Gå til innhold

Nå blir det mer tidkrevende å nå nivåtaket i Marvel's Avengers


Anbefalte innlegg

BakaBerg skrev (12 timer siden):

Og pvp er bedre enn i andre live service spill syns jeg.

 

PVP i Destiny er ødelagt etter at stasis kom inn i bildet og når de tok bort skill based matchmaking . Stasis skulle aldri vært i Destiny 2.  Og ta fks Iron banner, er det vits i å i det hele tatt spille det?  Nå får man bare reskinnede våpen osv. ingen mål og mening med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
42 minutes ago, CommanderKeen said:

Nei. Hvis du tror man kunne hatt Destiny som noe annet enn et live service spill forstår du enten ikke hva Destiny er eller hva live service er. 

Hva tror du et live service spill er som er så unikt at destiny måtte være det for at du skulle like det så godt som du gjør?

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (7 timer siden):

Hva tror du et live service spill er som er så unikt at destiny måtte være det for at du skulle like det så godt som du gjør?

Kontinuerlige GRATIS oppdateringer, hvor du kjøper spillet en eneste gang og så ikke bruke en krone men likevel få spille spillet videre med støtte fra utviklerne.

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (På 5.3.2021 den 15.56):

Destiny er kanskje mitt favorittspill noensinne. Jeg har spilt det fast siden det kom i 2014. Så 100 prosent negativt er det ikke. 

Enig, Destiny 2 har vært mitt «go to»-spill i siden release og D1 før det. Det funker og nylig beviste jo også nok en gang Bungie at de innser når de må skifte retning. Dette har ført til at D2 er i en meget god posisjon akkurat nå, det er i alle fall min mening 😃

Endret av Radford
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (På 6.3.2021 den 13.32):

Fallout 76 har faktisk blitt veldig bra. Venter bare på PS5 updaten nå før jeg virkelig gyver løs på det. 

Jeg har over 500 timer på ps4. Har vel det meste av bloodied/junkie meta våpen. Kom tilbake i wastelanders og har maxa alle nye factions. Det ligger et sykt bra spill her, men FOMO, daily time gate og idiotiske basic grep og mangel på grep fra bethesda gjør at det svikter aom live service. For eksempel trading systemet er fatalt dårlig. Diablo 2 som er 20 år gammelt, hadde bedre system. Og loot balancing, det å kunne finne liket til den du drepte (legendary enemies). Det store fokuset på MTX fra atom store. Fallout 1st er en skandale. Nei det deler mye med avengers der

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (På 6.3.2021 den 15.16):

PVP i Destiny er ødelagt etter at stasis kom inn i bildet og når de tok bort skill based matchmaking . Stasis skulle aldri vært i Destiny 2.  Og ta fks Iron banner, er det vits i å i det hele tatt spille det?  Nå får man bare reskinnede våpen osv. ingen mål og mening med det.

Enig i at det ble mye verre med stasis. Men gunplay er fortsatt der som hovedsak. Og det er ingenting som klarer å gjenskape destiny pvp særlig trials følelsen med flawless 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 7.3.2021 den 22.10):

Hva tror du et live service spill er som er så unikt at destiny måtte være det for at du skulle like det så godt som du gjør?

Fire sesonger årlig med en konstant utviklende historie. Nye moduser, nye våpen, , nye oppdrag, nye kart, nye raids osv. Det er sågar ukentlige og daglige oppdateringer og endringer i sandboxen.

Hadde de bare sluppet en oppdatering i året og sagt «takk for oss» hadde Destiny vært dødt for lenge siden. 

Lenke til kommentar
25 minutes ago, CommanderKeen said:

Fire sesonger årlig med en konstant utviklende historie. Nye moduser, nye våpen, , nye oppdrag, nye kart, nye raids osv. Det er sågar ukentlige og daglige oppdateringer og endringer i sandboxen.

Hadde de bare sluppet en oppdatering i året og sagt «takk for oss» hadde Destiny vært dødt for lenge siden. 

