Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

11 hours ago, Sarasin said:

Så hva er egentlig alternativene til "småminere" som meg selv (2 dedikerte 3060-kort)? Jeg vet det finnes dere som sier "det er alltid noe å mine", og det er jo i og for seg sant. Men i og med at man kanskje kan få 10-12k for disse kortene (pluss PSU og resten av riggen), vil det da være mer "fornuftig" å selge unna utstyret og si takk for seg?

Selve kryptoen kan man jo beholde om man ønsker, men om det blir en sinnsyk overføring av miningkraften fra ETH til for eksempel RVN/CFX/ERGO, vil vel ikke oss med et par kort få noe vettugt ut av den lille hashraten vi sitter på?

Eller tenker jeg helt feil her? :)

Nicehash, la noen andre leie hashraten din, så får de spekulere i coins, ville dog holdt meg på eth frem til det er rip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ene 3080 Suprim X kortet mitt falt fra ~99MH/s (230W) til rundt 90MH/s (~210W), forble slik noen timer, og har nå lagt seg på 95-96MH/s (222W), hvor den har ligget stabilt siste 4-5 dagene. Er på reise, så har ikke fått sjekket enda, men virket litt rart at den bare har falt ned litt på den måten? Kan det være pads på én av RAM-chippene som har tørket ut, eller har blitt dårlig, som gjør at den throttler på noe av RAM-en? Eller er det «all or nothing» på throttlingen? I så fall burde den vel throttlet mer? Alle de andre Suprim X kortene kjører fint på ~99MH/s (230W) på samme riggen.

Endret av jocke
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (4 timer siden):

Var visst inne på noe andre greier, sto push here to start mining for real eller noe sånn :lol: men har lastet ned og installert Nicehash miner nå og kjørt ned memory og core clock på begge korta og 100% på Power, ser jeg ligger med 10 Usd pr dag for øyeblikket.

Tror ingen vil anbefale deg disse innstillinger. Folk flest går motsatt vei.

Lenke til kommentar
Straits skrev (1 time siden):

Fikk til slutt Gainward 3080 Phantom, ettersom 3080TUF er umulig å oppdrive.. Jeg fyra opp ethereum mining og det greier 99,83MH/s på 1060core/2400mem, 174W. Det må da være rimelig bra eller?

Har samme kortet, ca 100mh/s på 169W med nh quickminer

Lenke til kommentar

Litt tuning må vel til, men kjører 70mh/l med 3080 LHR kort på NBminer nå :) 

Edit, nå ble plutselig 3060LHR kortet jeg betalte 4000,- for litt mer lønnsomt også, over 30 her nå :) 

ca 35 på 3060 og ca 70 på 3080 LHR kort, begge er i ett trangt kabinett. Før fikk jeg 36 og 50 ca.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
kremt skrev (18 timer siden):

Difficulty snart på all time high igjen da. Dårlig nytt med unlockede kort egentlig

chart.thumb.jpeg.d57e7be0d57680d7238a4ae1b1df2b63.jpeg

Har mye å gjøre med at forbudet i Kina. Det har blitt flyttet mye hardware ut av lande til f.eks. USA og nå ser du effekten av at det kommer online igjen.

Endret av Gralle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...