Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som har bestemt dere for å ikke ta vaksine?


Gjest e2fa3...932

Anbefalte innlegg

Gouldfan skrev (5 timer siden):

Nå har jeg støvsugd det åpne internett, jeg finner ikke EN eneste link til Dr. Robert Malone der han forklarer sine påstander og beviser de med statistikk.

Og han har aldri svart i Pfizer eller Modernas publikasjon. Sjansen er stor for at han ikke har noe å fare med.

Jeg fant derimot en blogg skrevet av kona hans tror jeg, der de i første avsnitt er sure fordi de ble kastet ut fra YouTube, og i neste avsnitt prøver de å selge Ivermectin til alle som leser... Dette er ikke normal legeatferd, det normale er å svare publikasjoner, ikke å selge Ivermectin på YouTube og tilogmed til nordmenn som deg som ikke får lov å kjøpe det.

 

https://www.rwmalonemd.com/news

 

Takk for linken til VG om større mens blødning som bivirkning.

 

Det er jo ganske typisk for folk som har viet sin tilværelse til alternative virkeligheter! 😉 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amerikanere kan være så løgnaktige og DRAMATISKE at det er kvalmt...

Her er Malone som hevder at han fant mRNA vaksine teori ved en tilfeldighet rett etter skolen hos Vical? Han sier han fikk PTS og sexovergrep, det han egentlig mener er vist at han ble sur fordi sjefen ba han gå igjennom en bunke papirer og gi resultatene.

Deretter er han Bitter fordi han måtte slutte pga han ble gal, og han sier sitat etter 23.54 sier han at han følte seg bitter og VOLDTATT fordi noen tok fra ham æren som han mistet når han lol fikk PTS engang i 80 åra?

Slik jeg ser det så er det en bitter, dramatisk fyr som fikk sparken som ungdom som nå hyler om oppmerksomhet og penger. Dere får vurdere dette selv.

(1) Truth behind the discovery of mRNA vaccines with Robert Malone MD, MS - YouTube

 

Hva inni hxxxx er det de gir amerikanerne for noe rart i vannet, går de konstant på Kokain eller noe hjernemedisin? Rape, sexovergrep om ting som er vanlig sjargong og hardt papirarbeid????

Endret av Gouldfan
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg tror han fisker etter en gigantisk Hold kjeft og ta pengene fra Moderna og Pfizer dette er vanlig i USA... 

Han kan sikre seg luksusliv resten av livet, ved å snakke om Voldtekt, farlige spike protein og PTS....

Mot slutten så var det en del relevant info, og han sier egentlig det alle vet.

At man må vurdere relevansen av vaksine mot eventuelle bivirkninger. Og han vil ikke svare på om folk bør ta vaksine eller ei, men mener det er myndighetenes oppgave.

Endret av Gouldfan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Solid kraftig Debunking av Tjomlid....

 

Les dette grundig, lytt gjerne til Podkasten også, og Kirsch har som jeg mistenker, samt Malone har en eller annen økonomisk angle, hvorfor ellers driver de å reklamerer og blogger så voldsomt for Ivermectin som Kirsch sitt foretag sikkert kjøper opp amerikanske rettigheter til? Om hver eneste Trump velger kjøper Ivermectin, så har de vel litt under halve amerikanske folket som kundegruppe? Jeg vet ikke dette sikkert, men det er veldig mistenkelig å være kritisk mot vaksine og råde til medisiner som du selv eier rettigheter til i Foretaket, stiftelsen.

Vi snakker om store Entrepenører/Kirsch og Fagfolk/Malone som burde vite alt dette som Tjomlid påpeker, så da mistenker jeg at det er kynisk $ som prater, og at alle rednex og uvitende Trumpfolk sluker åta lett... Desverre folk på diskusjon.no også som ikke får tak i Ivermectin....

Weinstein, Malone og Kirsch vil redde verden - men ender opp med å gjøre sine lyttere dummere - Saksynt (tjomlid.com)

Endret av Gouldfan
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (På 13.7.2021 den 16.24):

Men fordelen av med vaksine som Pfizer og Moderna er jo at sinnsykt mange folk har fått det allerede, og vi vet bivirkningene.

Må regne med at det er underrapportering av bivirkninger. Både på grunn av at bivirkninger som betennelse i kroppen oppstår etter at de vaksinerte er sendt hjem til dem selv, og på grunn av at folks historier sensureres. Fb-forumet "Covid Vaccine Side Effects" har forsvunnet på mystisk vis.

