Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, nirolo said:

Nei du har påstander om det som er tilbakevist ved å se på sykehusinnleggelser. Fint om du faktisk klarte å forholde deg til motargumenter og ikke bare ignorerte de som påpeker at det du skriver er helt feil.

Fint at du ikke bokstavelig talt rev det der ut av kontekst. Takker og neier. Godt nyttår sjef. :)

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Khutul said:

Ah , hersketeknikk... nice! 

Det er allrede etablert at dette viruset finnes ikke i virkeligheten. Jeg skal som sagt på nyåret ta en tlf til FHI og få tak i en virolog , en sånn en med masse studiepoeng og kompetanse og få dette om "purifisert kultur" bekreftet. Noe det allerede er via mange andre lignende institusjoner forøvrig. 

Så da er vi over på hvordan det eksiterer. Kanskje du kan forklare oss? 

Jeg nærmer meg dette fra et sted hvor jeg vet hva det IKKE er. Det betyr at jeg kan følge flere tråder og vinklinger samtidig. Jeg har ikke noe hest i detta løpet her. Om det er eller ikke er driter jeg som sådan i. Dog klarer jeg å kjenne igjen legitime innvendinger mot "etablerte vitenskaplige sannheter" når jeg hører det , og det helt uten høyere utdanning. 

Jeg vet ikke om et eneste virus som har blitt purifisert slik som du ønsker, fordi det er ikke slik virus fungerer. Derav har virus ifølge deg ikke en vitenskapelig grunn for å eksistere.

Fuck det at vi kan ta bilder av dem.

Du kommer til å få samme svar av en virulog.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
4 minutes ago, nirolo said:

Nei du har påstander om det som er tilbakevist ved å se på sykehusinnleggelser. Fint om du faktisk klarte å forholde deg til motargumenter og ikke bare ignorerte de som påpeker at det du skriver er helt feil.

Du har låst deg littegrann til at innleggelser er kjerna i hele greia her , litt usikker på åssen du skrur sammen dette og kanskje ikke et bånnsolid parameter for å hevde at et virus eksisterer. 

Fint at du ikke river ting jeg skriver rett ut av kontekst også , takk for det og godt nyttår. ;)

Lenke til kommentar
11 minutes ago, shockorshot said:

Jeg vet ikke om et eneste virus som har blitt purifisert slik som du ønsker, fordi det er ikke slik virus fungerer. Derav har virus ifølge deg ikke en vitenskapelig grunn for å eksistere.

Fuck det at vi kan ta bilder av dem.

Du kommer til å få samme svar av en virulog.

Tviler vel egentlig at jeg kommer forbi sentral bordet for å være ærlig. Har en ny strategi denne gangen dog og vil fremme en muntlig forespørsel om innsyn i dette her. Da må de ihvertfall komme opp med en grunn til at dette skal være untatt offentlighet. 

Alle "heavy hitters" har allerede bekreftet dette via FOIA forespørsler så katta er ute av den sekken. Du vet selv at ingen slike virus er purifisert. De tar heller ikke bilder av et helt virus. Det burde du også vite. 

Eksosomer er av sammenlignbare størrelse og purifiseres etter en helt annen metode enn virus. 

Endret av Khutul
Lenke til kommentar
Just now, Khutul said:

Tviler vel egentlig at jeg kommer forbi sentral bordet for å være ærlig. Har en ny strategi denne gangen dog og vil fremme en muntlig forespørsel om innsyn i dette her. Da må de ihvertfall komme opp med en grunn til at dette skal være untatt offentlighet. 

Alle "heavy hitters" har allerede bekreftet dette via FOIA forespørsler så katta er ute av den sekken. Du vet selv at ingen slike virus er purifisert. De tar heller ikke bilder av et helt virus. Det burde du også vite. 

Eksosomer er av sammenlignbare størrelse og purifiseres etter en helt annen metode en virus. 

Sentralbord?! Det er jo bare å møte opp på universitetet til en forelesning. Jesus, så vanskelig er det ikke. Da kan du spørre den stakkars foreleseren som du har utpekt deg.

