Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Skrekkugle said:

Godt å se at dere står klippestøtt i egne fryktfantasier ut i det nye året på tross av at dere fortsatt ikke sitter på noen form for beviser. Hva med å legge fra seg science fiction VHS'ene og ta noen studiepoeng på områdene dere våser om?

Dette er solid debunking. Gode gamle "det finnes INGEN beviser osv..." påslengt en passe hoverende og nedlatende bemerkning på tampen. Men det er jo slik at med studiepoeng følger en tillatelse til å snakke ned til folk og blankt avvise ting som "tull". Så fair enough.. ;) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Khutul said:

Dette er solid debunking. Gode gamle "det finnes INGEN beviser osv..." påslengt en passe hoverende og nedlatende bemerkning på tampen. Men det er jo slik at med studiepoeng følger en tillatelse til å snakke ned til folk og blankt avvise ting som "tull". Så fair enough.. ;) 

Jeg avviser påstandene deres som tull fordi dere ikke kan bevise at de er sanne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Khutul said:

Kunne du ikke bare sagt det da? Må du på død og liv slenge på masse klein , konform shaming. 

Skrekkugle og flere andre her inne følger kun det som mainstream kommer med, så alt annet for dem er konspi vås. Det begynner å bli veldig forutsigbart.

Lenke til kommentar
Just now, Betroz said:

Skrekkugle og flere andre her inne følger kun det som mainstream kommer med, så alt annet for dem er konspi vås. Det begynner å bli veldig forutsigbart.

Konspivås er konspivås helt til dere kommer med håndfaste beviser på at disse ville teoriene faktisk er sanne. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Skrekkugle said:

Konspivås er konspivås helt til dere kommer med håndfaste beviser på at disse ville teoriene faktisk er sanne. Lykke til!

La meg prøve å gi deg en enkel beskrivelse av tråden her inne : Du og mange andre her inne er rimelig sikre på hva denne galskapen ER. Og ingen kan si noe imot , det kommer tross alt fra de beste kildene som har den beste vitenskapen. 

Vi andre er rimelig sikre på hva denne galskapen IKKE er. Det er en viss forskjell. 

Tror Bob sa det best :"emancipate yourself from mental slavery , none but ourselves can free our minds" 

Lenke til kommentar
Per H skrev (50 minutter siden):

det ble registrert litt over 500 alvorlige bivirkninger, men bare 47 fikk erstatning til slutt [...] således er tallene faktisk helt sammenlignbare

Så da kan vi anta at under 9% av de 4K tilfellene er forårsaket av koronavaksinene?

Det virker som bivirkningene som hauses opp av enkelte her i tråden er ganske så små. Det har dødd dobbelt så mange av korona som det er sykehusbesøk forårsaket av vaksinen.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Khutul said:

La meg prøve å gi deg en enkel beskrivelse av tråden her inne : Du og mange andre her inne er rimelig sikre på hva denne galskapen ER. Og ingen kan si noe imot , det kommer tross alt fra de beste kildene som har den beste vitenskapen. 

Vi andre er rimelig sikre på hva denne galskapen IKKE er. Det er en viss forskjell. 

Tror Bob sa det best :"emancipate yourself from mental slavery , none but ourselves can free our minds" 

Vel det hjelper dårlig på kredibiliteten når man ikke en gang forstår hvordan/tror på at virus eksisterer.

Ei heller forstår forskningsartikler og setter sin lit til folk som ikke er utdannet/jobber med feltet, med null kildekritikk. 

Vanskelig å få andre til å være skeptiske når man ikke er det selv om sine egne kilder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Khutul skrev (3 minutter siden):

Vi andre er rimelig sikre på hva denne galskapen IKKE er.

Du påstår at det ikke finnes noe koronavirus, men kan ikke forklare hvorfor det er 11x så mange uvaksinerte innlagte som vaksinerte.

Hva er det vaksinen beskytter mot hvis det ikke er korona? Noe må det være siden dere andre havner på sykehus.

Eller er du bare skråsikker uten engang å kunne formulere argumenter for det du er skråsikker på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
NortonM skrev (Akkurat nå):

Hørte på hele podcasten i går kveld.

Skremmende oppførsel av eliten av media, tech, pharma og politikere.

Kan lyttes eller sees på Spotify helt gratis. 

Kom med en oppsummering som er relevant for tråden da. Eller var det ikke noe relevant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, shockorshot said:

Vel det hjelper dårlig på kredibiliteten når man ikke en gang forstår hvordan/tror på at virus eksisterer.

Ei heller forstår forskningsartikler og setter sin lit til folk som ikke er utdannet/jobber med feltet, med null kildekritikk. 

Vanskelig å få andre til å være skeptiske når man ikke er det selv om sine egne kilder.

Ah , hersketeknikk... nice! 

Det er allrede etablert at dette viruset finnes ikke i virkeligheten. Jeg skal som sagt på nyåret ta en tlf til FHI og få tak i en virolog , en sånn en med masse studiepoeng og kompetanse og få dette om "purifisert kultur" bekreftet. Noe det allerede er via mange andre lignende institusjoner forøvrig. 

Så da er vi over på hvordan det eksiterer. Kanskje du kan forklare oss? 

Jeg nærmer meg dette fra et sted hvor jeg vet hva det IKKE er. Det betyr at jeg kan følge flere tråder og vinklinger samtidig. Jeg har ikke noe hest i detta løpet her. Om det er eller ikke er driter jeg som sådan i. Dog klarer jeg å kjenne igjen legitime innvendinger mot "etablerte vitenskaplige sannheter" når jeg hører det , og det helt uten høyere utdanning. 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan du være så skråsikker på at det er sant at det er flere innlagte på sykehus som er uvaksinerte?

Fordi rapportene viser det.

Eller tror du dette er en konspirasjon som omfatter alle leger, sykepleiere og andre som jobber med de som legges inn på sykehus? I så fall ser jeg fram til at du kommer med dokumentasjon eller i det minste en argumentasjon som sannsynliggjør dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Khutul skrev (Akkurat nå):

Det er allrede etablert at dette viruset finnes ikke i virkeligheten.

Nei du har påstander om det som er tilbakevist ved å se på sykehusinnleggelser. Fint om du faktisk klarte å forholde deg til motargumenter og ikke bare ignorerte de som påpeker at det du skriver er helt feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...