Og hvis f.eks. mora har blitt syk nok, er det opp til de voksne barna å forsøke og spre historien på internett. Merk også at ikke alle har voksne barn. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (57 minutter siden):

Må regne med at det er underrapportering av bivirkninger. Både på grunn av at bivirkninger som betennelse i kroppen oppstår etter at de vaksinerte er sendt hjem til dem selv, og på grunn av at folks historier sensureres. Fb-forumet "Covid Vaccine Side Effects" har forsvunnet på mystisk vis.

Og hvis f.eks. mora har blitt syk nok, er det opp til de voksne barna å forsøke og spre historien på internett. Merk også at ikke alle har voksne barn. 

Det er klart at noen folk får bivirkninger, gamle naboen fra Norge sa at en mann hadde fått betent ben, det er fordeler og ulemper med all medisin.

Noen tåler ikke vaksinesprøyte eller er allergisk mot bindestoffer, derfor måtte vi vente 15 minutter..

Og langtidsvirkninger vet vi ikke allt om enda, men hvem bryr seg? vill India og NY Corona smitte er ikke bedre?

Og jeg har brukt så mange forskjellige medisiner og produkter at jeg ikke bryr meg. Tar shoten og håper jeg overlever både den og Covid19.

Underapportering? Jeg tror det går begge veier, det finnes hypokondere med all respekt som ringer om de får litt vondt bak øret eller hodepine.

Også finnes det motsatte også de som ikke ringer selvom de får hjerteattakk....

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (3 timer siden):

Solid kraftig Debunking av Tjomlid....

 

Les dette grundig, lytt gjerne til Podkasten også, og Kirsch har som jeg mistenker, samt Malone har en eller annen økonomisk angle, hvorfor ellers driver de å reklamerer og blogger så voldsomt for Ivermectin som Kirsch sitt foretag sikkert kjøper opp amerikanske rettigheter til? Om hver eneste Trump velger kjøper Ivermectin, så har de vel litt under halve amerikanske folket som kundegruppe? Jeg vet ikke dette sikkert, men det er veldig mistenkelig å være kritisk mot vaksine og råde til medisiner som du selv eier rettigheter til i Foretaket, stiftelsen.

Vi snakker om store Entrepenører/Kirsch og Fagfolk/Malone som burde vite alt dette som Tjomlid påpeker, så da mistenker jeg at det er kynisk $ som prater, og at alle rednex og uvitende Trumpfolk sluker åta lett... Desverre folk på diskusjon.no også som ikke får tak i Ivermectin....

Weinstein, Malone og Kirsch vil redde verden - men ender opp med å gjøre sine lyttere dummere - Saksynt (tjomlid.com)

Tjomlid har ingen formell kompetanse på dette eller noe annet, så ser ikke noen grunn til å kaste bort tid på ham. Han er en av nissene som forsøker å livnære seg på å angripe alle maktkritikere, noe det er marked for siden alle medstrømsmediene også pusher denne ideologien. Jeg leste en god del av kildene han oppgir (en av dem hadde en bachelorgrad) og finner ingen spesifikke motsetninger mellom det Kirsch, Malone og Weinstein sier og det som deres motstandere sier. Det later til å dreie seg om ulike tolkninger av forskningsrapporter, men om man skal dykke ned i dette vil jeg påstå at det krever formell kompetanse, noe ikke jeg har, du har eller Tjomlid har. At det dreier seg om $ er jeg 100% enig i, spørsmålet er hvilke kilder man skal ha tillit til. Tjomlid rakker ned på Weinstein fordi Weinstein ikke tror på dyremarkedsteorien, at Tjomlid mener denne holder vann synes jeg sier mer om Tjomlid enn Weinstein. Dyremarkedet i Wuhan ligger rett over veien fra viruslabben :p

Det er selvsagt mulig at Weinstein og de andre tar helt feil i sine synspunkter på Covid. Foreløpig har jeg imidlertid ikke sett noe som sannsynliggjør det. Men det er jo bedre at du poster kritikk, enn at du gjør deg dum og kaster bort folks tid med vilje i debatten.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Aiven skrev (14 timer siden):

