Gå til innhold

Biden og CCP


delfin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drunkenvalley skrev (4 minutter siden):

Meth-mouth biletet klare eg ikkje la ver å sjå at er fryktelig generisk, og har berre ein ganske overfladisk likhet til Hunter.

Det ser ikke ut som noen aktive meth-misbrukere. Om det ikke er photoshoppet så må det i så fall være en tidligere methmisbruker som fikser opp tennene sine.

pappkake skrev (2 minutter siden):

Angående om det er ekte eller ikke:

Jenna Arnold som er talsperson for Biden får spørsmål om det, og hun sier rett ut:

"I don't think anybody are saying they are inauthentic".

I kontest av eposter, ikke i kontekst av hvorvidt disse methbildene dine er ekte. Igjen med denne piggybackingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Gavekort said:

I kontest av eposter, ikke i kontekst av hvorvidt disse methbildene dine er ekte. Igjen med denne piggybackingen.

Okey, så nå er du enig i at e-postene er ekte og at de har NY Post har fått tak i Hunter Bidens personlige e-poster, det er jo et stykke på rett vei...

...men det er utenkelig at de snakker sant når de sier at de har fått personlige bilder fra samme kilde?

🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Gavekort said:

1. Å være tidligere avhengig av kokain gjør deg ikke til en årelang methmisbruker. Ja det er en fare for relapse, så du kan få denne.

Sist jeg sjekket har ikke Hunter offentliggjort brukslogg over hva han brukte og hvor tid. Av naturlige årsaker. Så vi vet egentlig ingen av oss hva han har brukt og hvor mye. 
Heller er det ingen som påstår at disse bildene nødvendigvis er fra i år. 

Quote

Bonus 4. Methbrukere tar ikke en høneblund etter at de røyker meth

Igjen, ingen har sagt at han nødvendigvis sover. 

Quote

Bonus 5. Buddies uten intensjoner tar ikke bilder av noen i en ikke-eksisterende methslump

Folk gjør mye rart, spesielt om de er berusede. Har du ikke sett folks partybilder før? 

image.jpeg.e81dafe2eb55b675e145da92ae0d8e84.jpeg

Party passed out guy photo

Quote

Bonus 6. Ingen har bilder fra tannlegen sin

Jo, det gjør de faktisk. Jeg forstår heller ikke hvorfor, men de gjørfaktisk det. 
https://no.pinterest.com/bfdentistry/celebrities-at-the-dentist/

Quote

Bonus 8. Vi har lært av 2016 valget at det er desperate interesser der ute. Fortjenesten med å spre desinformasjon om politiske kandidater i forkanten av et valg er massiv.

Det er det eneste argumentet ditt som holder vann. Timingen på at dette materialet blir sluppet er ganske mistenkelig og gir Trump-kampanjen et stort løft. 
Men alt det andre taler for at dette er ekte materiale. 
 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Gavekort said:

Det ser ikke ut som noen aktive meth-misbrukere. Om det ikke er photoshoppet så må det i så fall være en tidligere methmisbruker som fikser opp tennene sine.

Seie berre at det lett kan vera ein ganske tilfeldig fyr som er i nærleiken i utseende. Eg kan sjå overfladisk likhet, men ingen openbar grunn til å konklusivt sei at det er Hunter akkurat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
pappkake skrev (9 minutter siden):

Okey, så nå er du enig i at e-postene er ekte og at de har NY Post har fått tak i Hunter Bidens personlige e-poster, det er jo et stykke på rett vei...

...men det er utenkelig at de snakker sant når de sier at de har fått personlige bilder fra samme kilde?

🙄

Om jeg tar et referat av alt du skrive her, men sniker inn at du tror Trump er en shapeshifting lizard, har jeg ikke spredd feilaktig informasjon om deg da?

Dette er gitt at jeg sier at epostene har sin validitet, noe jeg enda ikke har gjort min formening om, og noe jeg ikke kommer til å gjøre min formening om. Jeg tar ikke stilling til eposter, kina og whatnot. Jeg snakker om den alternative realiteten der folk høye på meth sover, og hvor lettlurte folk er til informasjon de skulle ønsket var sant.

debattklovn skrev (7 minutter siden):

Sist jeg sjekket har ikke Hunter offentliggjort brukslogg over hva han brukte og hvor tid. Av naturlige årsaker. Så vi vet egentlig ingen av oss hva han har brukt og hvor mye. 
Heller er det ingen som påstår at disse bildene nødvendigvis er fra i år. 

