Gå til innhold

Joe Biden's upassende oppførsel mot barn og kvinner


Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Se på Joe Biden som i mange klipp her "uskyldig" ignorerer barn og kvinner's signaler på at de føler seg ukomfortable med at han tar på dem, lukter på dem og klemmer dem. Hvordan kan dette passere?
Med professor Anthony Zemkurst's stemme på videoen, der han beskriver grooming-adferd:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som høytstående offentlig person blir man filmet nærmest kontinuerlig i alle offentlige situasjoner. Deretter kan man veldig enkelt lage en historie med en nesten hvilken som helst retning man ønsker. Biden er åpenbart vant med kameraer rundt seg og har en nokså avslappet holdning - selv de som kanskje føler seg litt mer stiv i offentlighetens søkelys. Da er ikke det så motta en klem like velkommen; fordi man kanskje føler seg enda mer blottet for kameraet.

Denne "Biden er en pedo" -kampanjen er et dårlig propagandaforsøk som har fungert bra hos Biden-motstandere.  Joe Biden er 78 år gammel. Min erfaring er at eldre personer ofte blir mer rørt av barn, og dermed også viser mer omsorg og kjærlighet i form av fysisk kontakt. Biden er tross alt kjent for å være veldig tett på folk. Så har denne egenskapen blitt brukt mot ham - ved at man har funnet et par klipp der barna ser ut til å være noe utilpass.

Det som er veldig trist; er hvor forutinntatt folk blir - og hvor enkelt de lar seg overbevise; av enkle små "klipp og lim" -seanser. 

Man kan lage samme vinkling mot Trump om man vil. Det er noen tusen timer video å ta av. 

SKUHSIL4JNYNZYYE2NC4FPVIHM.jpg


"Problemet" er vel at Biden er mer glad i barn og mennesker, og mer opptatt a dem - enn det Trump er. Som etter mitt syn er mer opptatt av seg selv. Derfor finnes det ganske mange timer opptak med Biden i nær kontakt med andre mennesker. Så er det kanskje 1 promille av disse opptakene som går litt feil vei. Men slik er jo mennesker. Utilregnelige. Ikke alle liker kontakt. 

Dette går etter min mening under sunn fornuft. Man trenger verken være for Trump eller for Biden for å forstå dette. 

Slike "virale sosiale medier propagander" er uhyrlig effektive - merkelig nok. Jeg syns det er urovekkende å se hvor "enkle" folk er - som lar seg bite på slike klipp og lim seanser. 

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Virker litt som bestillingsverk for å sverte satt i den konteksten. Grooming med dårlige intensjoner er generelt kvalmende dog. Det å se Trump med trutmunn mot en farget er så åpenbart fake at han neppe kunne gjøre noe mer avslørende i sitt søken mot sine egne politiske mål ala babykyssing.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
vidor skrev (1 time siden):

Virker litt som bestillingsverk for å sverte satt i den konteksten. Grooming med dårlige intensjoner er generelt kvalmende dog. Det å se Trump med trutmunn mot en farget er så åpenbart fake at han neppe kunne gjøre noe mer avslørende i sitt søken mot sine egne politiske mål ala babykyssing.

Det er absolutt bestillingsverk. Det er vel til og med delvis bevist. Disse filmene, meme-greiene og det meste av propaganda og bestillingsverk er sporet til de Russiske trollfabrikkene. Særlig veldig mye av det som befinner seg på den såkalte Qanon-bevegelsen på en nettside jeg ikke skal nevne her. Så forflytter det seg derfra til åpne sosiale medier, Reddit, Twitter, Facebook, Instagram og diskusjonssider - og deretter, helt til sist, mainstream media. 

Disse Qanon "Trump er vår frelser" & Biden er en pedo -folka. Er jo nokså lavt utdannet (med noen unntak), enkle mennesker - ofte fra utkanten av byene. Ut fra det jeg har lest fra innlegg som støtter disse teoriene fra folk her på Diskusjon.no. Faller de godt inn under den kategorien. Det kan de fleste oppegående lese mellom linjene. Selv de som står politisk nøytralt. 

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Milhouse85 said:

Disse Qanon "Trump er vår frelser" & Biden er en pedo -folka. Er jo nokså lavt utdannet (med noen unntak), enkle mennesker - ofte fra utkanten av byene. Ut fra det jeg har lest fra innlegg som støtter disse teoriene fra folk her på Diskusjon.no. Faller de godt inn under den kategorien.

Ah, det gamle "folk med andre meninger enn meg er tilbakestående" -argumentet. Så forfriskende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ekkelt å se gamle menn tafse på unge jenter enten det er Joe eller Donald, men Joe Biden er viden kjent for å være en serietafser som til stadig kommer med upassende oppførsel rundt barn. Hans demente uttalelser sammen med hans oppførsel gjør det ekstra ekkelt. Men vi kan jo se bort fra det, han er jo en Democrat så da er det jo greit /s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, Milhouse85 said:

Disse Qanon "Trump er vår frelser" & Biden er en pedo -folka. Er jo nokså lavt utdannet (med noen unntak), enkle mennesker - ofte fra utkanten av byene. Ut fra det jeg har lest fra innlegg som støtter disse teoriene fra folk her på Diskusjon.no. Faller de godt inn under den kategorien. Det kan de fleste oppegående lese mellom linjene. Selv de som står politisk nøytralt.

Jeg håper virkelig ikke du sikter til meg! Jeg opplever Trump som like avskyelig, mannen er helt klart en narsissist. Men det gjør ikke Biden's oppførsel ok!

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan se på hvordan hendene til Biden glir sakte nedover mot brystet til en liten jente, og det er så ekkelt for henne at hun vrir seg unna, og så si at det er helt fullstendig greit. Og se hvordan han legger hendene rett under brystet på unge jenter og kvinner, der de står med et stivt smil og er tydelig veldig ukomfortable og så si at han bare er glad i mennesker?

Og at Amerikanerne blir tvunget til å velge mellom disse to ekle krypene, fordi de begge har blitt dyttet der de er av en uendelighet med penger, det viser helt klart meningsløsheten i politikken der. Det er tragisk. Og det er søren ikke rart at overgrepsstatistikken er så høy heller, når folk er så blinde i forhold til grensene til barn og kvinner. Jeg blir helt matt.

Lenke til kommentar

Etter de siste fire årene med Trump burde det være klart for alle at de eneste som bryr seg om slikt i USA er politiske opponenter. Konsekvensene er nærmest fraværende, og kvinner og barn er som regel det siste anklagerne tenker på.

I så måte var det gledelig at Andrew Cuomo ble tvunget til å trekke seg. Ser i det minste ut til å være et snev av integritet blant Demokratene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (14 timer siden):

Det er ekkelt å se gamle menn tafse på unge jenter enten det er Joe eller Donald, men Joe Biden er viden kjent for å være en serietafser som til stadig kommer med upassende oppførsel rundt barn. Hans demente uttalelser sammen med hans oppførsel gjør det ekstra ekkelt. Men vi kan jo se bort fra det, han er jo en Democrat så da er det jo greit /s

Trump har vel også hatt noen ganske uheldige uttalelser om datteren sin (og kvinner generelt) om vi først skal snakke om ekkel oppførsel. 

Endret av Thomas_H
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Herregud, en eldgammel gubbe på gravens rand. For evigheter siden prøvde han seg på et eller annet kvinnfolk på en upassede måte, og så har motstanderne bygget opp dette våset over tid. Vanligvis er det folk uten argumenter som tyr til vås, bakvaskelser og ulovligheter. Hva har Trump gjort med kvinner da? Dette er tull og alle vet det. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...