Tjomlid har ingen formell kompetanse på dette eller noe annet, så ser ikke noen grunn til å kaste bort tid på ham. Han er en av nissene som forsøker å livnære seg på å angripe alle maktkritikere, noe det er marked for siden alle medstrømsmediene også pusher denne ideologien. Jeg leste en god del av kildene han oppgir (en av dem hadde en bachelorgrad) og finner ingen spesifikke motsetninger mellom det Kirsch, Malone og Weinstein sier og det som deres motstandere sier. Det later til å dreie seg om ulike tolkninger av forskningsrapporter, men om man skal dykke ned i dette vil jeg påstå at det krever formell kompetanse, noe ikke jeg har, du har eller Tjomlid har. At det dreier seg om $ er jeg 100% enig i, spørsmålet er hvilke kilder man skal ha tillit til. Tjomlid rakker ned på Weinstein fordi Weinstein ikke tror på dyremarkedsteorien, at Tjomlid mener denne holder vann synes jeg sier mer om Tjomlid enn Weinstein. Dyremarkedet i Wuhan ligger tvers over veien fra viruslabben :p

Det er selvsagt mulig at Weinstein og de andre tar helt feil i sine synspunkter på Covid. Foreløpig har jeg imidlertid ikke sett noe som sannsynliggjør det. Men det er jo bedre at du poster kritikk, enn at du gjør deg dum og kaster bort folks tid med vilje i debatten.

Jeg tror det er mulig det kom fra Laben, men den ligger langt unna dyremarkedet, det spørs hva du regner som langt...

Når det gjelder Tjomlid så stemmer alt det han sier, trioen trekker tall helt ut av sammenheng slik det passer deres agenda. Tjomlid kan fint regne ut dette som lekmann, han behøver bare sjekke tall og data, samt spørre kildene...

Man behøver ikke fagkompetanse men basic tallforståelse og innsyn i feks Japan papirene og metodene....

Det er ikke hold i sakene deres,derfor ingen bryr seg med å svare de og de bare blir fjernet fra YouTube.

Også derfor ikke Malone svarer i Offisielle kanaler som publikasjon.

Det er over 20 år siden han jobbet med dette....

 

Hør på podcasten til Tjomlid, den er veldig oppklarende og beroligende...

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aiven skrev (44 minutter siden):

Dyremarkedet i Wuhan ligger rett over veien fra viruslabben :p

Vet ikke helt jeg, uten formell kompetanse i geografi er det kanskje ikke godt å si. Sånn omtrent rett over veien?

Det går sikkert helt fint å vente til dette er avklart av folk med formell kompetanse innen relevante disipliner før en kaster seg over en foretrukket konklusjon, eller påstander som savner hold i virkeligheten.

Endret av xRun
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Aiven skrev (15 timer siden):

Tjomlid har ingen formell kompetanse på dette eller noe annet, så ser ikke noen grunn til å kaste bort tid på ham. Han er en av nissene som forsøker å livnære seg på å angripe alle maktkritikere, noe det er marked for siden alle medstrømsmediene også pusher denne ideologien. Jeg leste en god del av kildene han oppgir (en av dem hadde en bachelorgrad) og finner ingen spesifikke motsetninger mellom det Kirsch, Malone og Weinstein sier og det som deres motstandere sier. Det later til å dreie seg om ulike tolkninger av forskningsrapporter, men om man skal dykke ned i dette vil jeg påstå at det krever formell kompetanse, noe ikke jeg har, du har eller Tjomlid har. At det dreier seg om $ er jeg 100% enig i, spørsmålet er hvilke kilder man skal ha tillit til. Tjomlid rakker ned på Weinstein fordi Weinstein ikke tror på dyremarkedsteorien, at Tjomlid mener denne holder vann synes jeg sier mer om Tjomlid enn Weinstein. Dyremarkedet i Wuhan ligger rett over veien fra viruslabben :p

Det er selvsagt mulig at Weinstein og de andre tar helt feil i sine synspunkter på Covid. Foreløpig har jeg imidlertid ikke sett noe som sannsynliggjør det. Men det er jo bedre at du poster kritikk, enn at du gjør deg dum og kaster bort folks tid med vilje i debatten.

Eh nei det gjelder ikke ulike tolkninger...

Når rotter pumpes husker ikke antallet edit 18-35  ganger mer enn normal dose, og de ser hvor fettet(med eller uten spike protein) fra vaksinen flytter seg, så er det ren løgn og villeding å legge fram at dette skjer med mennesker ved 1 eller 2 doser shot som mennesker får. Dette er vitenskap ment for kunnskap, men blir her misbrukt for å villede "folk fra enklere kår", med mer tillit til random folk på internett som roper høyt, enn egne myndigheter og helsevesen....

