Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simen1 skrev (32 minutter siden):

Kanskje vanskelig å avsløre om man ikke kjenner brukernavnet. Jeg har lest hans innlegg tidligere i tråden og skjønner det er ironi. @knutinh er en rolig og saklig person med gode kunnskaper om hva vitenskapelighet vil si. Fast inventar på diskusjon i årevis, med saklige innlegg og aldri noe konspi-vås eller usympatiske trekk. For meg var det i hvert fall åpenbart ironi.

Jeg antar dette også er ironi mtp at khutul ble registrert på mandag og har samtlige av sine poster i denne tråden..

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Just now, Pallehysa said:

Kor mange trengs? Er det ikkje nok med 1 som blir lagt inn, der vedkommende blir testet for virus? Der virus blir funnet? Eller har du så liten tro på helsevitenskapen anno 2021?

Testen er bogus Palle. Alle vet det nå. Til og med WHO har sagt det og det burde vært skrota for lenge siden. Tilfeller betyr liksom veldig lite. Vi kan ikke stenge ned hele dritten pga av ett tilfelle , det er i så fall en psykotisk overreaksjon. 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (11 minutter siden):

Testen er bogus Palle. Alle vet det nå. Til og med WHO har sagt det og det burde vært skrota for lenge siden. Tilfeller betyr liksom veldig lite. Vi kan ikke stenge ned hele dritten pga av ett tilfelle , det er i så fall en psykotisk overreaksjon. 

Er alle tester på virus bogus? 

Trenger bare ett tilfelle av ein infisert pasient for å finne viruset.

Endret av Pallehysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (23 minutter siden):

Hvor mange er så mange sånn helt spesifikt? Med og uten vaks

Av de si siste 175 inleggelsene for korona var vel 104 uvaksinerte, dvs knappe 60%. Samtidig er ca 5% i aktuelle aldersgrupper uvaksinerte, dvs vi hadde forventet i underkant av 9 innlagte som var uvaksinerte, ikke 104. Da ser vi at det er 11 til 12 ganger flere uvaksinerte enn forventet.

Da avventer jeg en saklig forklaring fra deg på disse tallene.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, nirolo said:

Av de si siste 175 inleggelsene for korona var vel 104 uvaksinerte, dvs knappe 60%. Samtidig er ca 5% i aktuelle aldersgrupper uvaksinerte, dvs vi hadde forventet i underkant av 9 innlagte som var uvaksinerte, ikke 104. Da ser vi at det er 11 til 12 ganger flere uvaksinerte enn forventet.

Da avventer jeg en saklig forklaring fra deg på disse tallene.

175 av fem millioner = veldig lite. Faktisk helt innenfor hva som er vanlig. 

Litt usikker på hvorfor jeg skal forklare disse tallene? 

Jeg registrerer dog en en porsjon faktisk er vaksinerte. Litt usikker på hvorfor jeg må ta denne på død og liv når risk reduksjonen sett i et absolutt perspektiv er mere eller mindre under null og jeg har 99+% mulighet for å overleve. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (14 minutter siden):

175 av fem millioner = veldig lite. Faktisk helt innenfor hva som er vanlig. 

Litt usikker på hvorfor jeg skal forklare disse tallene? 

Jeg registrerer dog en en porsjon faktisk er vaksinerte. Litt usikker på hvorfor jeg må ta denne på død og liv når risk reduksjonen sett i et absolutt perspektiv er mere eller mindre under null og jeg har 99+% mulighet for å overleve. 

 

Du har ingen forklaring på overhyppighet på 11-12 ganger hos uvaksinerte altså. Dvs det du poster om at korona ikke er reelt er tomme påstander vi burde ignorerer. Takk for at du dokumenterer det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om det faktisk var slik at en mystisk elite vil kontrollere verdensbefolkning samt redusere den, da tenker jeg det er letter måter å gjøre det på.

En kunne foreksempel fått en større gruppe mennesker til å tro at vaksiner ikke virker og/eller at sykdommen ikke eksisterer, på den måten ville dem ordnet det selv. Et slags påført kollektivt selvmord. 😏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
15 minutes ago, AndyDufresne said:

Om det faktisk var slik at en mystisk elite vil kontrollere verdensbefolkning samt redusere den, da tenker jeg det er letter måter å gjøre det på.

En kunne foreksempel fått en større gruppe mennesker til å tro at vaksiner ikke virker og/eller at sykdommen ikke eksisterer, på den måten ville dem ordnet det selv. Et slags påført kollektivt selvmord. 😏

Problemet med fiktive sykdommer og virus som ikke eksisterer er at de er veldig vanskelig å spre. Man må i så fall lure i folk no greier for å få til noe sånt. 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (3 timer siden):

Okei , la meg spasere igjennom dette en siste gang. 

Det finnes ingen purifisert kultur av sarscov2 i hele verden. Ring en virolog. 

Det reiser et ganske åpenbart spørsmål : Hvordan er denne RNA partikkelen analysert og kartlagt genetisk hvis den ikke ekisterer i purifisert form? Svare er simulering. Derav "in silico". De har dratt ut små utdrag av RNA fragment i en nedbrutt cellekultur , simulert resten av genomet og kalt det for et virus. Setter en ny spin på ordet datavirus. ;)

Så disse nedlastbare gensekvensene er IKKE basert på en faktisk sarscov2 partikkel som er funnet til å eksistere i virkeligheten. Man har ingen "ground zero". Og for noen av oss er dette en greie. For andre ikke tydeligvis. 

Og at jeg sier dette gjør meg ikke umiddelbart ansvarlig for å forklare alt sammen. 

Jeg har gitt det vitenskapelig publikasjon av 4 virus stammer i purifisert kultur, så den løgnen på du bare parkere. 

Genomet til 1000vis av virus er sekvensert, det er heller ikke nødvendig å gå via kultur for sekvensere genomer i dag. 

De må virkelig være slitsom å tro at 1000vis av forskere går sammen uavhengig av religion, geografi, politikk for å lure deg. 
Hvilken grunn har du for at ALLE disse lyver?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (8 minutter siden):

Problemet med fiktive sykdommer og virus som ikke eksisterer er at de er veldig vanskelig å spre. Man må i så fall lure i folk no greier for å få til noe sånt. 

Og siden vi har dokumentert at de som ikke tar vaksinen blir mye oftere syke enn de som tar den, så vet vi at vaksinen ikke gjør deg syk i nevneverdig grad men derimot beskytter mot korona. Vi vet dermed også at at sykdommen ikke er fiktiv.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, nirolo said:

Og siden vi har dokumentert at de som ikke tar vaksinen blir mye oftere syke enn de som tar den, så vet vi at vaksinen ikke gjør deg syk i nevneverdig grad men derimot beskytter mot korona. Vi vet dermed også at at sykdommen ikke er fiktiv.

Du mener den gjør deg ikke syk i nevneverdig grad så sant du ikke utvikler myokarditt , perikarditt , GB syndrom , epileptiske anfall eller dauer? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...