Gå til innhold

iPhone 13-tråden

Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står "pakke sendt" på Telia nå. Sendes med JetPack tydeligvis. Sporingsnummeret fungerer ikke. Får bare opp at jeg kan skrive inn bookingreferanse, men funker ikke å kopiere inn sporingsnummeret fra Telia. Erfaringer?

Skrevet
Arbeidstaker1 skrev (11 minutter siden):

Står "pakke sendt" på Telia nå. Sendes med JetPack tydeligvis. Sporingsnummeret fungerer ikke. Får bare opp at jeg kan skrive inn bookingreferanse, men funker ikke å kopiere inn sporingsnummeret fra Telia. Erfaringer?

Hvor finner du dette på Telia sine sider? 

Skrevet
Arbeidstaker1 skrev (28 minutter siden):

Er den sendt fra Norge betyr det at den ikke er plukket opp av avsender enda ( stort sett ) er dette fra utlandet betyr det enten det som står over her, eller at den ikke er ankommet Norge. sannsynlig det første. 

• Liker 1
Skrevet
Mortis360 skrev (Akkurat nå):

Fikk sporingsnummer rundt kl 17:00 på torsdagen før levering i fjor, og rundt kl 14:00 i 2019, så antar sporingsnr burde bli sendt ut rundt det tidsrommet i morgen også.

Godt nok det. For oss langt ute fra store byer kunne gjerne fått sporing i dag, fordi nå kommer den ikke før man tirsdag. Men ingen krise. 

Skrevet
Smultring77 skrev (11 minutter siden):

Godt nok det. For oss langt ute fra store byer kunne gjerne fått sporing i dag, fordi nå kommer den ikke før man tirsdag. Men ingen krise. 

Med Dhl express så kommer den kjapt frem uansett. sendes den i morgen fra Nederland så dukker den opp på nærmeste Dhl terminal fredag vil jeg tro. 

Skrevet
minim skrev (1 minutt siden):

Med Dhl express så kommer den kjapt frem uansett. sendes den i morgen fra Nederland så dukker den opp på nærmeste Dhl terminal fredag vil jeg tro. 

Telenor bruker posten. Hest og kjerre. 

Skrevet
Evil-Duck skrev (10 minutter siden):

bestilte på nett rett etter forhåndsbestilling åpnet opp

Ok ja. 

jeg ringte og fikk kontakt 1420. 
det står plukker varer under bestilling

Skrevet
brukernavn331 skrev (3 timer siden):

Her også. Men med feil leveringsadresse (som Telia lovte å fikse…)

Bestilte på Telia i går og fikk beskjed om at den var på vei i 1 tiden, men feil leveringsadresse her og😂 (heldigvis ikke såååå langt unna så får tatt den med fra jobb)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...