Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simen1 skrev (6 minutter siden):

Hvem fråtser i andres død da du? Budeia uttalte for noen sider siden at en "reell pandemi" ville det vært mange flere døde. 5,5 millioner var visstnok ikke "godt nok" for henne.

Du med posten der og media i større grad med å publisere slikt. 

Hva har det siste der med min post å gjøre? Jeg har ikke sagt noe annet enn at jeg synst det er forkastelig å fråtse i annens død på den måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
minim skrev (1 minutt siden):

Du med posten der og media i større grad med å publisere slikt. 

Jeg synes ikke det har noe med fråtsing å gjøre. Det er anekdoter som viser at vaksiner er lurt. Du kan lese mellom linjene at det er en oppfordring til fortsatt uvaksinerte om å ta vaksinene for å redusere sannsynligheten for å havne i samme situasjon. Det er kjipt å dø med ellers mange gode år igjen "på kontoen".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Budeia skrev (Akkurat nå):

Det antas at det er en økning i hjerte- og blodrelaterte problemer på grunn av vaksinene. Som også har med fotballspillere som faller om. Det var også en tennisspiller som hadde problemer med pulsen, og måtte trekke seg under en kamp. 

Fra din side antas jo enhver spinnville fantasi, så "det antas" er ikke gyldig begrunnelse for noenting som helst. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Budeia skrev (11 minutter siden):

Det antas at det er en økning i hjerte- og blodrelaterte problemer på grunn av vaksinene. Som også har med fotballspillere som faller om. Det var også en tennisspiller som hadde problemer med pulsen, og måtte trekke seg under en kamp. 

Igjen, hva har de to dødsfallene (Bog Saget og Miranda Fryer) med covid-19 år gjøre?

Mener du man skal hemmeligholde kjendisdødsfall? I så fall hvorfor?

Lenke til kommentar
Budeia skrev (20 minutter siden):

Det antas at det er en økning i hjerte- og blodrelaterte problemer på grunn av vaksinene. Som også har med fotballspillere som faller om. Det var også en tennisspiller som hadde problemer med pulsen, og måtte trekke seg under en kamp. 

Nei det antas å være etter å ha lest dine innlegg her på forumet. Ein sjakk spiller, utviklet kreft, etter å ha lest innleggene dine. Det sies. Det antas.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (23 minutter siden):

Det er da på ingen måte noen nyhet at man fråtser i andres ulykke eller død. Å påstå at pandemien er noen som helst årsak, er en tom påstand uten bevis. 

Det er helt ok å mene det. Jeg synst det blir litt morbid og ekkel oppførsel. 

Lenke til kommentar
28 minutes ago, Budeia said:

Det antas at det er en økning i hjerte- og blodrelaterte problemer på grunn av vaksinene. Som også har med fotballspillere som faller om. Det var også en tennisspiller som hadde problemer med pulsen, og måtte trekke seg under en kamp. 

Så antagelser, gjettninger, spekulasjoner og lignende er å foretrekke å forholde seg til i motsettning til analysert data, forskning og lignende mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (19 minutter siden):

Ein sjakk spiller, utviklet kreft, etter å ha lest innleggene dine. Det sies.

Deg selv eller noen du kjenner?

Gjest MKII skrev (6 minutter siden):

Så antagelser, gjettninger, spekulasjoner og lignende er å foretrekke å forholde seg til i motsettning til analysert data, forskning og lignende mener du?

Med en såpass ny vaksine finnes det ikke fagfellevurderte studier på mengden av hjertetilfeller. 

Selv om det sies at vaksinen er bredere distribuert enn noen annen vaksine, mangler det systematiske studier på hva som skjer med hjertet og blodet etter 6 mnd-2 år. 

Lenke til kommentar
minim skrev (30 minutter siden):

Det er helt ok å mene det. Jeg synst det blir litt morbid og ekkel oppførsel. 

Det kan jeg i noen tilfelle være enig i.

Men hvis det er en person som har gått offentlig ut i media og argumentert mot vaksine, så synes jeg det er en naturlig nyhetssak som har offentlighetens interesse om denne personen blir syk av Covid, og kanskje tilogmed dør av det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (6 minutter siden):

Kan du ikke svare på hva de to dødsfallene (Bog Saget og Miranda Fryer) har med covid-19 år gjøre?

Forklarte det. Det har med "konspirasjoner" om korona å gjøre, at Resett lager reportasje om mistenkelig mange slike dødsfall. Hva skulle ellers dødsårsaken være, hun døde kun 34 år gammel. 

Med mindre jeg jobber i Resett er det ikke bare "min" teori. Så hentydninger om mine innlegg og min stil er ikke relevante. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (1 minutt siden):

Forklarte det. Det har med "konspirasjoner" om korona å gjøre, at Resett lager reportasje om mistenkelig mange slike dødsfall. Hva skulle ellers dødsårsaken være, hun døde kun 34 år gammel. 

Nei, det forklarte du ikke. Man kunne knapt lese mellom linjene at du hadde noen ville spekulasjoner om det. Derfor lurer jeg hva de to dødsfallene har med covid-19 å gjøre.

For å synke ned på ditt nivå: Hun kunne blitt forgiftet av en heksedoktor med antrax - hva ellers, hun døde jo kun 34 år gammel?

Kom igjen, ballen er hos deg - du har nå sjansen til å vise for trådens lesere at det er noe hold i det du skriver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Budeia skrev (19 minutter siden):

Deg selv eller noen du kjenner?

Du slenger jo stadig ut påstander helt uten å kjenne noen de kommer fra. Men fint at du begynner å bry deg om det. Tenk på det neste gang du har hørt noe også. 

Budeia skrev (4 minutter siden):

Hva skulle ellers dødsårsaken være, hun døde kun 34 år gammel. 

Mener du seriøst at en 34 år gammel person ikke kan dø av noe annet enn vaksine? Virkelig? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...