Igjen, ingen har sagt at han nødvendigvis sover. 

Folk gjør mye rart, spesielt om de er berusede. Har du ikke sett folks partybilder før? 



 

Jo, det gjør de faktisk. Jeg forstår heller ikke hvorfor, men de gjørfaktisk det. 
https://no.pinterest.com/bfdentistry/celebrities-at-the-dentist/

Det er det eneste argumentet ditt som holder vann. Timingen på at dette materialet blir sluppet er ganske mistenkelig og gir Trump-kampanjen et stort løft. 
Men alt det andre taler for at dette er ekte materiale. 
 

Meth er en upper, alkohol er en downer. Argumentet ditt er fundamentalt feil. Det er ingen som sovner på meth.

Noen som tar et særdeles lite humoristisk bilde av Hunter Biden på fest har like store intensjoner til å lure inn ei methpipe i bildet.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Gavekort said:

Meth er en upper, alkohol er en downer. Argumentet ditt er fundamentalt feil. Det er ingen som sovner på meth.

Jeg har ikke foreslått at han sovnet på meth. Faktisk har jeg foreslått flere ganger at han ikke sover. 
Dette er et tilfelle der man er så skeptisk at man ikke ser alle tegnene på at dette materialet ser ut til å være ekte. 

Forøvrig er det å snakke om shapeshifting lizards helt ute på jordet - at disse bildene er ekte er faktisk svært sannsynlig. 
 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Gavekort said:

Dette er gitt at jeg sier at epostene har sin validitet, noe jeg enda ikke har gjort min formening om, og noe jeg ikke kommer til å gjøre min formening om. Jeg tar ikke stilling til eposter, kina og whatnot. Jeg snakker om den alternative realiteten der folk høye på meth sover.

Meth er en upper, alkohol er en downer. Argumentet ditt er fundamentalt feil.

Ingen vil engang påstå at bildene eller e-postene ikke er ekte. Talspersonen som får spørsmålet svarer rett ut "I don't think anybody is saying they are inauthentic".

Og wow så mye du vet om farmakologi. Meth er altså en upper, så da er det umulig at de har gjort "noe rart" eller poserer for et bilde. For å være noen som leker ekspert er det farlig lavt nivå på det du skriver.

Ingen ting galt i det debattklovn skriver der, men jeg er litt overrasket over at du ikke med en gang "ser" at bildet er "fake", siden folk som er drita ikke klarer å skrive, og det står "hi mom" på bildet 🙄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke foreslått at han sovnet på meth. Faktisk har jeg foreslått flere ganger at han ikke sover. 
Dette er et tilfelle der man er så skeptisk at man ikke ser alle tegnene på at dette materialet ser ut til å være ekte. 

Forøvrig er det å snakke om shapeshifting lizards helt ute på jordet - at disse bildene er ekte er faktisk svært sannsynlig. 
 

Så han hviler bare øynene? Hva er det han gjør da? Slapper av med sin 177 BPM hjerterytme, hyperaktivitet, økt våkenhet og økt blodtrykk? Dette her er et bilde iscenesatt av noen som ikke vet hvordan meth funker, og det blir fortsatt slukt av andre som ikke vet hvordan meth funker. Hvis jeg hadde sett noen på meth som så slik ut så hadde jeg ringt ambulanse.

At du fortsatt kaller bildene for svært sannsynlig understreker bare hvor håpløst dette er for min del. Du er jo her for en grunn og det er på grunn av manglende kritisk sans og tunnellsyn på alt som gagner det du allerede tror på.

Jeg kunne sikkert kommet med 100 bonuspunkt og et ekspertvitne på methmisbrukere uten at vi hadde rikket oss av flekken.

 

 

pappkake skrev (12 minutter siden):

Ingen vil engang påstå at bildene eller e-postene ikke er ekte. Talspersonen som får spørsmålet svarer rett ut "I don't think anybody is saying they are inauthentic".

Nei det var ikke det hun sa. Ta med konteksten slik at du får EKTE informasjon.

Sitat

Og wow så mye du vet om farmakologi. Meth er altså en upper, så da er det umulig at de har gjort "noe rart" eller poserer for et bilde. For å være noen som leker ekspert er det farlig lavt nivå på det du skriver.