De som jobber med dette har jo testet dette, derfor de gjør dyreforsøk ekstreme også... Under edit 1 promille vaksine regnes å vandre i kroppen, og blir nedbrutt av lever, men det er ikke en nyhet, og ikke giftig. De store dosene til dyr gis for i det hele tatt klare å måle,og også for å teste om det er trygt.

 

 

Alt det andre er bare mumbo jumbo, den statistikken slik det er stilt fram stinker mer enn Trump sin skittentøysvask.

 

Det alvorlige her er at forskere og eksperter LER eller RISTER PÅ HODET av denne Trioen... 

Det er også gravalvorlig at uvitende folk i USA uten formell utdannelse tror på dette, tilogmed du.

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I USA er det helt krise. Fox sprer desinformasjon, og trakasserer helsevesen og Fauci, som igjen får drapstrusler.

og bønder og folk bruker Ivermectin for dyr, noe som kan være farlig, istedenfor vaksine.

https://www.fda.gov/animal-veterinary/product-safety-information/fda-letter-stakeholders-do-not-use-ivermectin-intended-animals-treatment-covid-19-humans

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Aiven skrev (16 timer siden):

Tjomlid har ingen formell kompetanse på dette eller noe annet, så ser ikke noen grunn til å kaste bort tid på ham. Han er en av nissene som forsøker å livnære seg på å angripe alle maktkritikere, noe det er marked for siden alle medstrømsmediene også pusher denne ideologien. Jeg leste en god del av kildene han oppgir (en av dem hadde en bachelorgrad) og finner ingen spesifikke motsetninger mellom det Kirsch, Malone og Weinstein sier og det som deres motstandere sier. Det later til å dreie seg om ulike tolkninger av forskningsrapporter, men om man skal dykke ned i dette vil jeg påstå at det krever formell kompetanse, noe ikke jeg har, du har eller Tjomlid har. At det dreier seg om $ er jeg 100% enig i, spørsmålet er hvilke kilder man skal ha tillit til. Tjomlid rakker ned på Weinstein fordi Weinstein ikke tror på dyremarkedsteorien, at Tjomlid mener denne holder vann synes jeg sier mer om Tjomlid enn Weinstein. Dyremarkedet i Wuhan ligger rett over veien fra viruslabben :p

Det er selvsagt mulig at Weinstein og de andre tar helt feil i sine synspunkter på Covid. Foreløpig har jeg imidlertid ikke sett noe som sannsynliggjør det. Men det er jo bedre at du poster kritikk, enn at du gjør deg dum og kaster bort folks tid med vilje i debatten.

Det å sette folk som fauci og Tjomlid i politiske båser "mainstream" media er feil. Du må se data som presenteres. Omtrent allt av nyheter i USA er forvridd og simplifisert, fordi amerikanere er uvitende, vet ikke forskjell på Iran, Afghanistan og Europa. De tror på en fyr i dress.

Det er lite relevant om data er fra mainstream media eller lugubre Fox eller Darkweb. Det er Dataene som presenteres som skal vurderes, ikke alle som evner dette, dette er klassiske hjernevaskede offer for media.

 

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (På 13.7.2021 den 16.24):

Jeg vil stadfeste at jeg har full respekt for folk som nekter å ta vaksine, to av mine aller beste venner er i den gruppen.

Nja, mistenker vel at dine to venner ikke kan unngå å oppfatte at du mener de er hjernevaskede fjols. Sånn som du selger vaksinen her. Tråden henvender seg til "Dere som har bestemt dere for å ikke ta vaksine". 

Ivermectin har forøvrig navnet sitt fra Iver den Mektige fra Mjøsa.

Endret av Budeia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (1 time siden):

Nja, mistenker vel at dine to venner ikke kan unngå å oppfatte at du mener de er hjernevaskede fjols. Sånn som du selger vaksinen her. Tråden henvender seg til "Dere som har bestemt dere for å ikke ta vaksine". 

Ivermectin har forøvrig navnet sitt fra Iver den Mektige fra Mjøsa.

Jeg vet grunnen til at de ikke tar den, han ene tror på konspirasjonsteorier og han andre er skeptisk til medisin.

Jeg respekterer det, men skulle selvfølgelig ønske at alle baserte avgjørelsen basert på fakta, og ikke eventyr eller nett-troll og dark web.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (5 minutter siden):

og han andre er skeptisk til medisin.

