Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dragonlove skrev (2 timer siden):

Da er mininga mi redusert med 15-16 prosent, kjipt men var jo klar over at det kom til å skje etter Eip-1559

Synes ikke jeg ser noen stor forandring i inntjening i NOK. Litt lavere utbetaling av ETH, men med økningen i kursen så balanserer det seg ut. Ikke særlig bekymret for øyeblikket.

Ser at Ergo(ERG) akkurat nå har bedre inntjening på WhatToMine, så hvis det fortsetter så må man kanskje bytte over til å mine det. 👍

Lenke til kommentar
Spoiler

You have a pending payout. The submitted request has a gas price limit of 40.00 Gwei, which is below the current network fee of 145.20 Gwei. Your pending payout can only be processed once the network fee falls below the limit. Go to the settings page to update your gas price limit and speed up your tx.

Damn, nye greier på gàng .. Hvor mye eth er 145 gwei? 😛

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar
33 minutes ago, Mumriken said:
  Hide contents

You have a pending payout. The submitted request has a gas price limit of 40.00 Gwei, which is below the current network fee of 145.20 Gwei. Your pending payout can only be processed once the network fee falls below the limit. Go to the settings page to update your gas price limit and speed up your tx.

Damn, nye greier på gàng .. Hvor mye eth er 145 gwei? 😛

Litt rart opplegg det der. Ezil.me har jo f.eks. tak på 100 gwei for å utføre en transaksjon, som betyr at du ikke får betalt det ut (før det evt. synker under), selv om man er villig til å betale mer.

Lenke til kommentar
1 hour ago, BadCat said:

Med tanke på at det er 13-20k å mine på den 3080-en er det direkte dumt å bytte den i 3080 Ti. Kursen til Eth har fått seg et kraftig løft. Sett kortet i arbeid og kjøp kort i neste generasjon for pengene.

Hadde heller ikke byttet mine 3080 i 3080ti, men for en som bare vil spille så er det greit 😝

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...