Eksosomer er sammenlignbare med de store virusene, f.eks. retroviruser, er ikke mange eksosomer som er nede i størrelsen 25nm. Kommer faktisk ikke på noen her jeg går akkurat nå.

Eksosomer purifiseres helt riktig på en annen måte en virus, det er derfor man får andre bilder når man tar bilde av en purifisert viruskoloni med host celler. Fordi man tar bilde av virusene.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, shockorshot said:

Sentralbord?! Det er jo bare å møte opp på universitetet til en forelesning. Jesus, så vanskelig er det ikke. Da kan du spørre den stakkars foreleseren som du har utpekt deg.

Eksosomer er sammenlignbare med de store virusene, f.eks. retroviruser, er ikke mange eksosomer som er nede i størrelsen 25nm. Kommer faktisk ikke på noen her jeg går akkurat nå.

Eksosomer purifiseres helt riktig på en annen måte en virus, det er derfor man får andre bilder når man tar bilde av en purifisert viruskoloni med host celler. Fordi man tar bilde av virusene.

UiO er ikke ansvarlig for dette her. FHI derimot har et veldig stort ansvar oppi her. Og hvis alt dette er så opplest og vedtatt så burde de hive seg over muligheten til å lære en idiot som meg en lekse. Beskrivelsene jeg har sett på sarscov2 er fra 60 til 200+ nm. Altså forskjellige størrelser og betraktelig større enn 25nm. 

Man får andre bilder ja men man sitter også igjen med noe faktisk purifisert genetisk materiale som eksiterer i virkeligheten. 

Hvordan skaper de et genom ut av et bilde? Viruset oppdages i praksis inne i en nedbrutt cellekultur som inneholder masse annet genetisk materiale.

Lenke til kommentar
Khutul skrev (17 minutter siden):

Du har låst deg littegrann til at innleggelser er kjerna i hele greia her , litt usikker på åssen du skrur sammen dette og kanskje ikke et bånnsolid parameter for å hevde at et virus eksisterer. 

Fint at du ikke river ting jeg skriver rett ut av kontekst også , takk for det og godt nyttår. ;)

Så forklar hvorfor uvaksinerte blir lagt inn på sykehus så mye oftere enn vaksinerte dersom korona ikke finnes. Det bør jo være lett dersom argumentet mitt er dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (26 minutter siden):

Nei selvsagt ikke! Hint : PCR testen er ubrukelig for å bevise at Covid viruset finnes.

Så forklar hvorfor uvaksinerte blir lagt inn på sykehus så mye oftere enn vaksinerte dersom korona ikke finnes. Hva er det vaksinen beskytter mot hvis det ikke er koronavirus?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Khutul said:

UiO er ikke ansvarlig for dette her. FHI derimot har et veldig stort ansvar oppi her. Og hvis alt dette er så opplest og vedtatt så burde de hive seg over muligheten til å lære en idiot som meg en lekse. Beskrivelsene jeg har sett på sarscov2 er fra 60 til 200+ nm. Altså forskjellige størrelser og betraktelig større enn 25nm. 

Man får andre bilder ja men man sitter også igjen med noe faktisk purifisert genetisk materiale som eksiterer i virkeligheten. 

Hvordan skaper de et genom ut av et bilde? Viruset oppdages i praksis inne i en nedbrutt cellekultur som inneholder masse annet genetisk materiale.

Hvis spørsmålet er har man purifisert, i den formen DU ønsker, virus noen gang, så får du samme svar om du spør om sarscov2 eller hvilket som helst annet virus. Derfor kan du spørre hvilken som helst virolog. Du trenger ikke FHI til det.

Hva får deg til å tro at man ikke bruker universiteter til å forske på sarscov2 i labben?

Ta deg noen par studiepoeng innenfor biokjemi/mikrobiologi og du får svar på alt dette her. Shit ta det lenge nok og du kanskje får lov til å leke med det i phd-en din.

Endret av shockorshot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
nirolo skrev (10 minutter siden):

Så forklar hvorfor uvaksinerte blir lagt inn på sykehus så mye oftere enn vaksinerte dersom korona ikke finnes. Hva er det vaksinen beskytter mot hvis det ikke er koronavirus?

