Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

KalleKanin skrev (6 timer siden):

Takk for info om skatt. Bør nok vurdere å skaffe meg noe som måler strømforbruk.
Jeg har allerede en del ZWave-utstyr, så å plugge i en ZWave-plugg med mulighet for strømmåling vil nok løse dette.

Gjør dette heeelt for moro skyld, men må vel vurdere å skatte av det hvis det blir mer enn noen få kroner ut av dette.
Trenger oppvarming på rommet hvor PCen står, men vil nok vurdere å skru av miningen når det blir varmere ute.

Jeg kjører med en GTX1080, og får ca 21MH/s med DaggerHashimoto i NiceHash. (Bruker per nå kun GPUen, og ikke CPUen)

Jeg fikk et issue med at grin cuckatoo32 førte til overheating (Over 90grader).
DaggerHashimoto fungerer stabilt på et par og 80 grader.

Du kan få mye mer ut av ditt 1080 med noen få enkle grep. :)

 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jvenaas skrev (35 minutter siden):

Jeg tar det via coinbase, gratis å føre over fra NH til CB. Eneste gebyret på vei til konto her er BTC til EUR gebyret

Er ikke Coinbase fryktelig tungvint å bruke? Brukte Coinbase tidligere, og husker at jeg måtte sende inn bilde av førerkortet mitt. Noe som tok flere forsøk før det gikk igjennom. For litt siden fikk jeg også beskjed om at jeg må laste opp et dokument eller noe slikt for å kunne bruke kontoen min. Etter dette gidder jeg rett og slett ikke bruke Coinbase lenger.

Lenke til kommentar
Splitter skrev (58 minutter siden):

Er ikke Coinbase fryktelig tungvint å bruke? Brukte Coinbase tidligere, og husker at jeg måtte sende inn bilde av førerkortet mitt. Noe som tok flere forsøk før det gikk igjennom. For litt siden fikk jeg også beskjed om at jeg må laste opp et dokument eller noe slikt for å kunne bruke kontoen min. Etter dette gidder jeg rett og slett ikke bruke Coinbase lenger.

Coinbase mest seriøse og enklest. Selvfølgelig må de ha gyldig ID det er ett myndighetskrav. 

Lenke til kommentar

Førerkortet ble verifisert. Men nå skal de ha adresse. Hvilken dokumentasjon brukte dere?

 

"Financial regulations require us to verify your address. Please upload a document dated in the last 3 months that clearly shows the date, your name, and your address."

 

Edit: alt i orden nå

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (35 minutter siden):

Coinbase mest seriøse og enklest. Selvfølgelig må de ha gyldig ID det er ett myndighetskrav. 

Personlig bruker jeg MiraiEx, og registreringen var langt enklere enn hos Coinbase. Dessuten er MiraiEx basert i Norge slik at jeg kan ringe og kjefte hvis jeg blir misfornøyd. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
JFM skrev (5 minutter siden):

Hvor lang tid tar det før pengene er sendt fra Coinbase til de fysisk er inne på konto. Har en slektning her som sier dette er pyramidespill. Gleder meg til reaksjonen hans når mine første kroner er på konto 😅

Overførte fra coinbase til paypal og det tok sekunder, til en bankkonto vil det sikkert ta noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...