Gå til innhold

Biden og CCP


delfin

Anbefalte innlegg

pappkake skrev (13 minutter siden):

E-postene snakker jo om det, og joda, du kan si at bildene er dyneløfting, men hovedpoenget er vel at de impliserer at det andre som slippes også er ekte....

for egen del betviler ikke at både eposter og bildene er ekte.

men jeg sliter mer med å få tak i ingrediensen i det øvrige materialet, det er liksom så overveldene.

Men la oss si på en annen måte, hvis det finnes bevis på korrupsjon hvor Biden-duoen har gjort seg skyldige i, tror du ikke Trump & Co. da ville kastet seg over det og latt påtalemyndighetene og justis dept. opprette straffesak?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Gavekort said:

Du får ikke hardere fakta enn min kompetanse på hvordan meth funker.

Jeg sier ikke at du ikke kan ha veldig mye personlig erfaring med hvordan meth fungerer, men farmakologisk trenger man ikke å ha vært misbruker for å vite dette...

Uansett; du får tro det du vil. Bildet er falskt fordi han ikke har vidåpne øyne 🙄

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (8 minutter siden):

for egen del betviler ikke at både eposter og bildene er ekte.

Hvorfor betviler du ikke bilene? Vi er uker fra valget, så incentiver for å lage den neste skandalen er stor.

pappkake skrev (6 minutter siden):

Jeg sier ikke at du ikke kan ha veldig mye personlig erfaring med hvordan meth fungerer, men farmakologisk trenger man ikke å ha vært misbruker for å vite dette...

 

Ekte skeptikere insinuerer ikke at motdebattanter er methbrukere fordi de lærer deg om meth. Det er bare barnslig.

Sitat

Uansett; du får tro det du vil. Bildet er falskt fordi han ikke har vidåpne øyne 🙄

Igjen så forstår du ikke hvordan meth funker. Brukere som nettopp har røyket meth setter seg ikke ned i sofaen og ser på TV, og de legger seg i hvert fall ikke ned i senga og "lukker øynene".

Det er fascinerende hvordan du vil at et iscenesatt bilde skal være ekte når mannen bak kameraet ikke visste hvordan meth funket i utgangspunktet. Dette er et ganske dårlig bait, men i dagens politiske klima så biter fisken på likevel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 minutt siden):

Hvorfor betviler du ikke bilene? Vi er uker fra valget, så incentiver for å lage den neste skandalen er stor.

fordi jeg har kjørt bildene gjennom her

http://fotoforensics.com/

når bilder evt. er manipulerte, vil det synes i de ulike filtrene. F.eks. hvis objekter er satt inn i originalbilde.

ser ingen antydninger til slikt på Hunter Biden bildene.

Lenke til kommentar
13 minutes ago, Gavekort said:

Meth mouth kommer av munntørrhet og manglende personlig hygiene, og er for de som har brukt meth i mange mange år. De er oftest utmagret, syke og har nevrotisk skade fra meth på det stadiet.

Det er flere grunner. Ingrediensene i meth er en av dem. 

https://www.health.govt.nz/your-health/healthy-living/teeth-and-gums/keep-your-smile-looking-good-easy/cannabis-methamphetamine-and-oral-health

Quote
  • poor oral hygiene among users of methamphetamine
  • the acidity of the drug
  • drug-induced dry mouth
  • cravings for fizzy or sugary drinks
  • a tendency of meth-users to clench or grind their teeth.

https://www.maine.gov/dhhs/mecdc/population-health/odh/documents/meth-mouth.pdf

Quote

The acidic content of the drug will damage the teeth. Ingredients include battery acid, fertilizers, and household cleaning agents.

Cracked Teeth – Methamphetamine can make the user feel anxious, hyper, or nervous, so they will clench or grind their teeth. You may see severe wear patterns on their teeth. Sometimes even biting or chewing soft foods, like mashed potatoes will cause their teeth to break. Meth users will suck on lollipops or pacifiers to help keep them from grinding.


 

Quote

Du får også strykkarakter på kunnskap om rusmidler.

😂
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Mr.M said:

for egen del betviler ikke at både eposter og bildene er ekte.

men jeg sliter mer med å få tak i ingrediensen i det øvrige materialet, det er liksom så overveldene.

Men la oss si på en annen måte, hvis det finnes bevis på korrupsjon hvor Biden-duoen har gjort seg skyldige i, tror du ikke Trump & Co. da ville kastet seg over det og latt påtalemyndighetene og justis dept. opprette straffesak?

Hvis du ser videoen i første post, så er det en kineser der som sier at de sendte alt materialet til DOJ men noen i camp Biden har "holdt det unna".

Det er åpenbart at denne kineseren ikke bare finner på ting... altså; om han lyver eller ikke er umulig å si, men denne videoen ble sendt 24. september og han kjenner Bannon.

Han kjenner også en kinesisk milliardær med tilknytninger til en faksjon i CCP (Gui Wengui)

Å vite akkurat hva som skjer her er vanskelig, men det er definitivt "et eller annet". Det er ikke "hemmelige kilder sier at...". Det er store navn som Bannon og Giuliani.