Du snakker til en som tror man kan injisere en elektronisk golfball gjennom en kanyle og få den til å flyte med blodstrømmen..

Endret av Simen1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 minute ago, shockorshot said:

Hvis spørsmålet er har man purifisert, i den formen DU ønsker, virus noen gang, så får du samme svar om du spør om sarscov2 eller hvilket som helst annet virus. Derfor kan du spørre hvilken som helst virolog. Du trenger ikke FHI til det.

Hva får deg til å tro at man ikke bruker universiteter til å forske på sarscov2 i labben?

Ta deg noen par studiepoeng innenfor biokjemi/mikrobiologi og du får svar på alt dette her.

Sånn at jeg kan utdanne meg helt dit at jeg aksepterer en full genetisk beskrivelse av et virus på den ene siden av ligningen og ingen genetisk materiale på andre siden til å matche denne sekvensen? 

Tror jeg står over , kan finne ut detta via en tlf. Tar kortere tid serru.. ;) 

Lenke til kommentar
Just now, Khutul said:

Sånn at jeg kan utdanne meg helt dit at jeg aksepterer en full genetisk beskrivelse av et virus på den ene siden av ligningen og ingen genetisk materiale på andre siden til å matche denne sekvensen? 

Tror jeg står over , kan finne ut detta via en tlf. Tar kortere tid serru.. ;) 

Tror du står over, fordi du ikke vil utfordre deg selv og innse at verden er bittelitt mer kompleks enn hva du liker.

Men for all del, la deg selv bli stoppet av en telefon som ikke går igjennom. Istedenfor å bare gå til en forelesning og spørre foreleseren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 minute ago, Simen1 said:

Du snakker til en som tror man kan injisere en elektronisk golfball gjennom en kanyle..

Det har jeg da ikke påstått. De linkene jeg la ut her om dagen var for å vise litt av det de deler med omverdenen. Det jeg har påstått er at de har fungerende nano teknologi og syntetisk mRNA som de kan bruke til å manipulere kroppen til mennesker.

Phizer eller Moderna hadde i 2020 tekst på sin hjemmeside (de har nok fjernet det nå), og der stod det at disse vaksinene installerer "et operativsystem" i folk. De kan bruke det til mer enn bare å fortelle kroppen åssen den lager dette spike proteinet, og det forsvinner heller ikke ut av kroppen slik det påståes.

Lenke til kommentar

Det var påstanden fram til du fikk påpekt størrelsen med rød ring og måtte begynne å ro.. og måtte legge til en påstand om en hypotetisk miniatyrisering som skala ha foregått i det skjulte. Fra cm-skala til "nanoteknologi". Jeg spurte om dokumentasjon på at noe sånt finnes, men fikk ikke noe seriøst svar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
12 minutes ago, shockorshot said:

Tror du står over, fordi du ikke vil utfordre deg selv og innse at verden er bittelitt mer kompleks enn hva du liker.

Men for all del, la deg selv bli stoppet av en telefon som ikke går igjennom. Istedenfor å bare gå til en forelesning og spørre foreleseren.

Vel det mases fra alle kanter om å la seg injisere med noe nymotens greier og siden staten ikke er spesielt hypp på å gi meg et informert valg så får jeg sørge selv for at jeg i så fall gjør et informert valg. Så hvorfor denne tlf ikke skulle gå igjennom er litt rart er det ikke. 

Jeg skal rapportere tilbake når jeg har snakket med de. 

Lenke til kommentar
33 minutes ago, Khutul said:

Og hvis alt dette er så opplest og vedtatt så burde de hive seg over muligheten til å lære en idiot som meg en lekse. 

Nei, det burde de faktisk ikke... 🙄 

Quote

Så hvorfor denne tlf ikke skulle gå igjennom er litt rart er det ikke. 

Nope. 

Quote

og siden staten ikke er spesielt hypp på å gi meg et informert valg

All informasjon du trenger er tilgjengelig for deg. 

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...