Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Budeia skrev (19 timer siden):

Det er bilder som ser mer ekte ut.

Lett å fake bilder. Høyoppløselige videoopptak derimot er litt verre. Hvor blir det egentlig av alle klippene som viser "demonøyne", nå som alle har videokamera (dvs. smarttelefon) i lomma? Merkelig altså ..

Budeia skrev (19 timer siden):

Som at noe er nødt til å sende ut kodene som kan leses av med Bluetooth (koder som gir oversikt over menneskene i et lokale).

🙄

Budeia skrev (19 timer siden):

Kan en forestlle seg at en som er stolt av å ha tatt dose ni, nekter dem adgang som kun har tatt dose åtte? Høres utrolig ut.

Dose 9? Ingen adgang for de med kun dose 8?

Hvorfor gidde å konstruere slike unødvendige problemstillinger.

Budeia skrev (19 timer siden):

Er noen utspill fra balsameringsfronten i USA nå (ekle & frastøtende ting), der de rapporterer om et kompakt innhold i blodårene som ikke har vært der tidligere. De blir nødt til å skru opp trykket på apparatene sine, for å få ut innholdet og kunne sprøyte inn balsameringsvæske. [..] Balsamering er mye vanligere i Sverige enn i Norge, fordi de generelt er trege med å arrangere begravelsene i Sverige. Så der sitter de nok på en del interessante opplysninger. 

Har du lenker til disse funnene eller er det oppdiktet?

Budeia skrev (19 timer siden):

Steve Kirsch har spurt FDA og flere hva som er deres øvre grense for dødsfall fra vaksinen. De gir ikke noe svar. Bare "We do not wish to answer that"!

Ja, for han kan man jo stole på. Han er helt på jordet. Nei, han er på feil jorde ..

https://www.politifact.com/factchecks/2021/dec/21/steve-kirsch/contorted-claim-children-killed-covid-19-vaccines-/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nightowl skrev (5 timer siden):

Hvorfor gidde å konstruere slike unødvendige problemstillinger.

Dette er ikke en unødvendig problemstilling for sykehusansatte, som hvert år blir mer eller mindre presset til å ta influensavaksinen. Da kan de heller ikke velge vekk nye influensavaksiner med mRNA. En sykepleier tar kanskje 30 vaksiner før pensjonsalder, og 30 årlige vaksiner etter pensjonsalder er nådd. "Dose 8" blir da en selvsagt ting og noe som ble tilbakelagt for mange år sidan.

Du "etterspør" igjen en link som du ikke vil ha? Kan prøve dette: https://duckduckgo.com/?q=embalmer+finding+rubbery+clots&t=h_&ia=web  

En av dem sa at han ikke kommer til å ta koronavaksinen, og når de skal tilsette mRNA i de årlige influensavaksinene, kommer han ikke til å ta dem heller. 

Sagt om OL: "Mykje kollapsing i dette OL". 

På tide å gjenopplive en sang fra 80-tallet, som handlet om militærnekting.

"Herr President jeg skrev et brev jeg nu vil sende, Og får De tid kan hende De leser dette brev. For jeg har mottatt selv et brev fra kvakskontoret Som sier jeg skal være ved porten onsdag kveld. Men jeg ble ikke sendt til jorden for å injiseres, så meg skal ingen slepe til vaxx Herr President. Beklager hvis det gjør Dem sint å lese dette, Nu har De altså sett det - Jeg vil bli desertør". 

På en måte ble man oppdratt til å være opprører, så da får de skylde seg selv når det er for sent for meg å bli underdanig slave i godt voksen alder. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Budeia said:

Dette er ikke en unødvendig problemstilling for sykehusansatte, som hvert år blir mer eller mindre presset til å ta influensavaksinen.

Vet det er vanskelig for deg å forestille deg, men folk tar altså disse vaksinene fullstendig av egen vilje fordi de er bevist både trygge og effektive. Akkurat som de fryktede mRNA vaksinene du er så redd for. Ikke alle lar seg lure av antivakspropaganda ser du.

Søkeresultatene dine leder ikke til en eneste troverdig nettside såvidt jeg kan se. Prøv igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Skrekkugle skrev (6 minutter siden):

Prøv igjen.

Tar folk i USA sprøytene av fri vilje når de ellers vil miste jobben? Får prøve igjen, eller hva var det du antydet på forrige side.. å hyre noen som kan banke inn litt fornuft i meg. Ja, får legge det ut blant Småjobber på Finn.no. Sikkert en eller annen fra Hells Angels som vil utføre oppdraget. Vent og se :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Budeia said:

Tar folk i USA sprøytene av fri vilje når de ellers vil miste jobben?