At Hunter Biden har "gjort forretninger" med CCP er ikke noe nytt, og er bekreftet fra tidligere, problemet har vel vært at Joe bare har sagt at han ikke har noe med det å gjøre...

Hva enn dette er; jeg tror aboslutt at kildematerialet er ekte, men jeg vet ikke HVEM det er som har skaffet det eller hvordan, eller hva det ultimate målet er...

 

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (9 minutter siden):

fordi jeg har kjørt bildene gjennom her

http://fotoforensics.com/

når bilder evt. er manipulerte, vil det synes i de ulike filtrene. F.eks. hvis objekter er satt inn i originalbilde.

ser ingen antydninger til slikt på Hunter Biden bildene.

Det bekrefter bare positiver, men det utelukker ikke falske negativer.

Ja det kan brukes til å se at det er rart med bilder der det er gjort noe galt, men det avkrefter ikke at det ikke er gjort noe med bilder som slår ut negativt. Kjør vedlagte bilde gjennom fotoforensics.

debattklovn skrev (8 minutter siden):

Det er flere grunner. Ingrediensene i meth er en av dem.

Meth er mindre syrlig enn Coca Cola. Coca Cola er ikke bra for tennene dine, men det gir deg ikke et meth glis etter ett år med daglig konsum.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3189445/

Meth mouth er noe som kommer etter åresvis med methmisbruk, ikke hos noen som fortsatt er normalvektig, oppegående og fri for arr og sår.

 

Spoiler

tumblr_534113d6301e564a7db4b6e7da4aec81_0505d290_500.jpg

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Gavekort said:

Ekte skeptikere insinuerer ikke at motdebattanter er methbrukere fordi de lærer deg om meth. Det er bare barnslig.

Slutt å være så belærende da. Du vet ingen ting om hva jeg vet om hvordan stimulanter fungerer. For alt du vet kan jeg være methbruker selv, men det er irrelevant. Som om du er en ekspert bare fordi du har fått med deg at methamfetamin er en stimulant. Folk med ADHD får amfetamin (deksoamfetamin, den mest aktive isomeren) på resept.

https://www.apotek1.no/produkter/metamina-tabletter-5mg-100stk-265140p

Liten forskjell på meth og vanlig amfetamin, og det går helt fint an å lukke øynene eller til og med "falle bort" på begge.

Lenke til kommentar
pappkake skrev (Akkurat nå):

Slutt å være så belærende da. Du vet ingen ting om hva jeg vet om hvordan stimulanter fungerer. For alt du vet kan jeg være methbruker selv, men det er irrelevant. Som om du er en ekspert bare fordi du har fått med deg at methamfetamin er en stimulant. Folk med ADHD får amfetamin (deksoamfetamin, den mest aktive isomeren) på resept.

https://www.apotek1.no/produkter/metamina-tabletter-5mg-100stk-265140p

Liten forskjell på meth og vanlig amfetamin, og det går helt fint an å lukke øynene eller til og med "falle bort" på begge.

Jeg anser dette som en falitterklæring. Skulle bare ønske du så din egen falitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Just now, Gavekort said:

Jeg anser dette som en falitterklæring. Skulle bare ønske du så din egen falitt.

Ok, jeg skulle ønske du kunne forklare i stedet for å bare implisere at du er verdens største meth-ekspert (🙄).

Pek ut feil da, i stedet for å bare påstå at du vet alt om methamfetamin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (9 minutter siden):

Det kan godt være at han ikke sover. 
Det kan være at bildet er tatt av en venn som bare tøyset og tok et tullete bilde, men at det er Hunters methpipe som han bruker. 
 

Det kan godt være. Det kan godt være at månelandingen var filmet i et studio. Det kan være at Trump er en shapeshifting reptil. Jeg har i hvert fall aldri hørt han argumentere mot det.

Hvem vet? Hvem vet?

Man kan så tvil om alt, men av og til så må man faktisk bruke Ockhams barberkniv for å kunne være rasjonell.

pappkake skrev (8 minutter siden):

Ok, jeg skulle ønske du kunne forklare i stedet for å bare implisere at du er verdens største meth-ekspert (🙄).

Pek ut feil da, i stedet for å bare påstå at du vet alt om methamfetamin.

Vi kan begynne med at ingen tar en høneblund med methpipa i munnen, at kompiser ikke tar bilder av noen som er i en tilsynelatende methblund og at alle skandaler i forkanten av et valg bør belastes med en hver tvil man kan finne. Du benekter vel ikke russisk desinformasjon f.eks? Her har du et utmerket eksemplar på hvor du bør tenke deg om to ganger for å ikke ende opp som en sucker for russiske propagandanettverk.

Det et ganske elementære argumenter med stor sannsynlighetsovervekt for at historien bak bildet ikke stemmer overens med det narrativet som politiske makter bruker i informasjonskrigføringen.

Endret av Gavekort
  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 minute ago, Gavekort said:

Vi kan begynne med at ingen tar en høneblund med methpipa i munnen, og at kompiser ikke tar bilder av noen som er i en tilsynelatende methblund. Det et ganske elementære argumenter med stor sannsynlighetsovervekt.

