Gå til innhold

Biden og CCP


delfin

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Gavekort said:

Fordi du er så langt underground nå at det er ingen som gidder å validere det. Hvorfor er det ingen som bestrider shapeshifting aliens?

Hvorfor baserer du kunnskap på hvorvidt noen bestrider det, fremfor å avvente til man kan bekrefte det?

Dette er da ikke "langt underground" i det hele tatt. Det er bilder av Biden der, Hunter har kontaktet sjappa for å få tilbake e-poster, e-poster er offentliggjorte av folk med ansikt.

Latterlig sammenligning....

I tillegg er Hunter Biden etterforsket tidligere og det meste av dette er kjent, bare ikke nøyaktig hvorfor han har fått millioner av dollar for "ingenting" av kjeltringer.

https://www.hsgac.senate.gov/imo/media/doc/HSGAC_Finance_Report_FINAL.pdf

image.png.e6b3a69ff0c0846cef38db44eef9da3b.png

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etterforskninger startet på ordre av Trump, som ikke ledet til noe håndfast..?

Color me ora... surprised.

...

Vet du hva det kalles når noen etterforskes av en etterforskning som ikke blir kunstig avsluttet, ikke møtes med vitner som lyger og ikke vil samarbeide, og faktisk har lov til å ta ut tiltale og undersøke alt de faktisk trenger å undersøke for å nå en konklusjon, og når konklusjonen at den fulle etterforskningen ikke er i stand til å bevise noen skyld..?

Renvasking.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva har dette med de obviously photoshoppede bildene av noen som tilsynelatende sover med ei methpipe? Hold deg konsis, ikke prøv å piggyback en påstand med en annen. Jeg bryr meg ikke om det andre du skriver her, jeg prøver å lære deg kritisk tenkning og å få deg til å reflektere over hva du gjør nå når du viderefører falsk informasjon.

Ingen som kan kalle seg kritiske tenkere baserer sannheter på hvorvidt noen har bestridet det. Dette er flåsete, og gjør deg utsatt for søppel slik som dette.

Endret av Gavekort
  • Liker 5
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Gavekort said:

Hva har dette med de obviously photoshoppede bildene av noen som tilsynelatende sover med ei methpipe? Hold deg konsis, ikke prøv å piggyback en påstand med en annen. Jeg bryr meg ikke om det andre du skriver her, jeg prøver å lære deg kritisk tenkning og å få deg til å reflektere over hva du gjør nå når du viderefører falsk informasjon.

Ingen som kan kalle seg kritiske tenkere baserer sannheter på hvorvidt noen har bestridet det. Dette er flåsete, og gjør deg utsatt for søppel slik som dette.

Jaja, om du ikke hadde avslørt det selv før...

Alt jeg ikke liker er photoshoppet!

Hvorfor er de åpenbart photoshoppet? Hvem sier det? Om de var det burde NY Post vært saksøkt til helvete. Nå viser de ikke annet enn vi allerede visste; at Hunter Biden har eller har hatt et alvorlig narkotikaproblem, men likevel...

Lenke til kommentar

er ikke eposter og privat-bilder av Hunter Biden, de som stammer fra laptoppen, som har blitt omtalt tidligere?

New York Post har en oppfølging artikkel på dette, bla. om "seksuelle bilder"

https://nypost.com/2020/10/16/hunter-biden-emails-pics-reveal-wild-life-pained-soul/

men uansett, er dette noe annet enn bare dyneløfting og skittkasting agenda?

Det som virkelig betyr noe, er jo om hvorvidt det finnes bevis for politisk relaterte saker, dvs. korrupsjon, hvor Joe Biden og sønnen er involvert. Har ikke sett noe slik enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (5 minutter siden):

Det som virkelig betyr noe, er jo om hvorvidt det finnes bevis for politisk relaterte saker, dvs. korrupsjon, hvor Joe Biden og sønnen er involvert. Har ikke sett noe slik enda.

Fordi det ikke finnes.

Trump Revives False Narrative on Biden and Ukraine
https://www.factcheck.org/2020/10/trump-revives-false-narrative-on-biden-and-ukraine/

Trump’s Claims About Hunter Biden in China
https://www.factcheck.org/2019/10/trumps-claims-about-hunter-biden-in-china/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
pappkake skrev (13 minutter siden):

Jaja, om du ikke hadde avslørt det selv før...

Alt jeg ikke liker er photoshoppet!