Antar det ikke er noe problem for folk som klarer å skille fantasi og virkelighet. Andelen som ikke klarer dette er dog tydeligvis (og ikke overraskende) høy i USA. Latterlig å være så redd for å ta en vaksine som er beviselig trygg og effektiv fordi man tror på fantasihistorier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

^ De fleste som jobber som leger og på sykehus med pasientkontakt vaksinerer seg også i USA.

Sitat

Orlowski said the CDC’s data, while incomplete, is likely representative of the entire country. The AAMC conducted a survey of 125 academic hospitals several months ago and found results which roughly line up with the CDC’s, she said.

More than 99 percent of doctors and close to 90 percent of nurses were vaccinated, she said. The vaccination rate dropped off substantially — in the 30 to 40 percent range — for those in more operational roles, such as transportation and food service workers, she said.

https://www.politico.com/news/2022/01/19/health-care-workers-hospitals-vaccinated-527392

Lenke til kommentar
Budeia skrev (6 timer siden):

Dette er ikke en unødvendig problemstilling for sykehusansatte, som hvert år blir mer eller mindre presset til å ta influensavaksinen. Da kan de heller ikke velge vekk nye influensavaksiner med mRNA. En sykepleier tar kanskje 30 vaksiner før pensjonsalder, og 30 årlige vaksiner etter pensjonsalder er nådd. "Dose 8" blir da en selvsagt ting og noe som ble tilbakelagt for mange år sidan.

Temaet var koronavaksine når jeg svarte, ikke influensavaksine. Sistnevnte vet man mer om og de har vært vanlige å gi i mange mange år nå, til alle som ønsker det. Det er opplagt at du ikke liker vaksiner noe særlig, men faktum er at de fungerer og at risikoen er liten.

Når det gjelder sykepleiere, doktorer osv. så har disse mye kontakt med syke og svekkede folk, naturligvis. Logikk tilsier da at man vaksinerer seg for å prøve og beskytte pasientene sine. Å protestere på denne praksisen fordi "ingen skal tvinges til å sprøyte kjemikalier inn i kroppen osv." blir håpløst idealistisk og like fornuftig som å ønske seg at virus og bakterier skal forsvinne. Det er også uforenlig med å jobbe på sykehus og ha kontakt med syke mennesker.

Jeg syns også det er rart å kun fokusere på vaksiner. Man får i seg langt større mengder kunstige og eller farlige stoffer fra mat og drikke. Men det er kanskje for kjipt å stadig være prinsippfast? Spesielt når det går utover kveldskosen eller når man kjenner suget etter prosessert mat. Protester mot vaksiner er vanlig. Protester mot potetgull (pga. akrylamid) har jeg aldri sett. Verden er full av hyklere.

Budeia skrev (8 timer siden):

Du "etterspør" igjen en link som du ikke vil ha? Kan prøve dette: https://duckduckgo.com/?q=embalmer+finding+rubbery+clots&t=h_&ia=web  

Når jeg etterspør lenker til funnene så etterspør jeg lenker til funnene. Ikke en søkemotorside med søkeresultater.

Budeia skrev (8 timer siden):

Sagt om OL: "Mykje kollapsing i dette OL". 

Enda et eksempel på hvor mye irrelevant stoff du stadig drar inn. 😝

Budeia skrev (8 timer siden):

På en måte ble man oppdratt til å være opprører, så da får de skylde seg selv når det er for sent for meg å bli underdanig slave i godt voksen alder.

Så bra du ikke er slave, nå gjenstår det bare å befri seg fra den helskrudde alternative virkelighetsoppfatningen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Budeia skrev (14 timer siden):

Dette er ikke en unødvendig problemstilling for sykehusansatte, som hvert år blir mer eller mindre presset til å ta influensavaksinen.

Siden anekdoter tydeligvis kan tillegges mye tyngde her, så kan jeg som sykehusansatt informere om at jeg ila. mine 12 år i systemet har blitt tilbudt influensavaksinen tre(!) ganger, samt vaksinene mot hepatitt A og B én gang. Det er altså ikke en gang snakk om noe man får tilbud om årlig. Og det er altså et tilbud, for det har aldri vært snakk om noe mer enn en epost med info. eller at en leder på et personalmøte har sagt noe ala: "De som ønsker vaksine, kan møte opp [sted og tidspunkt]".