Ingen ting galt i det debattklovn skriver der, men jeg er litt overrasket over at du ikke med en gang "ser" at bildet er "fake", siden folk som er drita ikke klarer å skrive, og det står "hi mom" på bildet 🙄

 

Jeg snakket om han som tilsynelatende er Hunter Biden, som ikke har evne til å ikke reagere på at noen tar bilde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Steve Bannon video nettopp lagt ut

"Alt skal komme ut"

 

vi får se da, om det bare er bløff eller hva det er. Han lover jo at alt skal legges frem, så da bør han helst ikke dumme seg ut.

Men kanskje passe sjofelt av de å gyve løs på sønnen, fordi de ikke har noe på faren å slå i bordet med.

Lenke til kommentar

Det er ganske imponerende kor med teskje enkelte trenger fakta om meth her. Om biletet er av Hunter og biletet er ekte er det neppe meth i biletet, i stor grad av orsakene @Gavekort har gitt dykk.

At dykk hopper på biletet for å...

...kva er egentlig relevansen bak det, igjen?

Dykk hopper i hvertfall på dei her biletene som om det er ein eller anna relevanse bak dei, sjølv om dei ikkje ein gong kan bekreftes å vera av Hunter Biden. Litt kritisk svakhet der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Mr.M said:

Steve Bannon video nettopp lagt ut

"Alt skal komme ut"

 

vi får se da, om det bare er bløff eller hva det er. Han lover jo at alt skal legges frem, så da bør han helst ikke dumme seg ut.

Men kanskje passe sjofelt av de å gyve løs på sønnen, fordi de ikke har noe på faren å slå i bordet med.

 

1) De går jo ikke bare etter sønnen, poenget er at det impliserer Biden om dette er ekte. Hunter sier jo selv i en melding at han må gi halvparten av pengene til Joe ("Pop") og forsørge familien. Det er en familiebedrift, om man skal tro det som sies.

Hunter tar inn pengene, og setter opp møter etc., så kommer Joe inn på banen, får vite at regning er gjort opp og "løser" problem med politisk makt.

 

2) Ja, det er jo dette som er spesielt her. Det er folk med veldig mye å miste som står frem og sier at DE SELV har sett dette materialet, og at det skal komme ut.

Normalt sett er du bra idiot om du setter navnet ditt bak noe du vet er løgn, og som alle i ettertid kan se er løgn, derfor betyr det noe at folk som Bannon og Giuliani påstår at de har sett dette. Hun fra OAN sier det samme. Det er noe helt annet enn hvordan de gikk frem i 2016 med "anonyme kilder sier at ... sier at ... eksisterer", det er det jo veldig lett å "glemme" etterpå.

Lenke til kommentar
pappkake skrev (2 minutter siden):

Normalt sett er du bra idiot om du setter navnet ditt bak noe du vet er løgn, og som alle i ettertid kan se er løgn, derfor betyr det noe at folk som Bannon og Giuliani påstår at de har sett dette. Hun fra OAN sier det samme. Det er noe helt annet enn hvordan de gikk frem i 2016 med "anonyme kilder sier at ... sier at ... eksisterer", det er det jo veldig lett å "glemme" etterpå.

det kan du si, men helst vil jeg se bevisene sjøl også.

f.eks.

"1st hard drive: sex tapes & pedo tapes of Hunter Biden"

hvis Steve Bannon sitter på "pedo tapes" skal han ikke da overlevere dette til FBI umiddelbart? Og gjerne også noen kopier til ulike amerikanske nyhetsmedium for å gardere seg?

Jeg tør nesten vedde ene testikkelen min på at vi aldri får se noen slik sak eller beviser (sladdet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8853123/Ukrainian-lawmaker-claims-second-laptop-belonging-Hunters-contacts-seized-officials.html

Ny laptop fra Ukraina...?

Quote

More trouble for Joe Biden as Ukrainian lawmaker claims second laptop belonging to Hunter's business contacts in the country has been seized by law enforcement

[...]

In the post Derkach says that laptop 'was given to Ukrainian law enforcement' and that Burisma representatives were now serving as 'witnesses in criminal proceedings.'

Nå kan man jo si at Derkach er positiv til Russland og andre ting, men spørsmålet er om han snakker sant eller ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Mr.M said:

det kan du si, men helst vil jeg se bevisene sjøl også.

f.eks.

"1st hard drive: sex tapes & pedo tapes of Hunter Biden"

hvis Steve Bannon sitter på "pedo tapes" skal han ikke da overlevere dette til FBI umiddelbart? Og gjerne også noen kopier til ulike amerikanske nyhetsmedium for å gardere seg?

