Gå til innhold

iPhone 13-tråden


Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
minim skrev (8 minutter siden):

Samme erfaring her. Ordentlig råtass på batteri :) 

Sa du ikke på forrige side at en tredjeparts leverandør hadde deksel i en helt annen klasse enn Apple sine (ikke i Apple sin favør)? Jeg har enda ikke funnet noe bedre enn silikon dekselet til Apple om det er silikon en skal ha. Veldig bra kvalitetsfølelse og passform. 

Jeg har prøvd litt fram og tilbake nå, kjøpt de fleste deksler og sammenlignet opp mot hverandre, ser at Otterbox sine ikke er som dem engang var, mye mer tynnere og hardere plastikk enn det var på 12 og 11 feks, ser andre skriver det samme i reviews og. 

Så ja trekker meg fra den statementen, uten tvil silikondekselet som er best tiltros for sin pris på 579. Perfekt passform og faktisk grei kant på skjermen så det beskytter. Mange av de andre "naked" dekselene har ikke en så brutal kant og du ender med lite beskyttelse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
PepsiMaks skrev (7 timer siden):

Jeg har prøvd litt fram og tilbake nå, kjøpt de fleste deksler og sammenlignet opp mot hverandre, ser at Otterbox sine ikke er som dem engang var, mye mer tynnere og hardere plastikk enn det var på 12 og 11 feks, ser andre skriver det samme i reviews og. 

Så ja trekker meg fra den statementen, uten tvil silikondekselet som er best tiltros for sin pris på 579. Perfekt passform og faktisk grei kant på skjermen så det beskytter. Mange av de andre "naked" dekselene har ikke en så brutal kant og du ender med lite beskyttelse. 

Jeg kjøpte nylig otterbox deksel fra telia. Skulle til å spørre om noen hadde forslag til et deksel som var litt tynnere. Hvertfall rundt kanten av tlf. Dekselet jeg kjøpte heter SYMMETRY CLEAR. 

Noen som har tips til clear deksel som er litt mer slim fit?

Lenke til kommentar
cinax skrev (44 minutter siden):

Jeg kjøpte nylig otterbox deksel fra telia. Skulle til å spørre om noen hadde forslag til et deksel som var litt tynnere. Hvertfall rundt kanten av tlf. Dekselet jeg kjøpte heter SYMMETRY CLEAR. 

Noen som har tips til clear deksel som er litt mer slim fit?

https://www.spigen.com/collections/iphone-13-pro/products/iphone-13-pro-case-airskin?variant=39955559350319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 10/4/2021 at 11:22 AM, trym177 said:

Har dere prøvd den gjennomsiktige casen til Apple?

Noen sier den er glatt som såpe...

Spar pengene dine. Hadde denne til iPhone 11, og den er helt ubrukelig, med mindre de har endret noe drastisk. Den er såpeglatt, dyr, hard å trykke på, også har den ingen merkelogo som symboliserer at den faktisk er laget av Apple. 

Endret av Windoge
Lenke til kommentar
trym177 skrev (På 4.10.2021 den 11.22):

Har dere prøvd den gjennomsiktige casen til Apple?

Noen sier den er glatt som såpe...

Hadde det dekselet til 12 pro. Det plaget meg aldri, men det var nok ganske glatt ja. Det var veldig hardt, det irriterte meg nok noe mer.

Det største problemet for min del var at det samlet seg støv på innsiden, noe som var spesielt lett å se på kantene. Pirk ja, men jeg hadde ikke kjøpt det igjen.

Hadde Apples skinndeksel til Xs, og det var jeg strålende fornøyd med. Går derfor for skinndeksel igjen nå til 13 pro Max.

Lenke til kommentar
minim skrev (På 1.10.2021 den 0.12):

Heh. 120Hz i et nøtteskall. De måtte ha de side om side og selv da mates med tskje nærmest for å se det. Men nå har de jo fulgt gimmick trenden uten å forringe batterilevetiden så da er det vel ingen big deal.

Uenig med deg at det er 120hz i et nøtteskall. I så fall bare halve nøtten. Ja i starten er det mange som sliter med å merke forskjell, og når de merker det så vet de kanskje ikke hva som er annerledes bare at noe er det. Om du derimot gir de en uke, to uker, eller mer med 120hz da føles det å gå tilbake til 60hz som å hoppe tilbake 10 år i tid.

Det samme med 144hz PC-monitor. Om jeg skulle prøvd å demonstrere det kjapt så hadde mange reagert med "meh", men bruk 144hz monitor over en periode så føles alt annet ut som en powerpoint-presentasjon. Nå har jeg planer om å vente et år til før jeg oppgraderer, men jeg vet allerede at 120hz blir digg.

Lenke til kommentar

Dette er nok ikke et spesifikt iPhone 13 problem, men generelt en iOS-ting, men er det noen som har erfaring med å ha samme appen installert to ganger, og logget inn med to forskjellige brukerkontoer?

Greia er at det er samme app som brukes for lading av elbil både hjemme og på jobb, men på den på jobb er jeg registrert med jobb-epost, mens hjemme bruker jeg jo selvfølgelig privat-epost. Hadde vært greit å slippe å logge ut og inn hele tiden avhengig av hvor jeg kobler til bilen.

Lenke til kommentar

Om noen har en telenor link til en eller to stk 256 GB Sierra blå Pro Max,  er det av stor interesse. 256 GB Pro Max i gull også. 

 

Edit: 128 GB Pro Gull også.  

 

Om jeg kommer over noen linker her jeg kan bruke legger jeg ut mine her når jeg får dem. Aner ikke hva jeg kan forvente fra Telenor..

Endret av trym177
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...