Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

G skrev (Akkurat nå):

Jo. Jeg ønsker Biden lykke til med sitt presidentembede. Men, har en viss forventning til at Biden ikke kommer til å være like sta til å la visepresidenten overta som det Trump kan se ut til å være med sitt narsisistiske vesen.

Jeg vet ikke om narsissist er dekkende nok for Trump, engang. Det er virkelig en original 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Dør Biden er det ikke noe problem. Harris tar over.

Hverken Biden eller Harris var mine førstevalg, men alt er bedre enn Trump. Så spiller ingen rolle om Harris tar over. Men må si... jeg var ikke imponert over hvor svar skyldig Harris ble da Tulsi Gabbard vasket gulvet med henne i debatten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, bshagen said:

Jeg vet ikke om narsissist er dekkende nok for Trump, engang. Det er virkelig en original 😂

Ja, man kan nok helle i retning av sosiopat, men det er også en mye alvorligere diagnose å gi noen. Så kanskje derfor jeg holder igjen med narsisistisk vesen, i og med at det også er dekkende som type oppførsel for sosiopater (visse likheter ihvertfall).

Jeg er ikke psykolog, så jeg kan ikke diagnostisere noen. Men, jeg tror man må være rimelig ute å kjøre om man ikke ser at Trump har sosiopatiske trekk.

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Biden øker ledelsen i Georgia. Leder med 1579 stemmer nå.

Ifølge FOX så mangler det altså litt over 8000 stemmer fra militære og andre forhåndsstemmer. Men de presiserte at dette *måtte* være inne til telling innen kl 17:00 - lokal tid, om de skulle bli med i potten. Jeg syns det er bittelitt spennende å se hva FOX sier, da det gir et lite innblikk i hva høyresiden sier, og de virker resignerte nå. Trump kan fortsatt ta GA om disse stemmene kommer inn, men de hadde ikke mye håp om de resterende statene virket det som 

Lenke til kommentar
G skrev (3 minutter siden):

Ja, man kan nok helle i retning av sosiopat, men det er også en mye alvorligere diagnose å gi noen. Så kanskje derfor jeg holder igjen med narsisistisk vesen, i og med at det også er dekkende som type oppførsel for sosiopater (visse likheter ihvertfall).

Jeg er ikke psykolog, så jeg kan ikke diagnostisere noen. Men, jeg tror man må være rimelig ute å kjøre om man ikke ser at Trump har sosiopatiske trekk.

Dette er hva hans niese, Mary Trump, skriver angående dette, og hun ER jo psykolog..  :

"This is far beyond garden-variety narcissism," his niece, who has a doctoral degree in clinical psychology, writes of Mr Trump. "Donald is not simply weak, his ego is a fragile thing that must be bolstered every moment because he knows deep down that he is nothing of what he claims to be."

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
7 minutes ago, bshagen said:

Ifølge FOX så mangler det altså litt over 8000 stemmer fra militære og andre forhåndsstemmer. Men de presiserte at dette *måtte* være inne til telling innen kl 17:00 - lokal tid, om de skulle bli med i potten. Jeg syns det er bittelitt spennende å se hva FOX sier, da det gir et lite innblikk i hva høyresiden sier, og de virker resignerte nå. Trump kan fortsatt ta GA om disse stemmene kommer inn, men de hadde ikke mye håp om de resterende statene virket det som 

Har du ikke fått det med deg? Etter Fox ga Arizona til Biden har de blitt del av den radikale ytre venstresiden.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
xRun skrev (Akkurat nå):

Det kommer straks en update fra Maricopa fylke, AZ, (Phoenix) med 60 000 stemmer.
Det skal være 140 000 stemmer igjen å telle i det fylket.

Dette er veldig spennende. Svært fylke som inkluderer mye mer enn bare de urbane områdene i Phoenix, og som vi har snakket om her tidligere er det mange flere republikanere som har stemt via posten i Arizona. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Georgia varsler at det sannsynligvis blir omtelling i staten, på pressekonferanse nå. Det er forventet.

Det nærmer seg også flere stemmer fra Nevada nå.

NYT: "Good morning from Las Vegas. A protest at the election center last night was peaceful — no arrests. We’re expecting about 50,000 votes to be released at 9 a.m. here (noon ET)."

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
PingEnt skrev (1 minutt siden):

Har du ikke fått det med deg? Etter Fox ga Arizona til Biden har de blitt del av den radikale ytre venstresiden.

Enkelte deler av høyresiden er så hårsåre at noe som kan oppfattes som en uttalelse som går mot deres ideologi umiddelbart blir satt i bås som ytre venstre. Ytre venstre finnes knapt i USA, i alle fall i storpolitikken, men det stopper de ikke med å kalle sentrumspolitikere sosialister :P

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (16 minutter siden):

Dette er veldig spennende. Svært fylke som inkluderer mye mer enn bare de urbane områdene i Phoenix, og som vi har snakket om her tidligere er det mange flere republikanere som har stemt via posten i Arizona. 

Bidens ledelse krymper litt i AZ.

De ~60 000 nye opptalte stemmene:
Trump: +31716,
Biden: +28285.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...