Jeg tør nesten vedde ene testikkelen min på at vi aldri får se noen slik sak eller beviser (sladdet)

Jeg tror ikke de vil gi ut dette til oss heller, av hensyn til Biden. Jeg vet ikke hva de har video av men de er klare på at det i alle fall er en sextape.

Jeg vil også helst se bevisene selv, men det nest beste er at navngitte personer med mye å tape sier at de har sett dem selv... hvis det er ren løgn har de store problemer nå. Bildene og e-postene de allerede har sluppet tyder jo på at de ikke bare sitter og bløffer....

 

Hvis Giuliani lyver her er det ikke verre enn at de benekter historien om at de ringte og ba om laptopen for å i alle fall så tvil om det, men jeg har ikke sett ett eneste forsøk på å si at dette er løgn; bare at det er "russisk forsøk på innblanding" og blabla, samme smørja.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Mr.M said:

merkelig hvor mye herreløse laptopper som plutselig gjenfinnes :p

Det er åpenbart ikke "tilfeldig" 😄

Altså, her står det ingen ting om at den er "funnet" men at den har blitt beslaglagt.

I den første videoen jeg delte her snakker de om tre harddisker som ble sendt av en gren av CCP (?) i en intern maktkamp. Kinas CCP har selvfølgelig alt å tape på å miste Bidens innflytelse dersom dette stemmer. Jeg vet ikke, og det er mange spørsmål her....

Hvor informasjonen faktisk kommer fra og hvem som har fremskaffet dem er vanskelig å si, men advokaten til Hunter kan jo starte med å avkrefte at han ringte for å spørre om å få tilbake laptopen...

Lenke til kommentar

Hele konspirasjonen med Giuliani, laptopen, eposter etc synes jeg virker som nettopp en konspirasjon, uten hverken substans eller logikk. Anser det mer som et spett forsøk på angrep fra en avis som tidligere har vært ute på dypt vann med "sannheten" tidligere. De forsøker å linke dette opp mot Joe Biden, uten å lykkes. At Steve Bannon og andre nutcases som er kjent for konspirasjonsteorier og løgn involverer seg i dette styrker ikke akkurat konspirasjonen. Den britiske tabloiden Daily Mail slenger seg også på i kjent stil, en avis som mildt sagt har et loddent forhold til fakta og hele tiden jager sensasjon.

Bildene synes jeg ser ekte ut, har ingen grunn til å betvile at de er ekte. Som fotograf av yrke og en som har jobbet med bilder og Photoshop daglig i snart 15 år klarer jeg ikke se noe som tyder på manipulasjon. Hvorfor dette er så viktig sliter jeg også litt med å forstå, hva er stort med disse bildene? Hva så som denne mannen har røyka crack eller meth, hva er greia?

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Snikpellik said:

Bildene synes jeg ser ekte ut, har ingen grunn til å betvile at de er ekte. Som fotograf av yrke og en som har jobbet med bilder og Photoshop daglig i snart 15 år klarer jeg ikke se noe som tyder på manipulasjon. Hvorfor dette er så viktig sliter jeg også litt med å forstå, hva er stort med disse bildene? Hva så som denne mannen har røyka crack eller meth, hva er greia?

Takk for litt ærlighet her i alle fall. Jeg tror ikke poenget er at Biden har et rusproblem, det vet alle, men å bevise at det er hans private ting som har kommet på avveie.

Hvis du med "konspirasjon" mener at noen jobber sammen om et felles mål er jeg enig. Det er mange som gjerne vil ha bort Biden(ene). Åpenbart Trump, sikkert Russland, nå mange i Ukraina (han er jo under etterforskning der og de prøver å rydde opp i korrupsjon) og helt sikkert noen faksjoner av CCP. Dette er åpenbart "stort", og vi vil neppe få hele bildet av hvem og hva.

Jeg ser du tviler på sannheten her, men la oss ikke glemme hvem Rudy Giuliani er. Han nevner også andre i tweeten over, og det er flere andre navngitte personer som hevder de har sett innholdet selv.

Presseansvarlig for Biden(ene) sa at "ingen påstår at dette ikke er ekte", så de har jo mer eller mindre sagt at det er ekte, og jeg har ikke sett "noen" som har sagt at dokumentene er falske (?) Da sikter jeg til FBI, Biden og andre som har noe å tape på å lyve. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...