Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, pappkake said:

Hmm, takk, men dette var rare tall? Colorado er jo (som forventet) allerede "called" for Biden?

Det virker som om denne er bedre, men kanskje ikke like oppdatert... Texas er fortsatt blå her...

https://results.decisiondeskhq.com/

115-120 called

Jeg synes grafikken til NYT times er bedre. De markerer usikre stater som grå istedenfor å markere dem som halvblå og halvrød.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Camlon said:

Jeg synes grafikken til NYT times er bedre. De markerer usikre stater som grå istedenfor å markere dem som halvblå og halvrød.

Joda, kan være enig i den, men de oppdaterer jo ikke "called" riktig?

"Ekte" tall er 115-129 mens NYT har 131-92?

Florida er f.eks. grå....??

 

Lenke til kommentar
Just now, Lypsyls said:

Følger noen av dere med noen youtube live greier? Ble overasket crowder har faktisk flere seere nå en young turks med god margin (460K mot 75K) ville aldri trodd crowder ville blitt så stor siste valg i usa



Jeg ser på The Hill. De er solid plantet i midten. Jeg synes de er mye mer fair enn de fleste andre, og de gjør mange gode poeng ifra et middle of the road ståsted.

https://youtu.be/QTMmcseQ2s8

 

Lenke til kommentar
Just now, traveldag said:

Foreløpig går alt slik jeg tippet selv. Meningsmålingene minus 4%poeng. Det bør gi Biden PA og 279 valgmenn. Alternativt AZ uten å trenge PA, men da avviker det fra meningsmålingene.

Trump tar PA 😅

Det kan se ut som om Biden tar en hårfin seier i North Carolina, den trodde jeg Trump skulle ta...utrolig liten margin!

Lenke til kommentar
Lypsyls skrev (5 minutter siden):

Følger noen av dere med noen youtube live greier? Ble overasket crowder har faktisk flere seere nå en young turks med god margin (460K mot 75K) ville aldri trodd crowder ville blitt så stor siste valg i usa

Ser på Daily Wire. Nærmest utelukkende på grunn av Dennis Prager. 😛

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...