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (4 minutter siden):

Siden anekdoter tydeligvis kan tillegges mye tyngde her, så kan jeg som sykehusansatt informere om at jeg ila. mine 12 år i systemet har blitt tilbudt influensavaksinen tre(!) ganger, samt vaksinene mot hepatitt A og B én gang. Det er altså ikke en gang snakk om noe man får tilbud om årlig. Og det er altså et tilbud, for det har aldri vært snakk om noe mer enn en epost med info. eller at en leder på et personalmøte har sagt noe ala: "De som ønsker vaksine, kan møte opp [sted og tidspunkt]".

Weird. Jobber i et kommunalt eid selskap og vi får tilbud om influensavaksine årlig og har fått det så lenge jeg kan huske. Ingen tvang, åpenbart. 

Lenke til kommentar
nightowl skrev (13 timer siden):

Når jeg etterspør lenker til funnene så etterspør jeg lenker til funnene. Ikke en søkemotorside med søkeresultater.

Direkte lenker har ikke vist seg å være populære heller. 

Men Rockefeller Foundation har lagd et arbeidshefte som heter "Scenarios for the Future of technology and International Development" (2010). Der bruker de uttrykket "lockstep" som vel betyr at planene skal marsjere framover. Eller innbyggerne skal marsjere framover i gåsegang.

Det framgår at de har ønsket seg karantene og lockdown i mange år. De mener det går an å kontrollere en del av verden på en gang, men ikke hele verden samtidig. De har nå problemer med å vaksinere hele Afrika. Men til sommeren skal man sende ned mobile vaksinefabrikker. Ja, så de kan få vaksinert folk samtidig som de nekter å gi videre patent og ingredienser på sprøytene. Som sagt, det viser at de kun tenker på helse (ironisk bemerkning).

"Under the guise of a pandemic, we will create a prison": https://www.bitchute.com/video/jXwQjuFLxcMk/

Det er garantert mange stoffer vi får i oss ved å spise moderne mat som oppbevares i plast, og ved å bruke preparerte allværsjakker. Og annet. Men en medisin som injiseres i kroppen har kraftigere virkning. Og det er vanskeligere å få omgjort innsprøytingen. Eller umulig, Legemiddelfirmaene er ofte fornøyde med å selge tabletter, men noen ganger er de ivrige på å sette sprøyter. Det er fordi sprøyter har en kraftigere virkning. De kunne også satt klyster på folk, og fått stoffene til å bli opptatt i kroppen (se "honey enema" "vinegar enema"), men det er ikke realististisk å sette klyster på 1 milliard mennesker. Og de liker også å sette sprøyter. 

Om det er mulig å sende blåse-piler på folk og vaksinere dem? Det er jo mulig å sende ut bedøvelsespiler og få bedøvet store dyr. Giftpiler er også en ting. Men hva med mengden, er det mulig å få inn mer enn hva som er smurt på spissen? Vaksinen vil da gå direkte inn i blodbanen, noe den ikke skal gjøre. Og en risikerer å treffe folk som allerede er vaksinerte. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (17 minutter siden):

Direkte lenker har ikke vist seg å være populære heller. 

Ikke når det er lenker til sprøyt. Lenker til godt dokumenterte vitenskapelige funn derimot, ja takk.

Budeia skrev (17 minutter siden):

Det er garantert mange stoffer vi får i oss ved å spise moderne mat som oppbevares i plast, og ved å bruke preparerte allværsjakker. Og annet. 

Så hvorfor ikke begynne her hvor det faktisk monner?

Budeia skrev (17 minutter siden):

Om det er mulig å sende blåse-piler på folk og vaksinere dem? [..]

Hva i alle dager har blåsepiler med saken å gjøre .....

Endret av nightowl
ny formulering
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Per H skrev (På 26.2.2022 den 23.12):

Synes denne var morsom: kan tolkes som man selv vil men reflekterer bra fallet i aktivitet her inne ;)

tlNL_rBQGfY6cxN8SvBj2dAU5LcKKFbc5e8EXV6XG6I.jpg?auto=webp&s=6b7264fd22e9f53d5e91ff68372b74c9e2d7ff2f

Det er konspirasjonsteorier nå som mener at hele krigen er en avledningsmanøver for å dekke over skader av vaksinene. Og at Putin spiller på lag i et Wag The Dog-spill. Eller at det er neste steg i The Great Reset for å fortsette å destabilisere verdensøkonomien og legge alt til rette for de mulitnasjonale selskapenes take-over. Noe som etter den angivelige planen skal være fullført i 2030.

 

Thor. skrev (På 26.2.2022 den 23.28):

Ja, dere har vel funnet noe annet å konspirere på?

Charter-Svein er ute i sosiale medier og "vet" nå at hele krigen er en cover-up. Ja, hva skulle man gjort uten "sikkerhetsesksperter" som Charter-Svein?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...