Hvorfor er de åpenbart photoshoppet? Hvem sier det? Om de var det burde NY Post vært saksøkt til helvete. Nå viser de ikke annet enn vi allerede visste; at Hunter Biden har eller har hatt et alvorlig narkotikaproblem, men likevel...

Fordi Ockhams barberkniv sier at ingen som nettopp har røyket meth legger seg til å sove når methbrukere er kjent for å være våkne i dagesvis. Hvem enn som photoshoppet inn eller plasserte den methpipa der visste ikke at meth gjør deg hyperaktiv og søvnløs, ikke døsig. Meth er ikke heroin.

New York Post slipper unna med en klassisk ansvarsfraskrivelse der de bare poster noe med et spørsmålstegn bak seg. Det er ikke første gangen den avisen publiserer garbage. Jeg har større tro på at New York Post har klamret seg til tynne halmstrå fremfor at noen som nettopp har røyket meth plutselig skulle finne på å legge seg i senga og sove som en baby.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Mr.M said:

er ikke eposter og privat-bilder av Hunter Biden, de som stammer fra laptoppen, som har blitt omtalt tidligere?

New York Post har en oppfølging artikkel på dette, bla. om "seksuelle bilder"

https://nypost.com/2020/10/16/hunter-biden-emails-pics-reveal-wild-life-pained-soul/

men uansett, er dette noe annet enn bare dyneløfting og skittkasting agenda?

Det som virkelig betyr noe, er jo om hvorvidt det finnes bevis for politisk relaterte saker, dvs. korrupsjon, hvor Joe Biden og sønnen er involvert. Har ikke sett noe slik enda.

E-postene snakker jo om det, og joda, du kan si at bildene er dyneløfting, men hovedpoenget er vel at de impliserer at det andre som slippes også er ekte....

Korrupsjon er det nok av....hvis innholdet i e-postene stemmer.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8849687/Hunter-Biden-emails-identify-Joe-Biden-deal-Chinese-energy-firm-report-says.html

Quote

Hunter Biden emails 'identify Joe Biden as ''the Big Guy'' who would receive 10% share in deal with Chinese energy firm', report says

Dette må jo være definisjonen på korrupsjon?

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (4 minutter siden):

Så.. bildene er enten forfalskede eller iscenesatt? Er det hva du mener? 

Begge deler er mer plausible enn at en som nettopp har røyket meth sover. Det er høyst usannsynlig at man sover etter at man har røyket meth, og ingen uten intensjoner finner frem et kamera for å fotografere vedkommede.

Om man ikke ser sannsynlighetsovervekt her så har man så tunellsyn at det ikke er poeng i å prøve å innta ny kunnskap.

Endret av Gavekort
  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 minute ago, Gavekort said:

Fordi Ockhams barberkniv sier at ingen som nettopp har røyket meth legger seg til å sove når methbrukere er kjent for å være våkne i dagesvis. Hvem enn som photoshoppet inn eller plasserte den methpipa der visste ikke at meth gjør deg hyperaktiv og søvnløs, ikke døsig. Meth er ikke heroin.

New York Post slipper unna med en klassisk ansvarsfraskrivelse der de bare poster noe med et spørsmålstegn bak seg. Det er ikke første gangen den avisen publiserer garbage. Jeg har større tro på at New York Post har klamret seg til tynne halmstrå fremfor at noen som nettopp har røyket meth plutselig skulle finne på å legge seg i senga og sove som en baby.

Ingen påstår at han sover, det går an å lukke øynene uten å sove.

Hva med bildet fra tannlegen da?

1602970216077.thumb.jpg.814b9ccebb74f7c4f74709b8b1aaf31c.jpg

 

Det er også godt kjent at Hunter har slitt med narkotikamisbruk lenge, 

https://www.wsj.com/articles/bidens-son-hunter-discharged-from-navy-reserve-after-failing-cocaine-test-1413499657

https://www.politifact.com/article/2020/oct/01/ask-politifact-why-did-hunter-biden-leave-navy/

Quote

Hunter Biden was pushed out of the military after testing positive for cocaine. The best reporting into the circumstances of that discharge indicate that his discharge was administrative, however, not dishonorable. Biden was 44 at the time and serving in the U.S. Naval Reserve. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
pappkake skrev (6 minutter siden):

Ingen påstår at han sover, det går an å lukke øynene uten å sove.

Igjen null kunnskap om hvordan meth fungerer.

Sitat

Hva med bildet fra tannlegen da?