Trenger ikke være live service for noe av det, det er bare noe de kan gjøre uten å kalle det en live service, det heter å  gi et godt produkt som takk for de milliardene med dollar spillere har brukt på dem. Live service er codeord for å selge mikrotransaksjoner.

De kunne sagt, hei vi bruke 120 millioner dollar på å lage spillet, spillet har solgt for over 1 milliard dollar, mer enn nok penger til å drive å videreutvikle spillet i flere år frem i tid og fremdeles betale våre utviklere en god lønn mens de gjør det. Uten at vi også skal tjene 200 millioner dollar ekstra i året på mikrotransaksjoner, Jeg vet en milliard dollar ikke høres mye ut når dritt folk som Elon Musk og Jeff Bazos tjente nesten 100 millarder mer under padmemien, men 1 milliard dollar er latterlig mye penger. Og det burde være mer enn nok for å forsete å levere et godt produkt i mange år, uten å så utnytte gruppepress og folks indre impulser for å loppe de for mer penger. 

 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 time siden):

Trenger ikke være live service for noe av det, det er bare noe de kan gjøre uten å kalle det en live service, det heter å  gi et godt produkt som takk for de milliardene med dollar spillere har brukt på dem. Live service er codeord for å selge mikrotransaksjoner.

De kunne sagt, hei vi bruke 120 millioner dollar på å lage spillet, spillet har solgt for over 1 milliard dollar, mer enn nok penger til å drive å videreutvikle spillet i flere år frem i tid og fremdeles betale våre utviklere en god lønn mens de gjør det. Uten at vi også skal tjene 200 millioner dollar ekstra i året på mikrotransaksjoner, Jeg vet en milliard dollar ikke høres mye ut når dritt folk som Elon Musk og Jeff Bazos tjente nesten 100 millarder mer under padmemien, men 1 milliard dollar er latterlig mye penger. Og det burde være mer enn nok for å forsete å levere et godt produkt i mange år, uten å så utnytte gruppepress og folks indre impulser for å loppe de for mer penger. 

 

Det som har vært av mikrotransaksjoner i live service spill er vel relativt uskyldig? er vel i all hovedsak kosmetisk som på ingen måte blir pushet på sluttbruker? LANGT mildere enn det vi ser i "vanlige" spill med loot boxer? 

 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 15.3.2021 den 14.13):

Trenger ikke være live service for noe av det, det er bare noe de kan gjøre uten å kalle det en live service, det heter å  gi et godt produkt som takk for de milliardene med dollar spillere har brukt på dem. Live service er codeord for å selge mikrotransaksjoner.

De kunne sagt, hei vi bruke 120 millioner dollar på å lage spillet, spillet har solgt for over 1 milliard dollar, mer enn nok penger til å drive å videreutvikle spillet i flere år frem i tid og fremdeles betale våre utviklere en god lønn mens de gjør det. Uten at vi også skal tjene 200 millioner dollar ekstra i året på mikrotransaksjoner, Jeg vet en milliard dollar ikke høres mye ut når dritt folk som Elon Musk og Jeff Bazos tjente nesten 100 millarder mer under padmemien, men 1 milliard dollar er latterlig mye penger. Og det burde være mer enn nok for å forsete å levere et godt produkt i mange år, uten å så utnytte gruppepress og folks indre impulser for å loppe de for mer penger. 

 

Dette viser jo igjen at du ikke skjønner hva live service er.

Nettopp det at de er sesongbasert med kontinuerlige oppdateringer på historie, moduser, kart osv. er jo det som gjør det til et til live service spill. Ikke at det selges mikrotransaksjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (18 minutter siden):

Dette viser jo igjen at du ikke skjønner hva live service er.

Nettopp det at de er sesongbasert med kontinuerlige oppdateringer på historie, moduser, kart osv. er jo det som gjør det til et til live service spill. Ikke at det selges mikrotransaksjoner. 

Du har helt rett. Her er det gunfreak som ikke godtar definisjonen av live service. Det har med de gratis oppdateringene å gjøre, ikke Mikrotransaksjoner. Det er jo ganske lett å se 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...