Det er ikke ufornuftig, for lærerinna i Heimkunnskap (husstell, ernæring, matlaging) delte ut kopier av et ark der det stod "Ta ikke pille for alt som er ille". Og nå skal altså de uvaksinerte overtales til å ta mer enn en dose med vaksine. 

Hvis det hadde vært mange døde på stedet her, kanskje jeg ville ha vært ivrigere etter å bestille tid for vaksinering. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (9 minutter siden):

Det er ikke ufornuftig, for lærerinna i Heimkunnskap (husstell, ernæring, matlaging) delte ut kopier av et ark der det stod "Ta ikke pille for alt som er ille". Og nå skal altså de uvaksinerte overtales til å ta mer enn en dose med vaksine. 

Hvis det hadde vært mange døde på stedet her, kanskje jeg ville ha vært ivrigere etter å bestille tid for vaksinering. 

Jeg skulle ønske de tok beslutningen pga fakta, og ikke av skepsis til medisiner eller konspirasjonsteorier.

Om de tok beslutningen fordi de etter fakta på bordet fortsatt er bekymret.

Så er det mye bedre..

Vaksine er ikke noe annerledes enn en hvilken som helst medisin. En medisin som gjør deg immun. Alle medisiner i vestlige verden testes, de som har interesse kan få innsyn i avhandlinger etc.

Og enkelte ganger så finner man en "dårlig" medisin, som er for lite testet, min medisin er feks en slik da mange i USA fikk bivirkninger og milliardsøksmål innfridd,  Og Svineinfluensa hadde bivirkninger for de yngre. AztraZeneca også That's life.

Med "dårlig medisin" mener jeg at flere promille får alvorlige bivirkninger.

 

At enkelte muligens må ta 3 dose av Covid19 vaksine er fordi immunitet ikke varer evig. 

Det er ikke noe stress for oss litt yngre og spreke vaksinerte. Vi får bare milde symptomer.

Men kan være dødsårsaken for eldre folk, pensjonister med dårligere helse.

Lenke til kommentar
Budeia skrev (22 minutter siden):

Det er ikke ufornuftig, for lærerinna i Heimkunnskap (husstell, ernæring, matlaging) delte ut kopier av et ark der det stod "Ta ikke pille for alt som er ille". Og nå skal altså de uvaksinerte overtales til å ta mer enn en dose med vaksine. 

Hvis det hadde vært mange døde på stedet her, kanskje jeg ville ha vært ivrigere etter å bestille tid for vaksinering. 

Jeg legger til at avhengig av av hvor du bor og alder så er ikke det ufornuftig.

Om du bor i Oslo nei, men om du bor i og holder deg på bygda ja.

Lenke til kommentar

Deler denne. 

 

Jeg tror de mener dette de sliter med, fra Fear and Unbalanced Fox. Bare så dere vet det, Fox news er 99% bullshit og løgner, krydret med 1 % sannhet for å selge det bedre. Om noen spør så skyld på Gina. Ikke at Gina er så bra, men hun kan vel ikke ha skyld for alt i verden?

Littegrann de har å slite med, håper ikke Europa blir "sånn". Stakkars doktor.

 

 

 

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Om noen blir forvirret av tåkepraten til Fox Tucker... Vi vaksinerer ikke barn først og fremst fordi barn ikke er testet. Barns kropper er forskjellige fra voksne og testing under 18 år er etisk dilemma, siden barna vanskelig kan testes i like stor grad som.voksne, og foreldre vanskelig kan bestemme dette. Det blir isåfall opp til myndigheter.

I Norge er det over 18 som gjelder.

Årsaken til at vi ikke gir til de aller eldste og skrøpelige er jo at de ikke tåler den feber bivirkningen mange får... Litt redusert og feber kan være terminalt for disse.

Her må jo i Norge fastlege vurdere dette, noen 90 åringer er spreke, mens andre ikke er det.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (På 14.7.2021 den 18.37):

Og han vil ikke svare på om folk bør ta vaksine eller ei, men mener det er myndighetenes oppgave.

Hadde han virkelig trodd at vaksinen var så livsfarlig som han påstår ville han selvfølgelig aldri sagt det.:p

Man skal ikke avvise alle som påstår de er "varslere"; man skal lytte til hva de har å si og om det er noe i det, men man må kunne gjøre opp seriøse og kritiske vurderinger av hva de sier og ikke ta alt for god fisk bare fordi de kaller seg "varslere". Det er MANGE sjarlataner der ute som smykker seg med slikt.

Endret av Morromann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...