?

Biden er en katolikk, og har stor kjærlighet til den katolske kirke. Så hvordan er dette hat mot kirke?

Biden er familiekjær selv, og har en langvarig kone, og han mistet et av sine barn. Det er ingenting som tilsier at han ikke liker familieverdier. Så hva er det du hevder gjør det? 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (15 minutter siden):

Jeg har jo blitt gammel og klok og opparbeidet et metaperspektiv etter hvert. Vi vet at ingen forandrer mening, så diskusjonen er for moro skyld, blant oss som gidder å kaste bort tid på å diskutere.

Som individer er vi jo ganske bra folk alle sammen, det er når vi blir politiske vesener at vi begynner å mislike hverandre og kalle hverandre stygge ting. Selv nazister og sosialister var jo veldig bra folk, der de var snille mot barna sine og konene sine og vennene sine, jobbet hardt på jobben, stilte opp på fritida, stort sett bra folk, helt til de ble politiske og myrdet jøder eller klassefiender over en lav sko.

Jeg kommer alltid til å være fiende av alle som ønsker å kontrollere meg via staten eller på annen måte, altså alle fascister og sosialister, men jeg vet at det bor noe bra inni også slike folk.

 

Bemerker at du fortsatt ikke har sagt konkret hva Biden har gjort som er verre enn slaveri.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (7 timer siden):

Jeg er høyrevridd. Biden og de gale vennene hans er ikke høyrevridde:-)

Omfattende skatter og reguleringer, ekstremt gjeldsopptak, ekstremt statlig forbruk, stort forbruk på sosiale ideer, familienedbrytende politikk, hat mot kirke, hat mot konservatisme, hat mot nasjonalisme, omfavner islam og kriminelle innvandrere, etc, etc. Dette er sosialdemokrati på marxistiske steroider:-)

Marxister hater Biden, akkurat som shia hater sunni. De er like, men konkurrenter.

Republikanerne vil også ha omfattende skatter, reguleringer, ekstremt statlig forbruk, osv. De vil bare ha det til andre ting enn de på venstresiden. Og i stor grad vil de ha det til fordel for de rike, akkurat som Demokratene/Biden.

Biden er for et markedsstyrt helsevesen, osv. Høyrevridd politikk.

Familenedbrytende politikk? Det som er familienedbrytende er å f.eks. ikke gi foreldre støtte så de kan være hjemme med barna sine når de er små. Kjernefamilien knuses fordi foreldre tvinges ut i jobb fremfor å bli hjemme og knytte bånd med barna sine. Konservative hater kjernefamilien, og gjør alt de kan for å ødelegge den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (7 timer siden):

Jeg gjør meg selv den tjenesten det er å fjerne samfunnet vekk fra sånne som deg:-)

"Fjerne samfunnet vekk fra sånne som meg?" Hva betyr egentlig det?

Virker som du har veldig "oss vs. dem"-tankegang. Dette hindrer deg i se verden sånn den faktisk er.

Endret av nightowl
leif
  • Liker 8
Lenke til kommentar
nightowl skrev (1 time siden):

"Fjerne samfunnet vekk fra sånne som meg?" Hva betyr egentlig det?

Virker som du har veldig "oss vs. dem"-tankegang. Dette hindrer deg i se verden sånn den faktisk er.

Det betyr at du og jeg vil ha ulike samfunn, jeg søker, eller søkte den gangen jeg var aktiv - å påvirke samfunnet vekk fra sånne som deg, vekk fra dine ideer.

Akkurat som hutuer og tutsier ikke kunne enes, eller shia og sunni, eller ... så må man som rasjonell innrømme at samfunn i verden ofte er splittet i grupper. Du tilhører ikke meg og mine, du tilhører "dem", jeg tilhører "oss". Det er viktig å se verden akkurat slik den er, fordi forvirrede og/eller onde mennesker vil gjerne forvirre deg om tingenes tilstand. Kanskje du ikke er klar over dette, når du skriver at us v them hindrer mennesker i å se verden slik den faktisk er. For noe latterlig, verdirelativistisk vås.

Fortell 1 million myrdete tutsier, som ble hakket ihjel med machete av hutuer, ett menneske hvert åttende sekund, hvert minutt, hver time, hver dag, hver uke i tre måneder - fortell dem at det ikke eksisterer noen oss versus dem. Nei, vent, "dem"(hutuene) myrdet "oss"(tutsiene). Ingen av dem du kan belære med det ignorante, verdirelativistiske våset ditt. Det finnes godt og ondt. Derfor finnes det oss og dem.

Så lenge det eksisterer nazister, sosialister, islamister, fascister og andre totalitære monstre, så vil det eksistere tydelige oss versus dem som man bør få opp øynene for.

Men, som jeg sa lengre oppe i tråden, ingen på nettet forandrer mening, og du og jeg kommer heller ikke til å komme noen vei. Internettdiskusjon er poengløst. Jeg er en ignorant som gidder å svare på noe som helst fra dere. Som individ er du sikkert en bra fyr, som politisk vesen er du antagelig fienden min.

Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug skrev (5 minutter siden):

å påvirke samfunnet vekk fra sånne som deg, vekk fra dine ideer.

Sånne som meg? Mine ideer? Hvem er de som er sånn som meg da? Og hva består mine/"våre" ideer av?

Ser du ikke selv hva du gjør her? Du plasserer meg i en slags gruppe med ukjente andre, faktisk helt uten å kjenne meg. Og du ser ut til å anta at jeg og eller andre i tråden liker Biden, bare fordi det virker som vi er mot Trump .. Verden er da ikke så svart-hvit.

Sindre Rudshaug skrev (5 minutter siden):

Akkurat som hutuer og tutsier ikke kunne enes, eller shia og sunni, eller ... så må man som rasjonell innrømme at samfunn i verden ofte er splittet i grupper. Du tilhører ikke meg og mine, du tilhører "dem", jeg tilhører "oss". Det er viktig å se verden akkurat slik den er, fordi forvirrede og/eller onde mennesker vil gjerne forvirre deg om tingenes tilstand. Kanskje du ikke er klar over dette, når du skriver at us v them hindrer mennesker i å se verden slik den faktisk er. For noe latterlig, verdirelativistisk vås.

Fortell 1 million myrdete tutsier, som ble hakket ihjel med machete av hutuer, ett menneske hvert åttende sekund, hvert minutt, hver time, hver dag, hver uke i tre måneder - fortell dem at det ikke eksisterer noen oss versus dem. Nei, vent, "dem"(hutuene) myrdet "oss"(tutsiene). Ingen av dem du kan belære med det ignorante, verdirelativistiske våset ditt. Det finnes godt og ondt. Derfor finnes det oss og dem.

Så lenge det eksisterer nazister, sosialister, islamister, fascister og andre totalitære monstre, så vil det eksistere tydelige oss versus dem som man bør få opp øynene for.

[,.] Som individ er du sikkert en bra fyr, som politisk vesen er du antagelig fienden min.

Så fordi andre tenker slik så må du gjøre det også?

Mao. så har du lest bittelitt historie (eventuelt googlet), men ikke lært en døyt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...