Ja ok.

🙄

Her har vi åpenbart så sterke argumenter at det ikke er rart at du tar mine fakta som en "falitterklæring".

Argumentet ditt er altså "Det er umulig å bli avbildet med en methpipe i munnen og øynene igjen." Vanntett! Gi denne mannen en pris...

Jeg foreslår at vi lar dette ligge, så kan du eventuelt finne noen vektige argumenter på sikt, om du vil fortsette å påstå at bildene er juks.

Har noen fra DNC, FBI, Biden selv eller andre sagt at bildene er falske?

Lenke til kommentar

Ockhams barberkniv taler for at bildene godt kan være ekte. 

1. Hunter har et dopproblem, innrømmet av hans far. 
"My son, like a lot of people, like a lot of people you know at home, had a drug problem," said Joe Biden during the Sept. 29 debate with Trump.
"He's overtaken it, he's fixed it, he's worked on it, and I'm proud of him."


2. Bildene ser ikke photoshoppede ut. 

3. Funnet sammen med annet materiale som virker å være ekte. 

4. Det er også en video der han tilsynelatende røyker crack og har sex som ikke ennå er offentliggjort.

Quote

Other material extracted from the computer - but not yet released by the Republicans -reportedly includes a 'raunchy' 12-minute video that appears to show Hunter smoking crack cocaine while 'engaged in a sex act with an unidentified woman', as well as numerous other sexually explicit pictures. 



Etter all sannsynlighet: Dette er ekte materiale. 

 

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (8 minutter siden):

Ockhams barberkniv taler for at bildene godt kan være ekte. 

1. Hunter har et dopproblem, innrømmet av hans far. 
"My son, like a lot of people, like a lot of people you know at home, had a drug problem," said Joe Biden during the Sept. 29 debate with Trump.
"He's overtaken it, he's fixed it, he's worked on it, and I'm proud of him."


2. Bildene ser ikke photoshoppede ut. 

3. Funnet sammen med annet materiale som virker å være ekte. 

Etter all sannsynlighet: Dette er ekte materiale. 

 

1. Å være tidligere avhengig av kokain gjør deg ikke til en årelang methmisbruker. Ja det er en fare for relapse, så du kan få denne.

2. Du er det stikk motsatte av en autoritet på dette. Jeg erklærer heller ikke meg selv som en autoritet, men trenger ikke å studere piksler for å se at dette er propaganda.

3. Piggybacking er ikke et argument.

 

Bonus 4. Methbrukere tar ikke en høneblund etter at de røyker meth

Bonus 5. Buddies uten intensjoner tar ikke bilder av noen i en ikke-eksisterende methslump

Bonus 6. Ingen har bilder fra tannlegen sin

Bonus 7. Ingen får meth mouth over natta, de med meth mouth har brukt meth lenge. Langvarige methbrukere er utmagret, full av sår, slitne og med nevrotisk skade.

Bonus 8. Vi har lært av 2016 valget at det er desperate interesser der ute. Fortjenesten med å spre desinformasjon om politiske kandidater i forkanten av et valg er massiv.

Endret av Gavekort
Enda mer bonus
  • Liker 4
Lenke til kommentar

For å spore litt tilbake fra vås:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8849097/As-GUY-ADAMS-uncovers-links-suspect-regime-just-damage-Hunter-Biden-cause.html

Ting som er bekreftet:

Quote

For example, in 2014, when Joe, as Vice President, was helping to implement U.S. policy in Ukraine, Hunter took a highly-paid job with a Ukranian energy company called Burisma (of which more later).

Around the same time, he built murky and contentious connections with Russia, helping his investment advisory firm Rosemont Seneca receive some $3.5m from the billionaire widow of former Moscow Mayor Yuri Luzhov (best known on these shores for once donating £138,000 to Sadiq Khan's Mayor's Fund for London).

Then there was a somewhat dubious episode in China, where Hunter arranged for an entrepreneur called Jonathan Li, with whom he was setting up an investment fund, to hold a meeting (and enjoy a very public handshake) with Joe in a Beijing hotel lobby during an official visit.

Nytt:

Quote

The Mail can reveal that between 2012 and 2014, Hunter worked as a sort of go-between for Kenes Rakishev, a self-styled 'international businessman, investor and entrepreneur' with close family connections to the kleptocratic regime of his homeland's despotic former president Nursultan Nazarbayev.

 

Emails passed to this newspaper via anti-corruption campaigners from the Central Asian country reveal that Biden Jr held extensive meetings with Rakishev, who was looking to invest a portion of his personal fortune in New York and Washington DC. He also travelled to the Kazakh capital of Astana to hold business discussions.

Hunter Biden then attempted to persuade Rakishev to buy into a Nevadan mining company, brokering a series of meetings with the firm, before convincing him to invest a cool million dollars with Alexandra Forbes Kerry, the film-maker daughter of Democrat Senator and former Presidential candidate John Kerry.

 

Anti-korrupsjonsfolk i Kazakhstan har også vært på sporet av Hunter ser det ut til....

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...