Har man en munn som det så er man også utmagret, sliten og har en typisk likform på ansiktet. Personen avbildet ser normalvektig, skorpefri og ganske frisk. Photoshop er et fint verktøy for propaganda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Gavekort said:

Begge deler er mer plausible enn at en som nettopp har røyket meth sover. Det er høyst usannsynlig at man sover etter at man har røyket meth, og ingen uten intensjoner finner frem et kamera for å fotografere vedkommede.

Om man ikke ser sannsynlighetsovervekt her så har man så tunellsyn at det ikke er poeng i å prøve å innta ny kunnskap.

Bildet med tannlegen er konsistent med meth-bruk, som gir alvorlige tannskader. Det kalles meth mouth. Bildet ser ikke photoshoppet ut. 

Quote

“Meth mouth” is characterized by severe tooth decay and gum disease, which often causes teeth to break or fall out. An examination of the mouths of 571 methamphetamine users showed:

  • 96% had cavities
  • 58% had untreated tooth decay
  • 31% had six or more missing teeth

 

Bildet der han ligger i sengen ser heller ikke photoshoppet ut. Men man vet jo ikke konteksten det ble tatt i. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Gavekort said:

Igjen null kunnskap om hvordan meth fungerer.

Har man en munn som det så er man også utmagret og har en typisk likform på ansiktet. Personen avbildet seg normalvektig, skorpefri og ganske frisk. Photoshop er et fint verktøy for propaganda.

Jeg vet faktisk hvordan meth fungerer, og det er absolutt ingen ting i veien for å lukke øynene mens man er beruset.

Det er noen latterlige argument du har...

Ingen påstår at han sover, da hadde jo pipa ramlet ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (3 minutter siden):

Bildet med tannlegen er konsistent med meth-bruk, som gir alvorlige tannskader. Det kalles meth mouth. Bildet ser ikke photoshoppet ut. 

Bildet der han ligger i sengen ser heller ikke photoshoppet ut. Men man vet jo ikke konteksten det ble tatt i. 

Meth mouth kommer av munntørrhet og manglende personlig hygiene, og er for de som har brukt meth i mange mange år. De er oftest utmagret, syke og har nevrotisk skade fra meth på det stadiet.

Du får også strykkarakter på kunnskap om rusmidler.

 

pappkake skrev (1 minutt siden):

Jeg vet faktisk hvordan meth fungerer, og det er absolutt ingen ting i veien for å lukke øynene mens man er beruset.

Det er noen latterlige argument du har...

Ingen påstår at han sover, da hadde jo pipa ramlet ut.

Det gjør du absolutt ikke. Du har konsekvent postet svada.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
1 hour ago, Drunkenvalley said:

... 🤔

Eg fekk deja vu av kva Thorny skriv. Er det ikkje nøyaktig kva Russland gjorde i 2016, og sannsynligvis både før dette og etter? Men i staden er det USAs 'nye' fiende - Kina - som er i fokus?

Hmm...

CCP kan godt vera involvert. Men det er interessant at dykk meine alle ser spøkelser over Russland, men her driv dykk over minste provokasjon og peker på Kina?



Bevisene for at Trump samarbeidet med Russland er svært svake.

Bevisene for at Kina aktivt influence-peddeler i USA er helt og fullstendig utvetydige og det foregår også åpenlyst, f.eks på universiteter, i form av bånd til lovgivere og på Wallstreet.

Så ja. Det burde gi Deja Vu. Forskjellen er at Kina er langt farligere og at ingen i media dekker det.

Lenke til kommentar
pappkake skrev (2 minutter siden):

Igjen, null argumenter. Jo, det gjør jeg. Du har konsekvent postet svada og tøv.

Du får ikke hardere fakta enn min kompetanse på hvordan meth funker. Alt jeg sier er nøye dokumentert.

 

pappkake skrev (2 minutter siden):

Selv ikke Biden påstår at bildene er falske...

Til tilnærming til fakta gir meg god innsikt i hvordan du endte opp med å poste denne tråden.

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar
2 minutes ago, jallajall said:

Litt på apropos, men hvorfor er det så opplagt at det er meth han røyker? I andre referanser refereres det til crack (f eks at det er en video hvor han har sex mens han røyker crack).

Det kan være crack også, som bare er fribase kokain, men det er ikke så veldig stor forskjell i praksis; begge fungerer i hovedsak ved å frigjøre store mengder dopamin....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...