Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

fredrik2 skrev (10 minutter siden):

Nu er det väl rätt och man kan dra motsatt konklussion än tidigare. 

Det du gjorde fel var att du ikke brukte den informationen som fanns och också blandade information.

Man får i alle fall hele bildet. Samtidig som tallene viser at eldre har god nytte av vaksinen så syns jeg de også viser at man ikke nødvendigvis trenger den om man er yngre. 

Men folk får gjøre som dem vil. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Blackswan2030 said:

Man får i alle fall hele bildet. Samtidig som tallene viser at eldre har god nytte av vaksinen så syns jeg de også viser at man ikke nødvendigvis trenger den om man er yngre. 

Men folk får gjøre som dem vil. 

Nei, man får ikke hele bilden. Eftersom gruppene ikke har samma risk för död (på grund av hur man har vaksinerat) så får man en skev bild. Talen för 50+ är antagligen också missvissande och vaksinene fungerar nog bättre än vad de visar.

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (1 time siden):

Hvis du går på inn vg.no akkuratt nettop nå, så er første artikkell der en forsker som slår alarm om "long covid", og barna blir vistnokk utsatt for smitte som gjør de dummere, og ikke i stand til å huske, etc. etc. og videre udokumntert skremselpropaganda.

Barna blir utsatt for smitte som kan gjøre at de vil få problemer, ja. .. Såvidt jeg ser mener han ikke dette bastant. Det er noe han frykter. "Long covid" begynner å bli dokumentert nå, så sier meg uenig i at dette er udokumentert skremselspropaganda. (Uansett har vel ikke dette noe med min opprinnelige forumpost å gjøre, som var svar til Hapi70?)

KongRudi skrev (1 time siden):

Vaksiner deg om du vil, men du har ingen rett til å kreve at andre skal gjøre det.

Jo det har jeg, hvis vedkommende fortsatt ønsker å reise og bevege seg fritt sånn som før pandemien. Vil man være del av fellesskapet får man værsågod være med å bidra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg registrerer også i denne tråden at man mener at de uvaksinerte skal holdes utenfor samfunnet, dette er nå etablert hos folk. Så det er det samfunnet vi får, og det kommer aldri til å endre seg, med mindre hele driten kollapser med massedød, naturkatastrofer, kriger, opptøyer og generell armageddon. Noe jeg visste for ett og et halvt år siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
6 hours ago, nightowl said:

Samme gjelder dine og visse andres mange forumposter. 🙂

Biovåpen, virusspredning i vaksinen, at de uvaksinerte "skal tas" etc. Uff.

 

17 minutes ago, nightowl said:

Jo det har jeg, hvis vedkommende fortsatt ønsker å reise og bevege seg fritt sånn som før pandemien. Vil man være del av fellesskapet får man værsågod være med å bidra.

Men 'ta' de uvaksinerte, det vil du ikke. Du vil bare kreve at de vaksinerer seg. Skjønner.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 minutt siden):

Men 'ta' de uvaksinerte, det vil du ikke. Du vil bare kreve at de vaksinerer seg. Skjønner.

Du får det til å høres ut som at de uvaksinerte skal tas. Helt uten legitim grunn. Som om myndigheter i inn-, og utland har lagt denne gruppen for hat.

Jeg syns vaksinering er fornuftig, ja. Jeg tåler fint et stikk i armen, mens andre setter seg trassig på bakbeina og går helt i vranglås.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
57 minutes ago, nightowl said:

Jo det har jeg, hvis vedkommende fortsatt ønsker å reise og bevege seg fritt sånn som før pandemien. Vil man være del av fellesskapet får man værsågod være med å bidra.

 

19 minutes ago, nightowl said:

Jeg syns vaksinering er fornuftig, ja. Jeg tåler fint et stikk i armen, mens andre setter seg trassig på bakbeina og går helt i vranglås.

Så flott da  - da trenger jeg bare navn og adresse, så skal jeg bestille; Tuberkulose, Difteri, Botulisme, Varicella zoster/herpes zoster, Tetanus, Rabies, Hepatitt A og B, Tyfoidfeber, Skogflåttencefalitt, Rotavirus, Poliomyelitt, Pneumokokker, Mesling, kusma og røde hunder (MMR), Meningokokk ACWY, Meningokokk C, Meningokokk B, Kolera, Influensa, Humant papillomavirus (HPV), Herpes Zoster, Haemophilus influenzae type B, Gulfeber og kikhoste-vaksine til deg. :) 

Regner med at du er værsågod med å bidrar..

Endret av KongRudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (41 minutter siden):

Jeg registrerer også i denne tråden at man mener at de uvaksinerte skal holdes utenfor samfunnet, dette er nå etablert hos folk. Så det er det samfunnet vi får, og det kommer aldri til å endre seg, med mindre hele driten kollapser med massedød, naturkatastrofer, kriger, opptøyer og generell armageddon. Noe jeg visste for ett og et halvt år siden.

Det er nok ikke noe enkelt ja-nei svar på spørsmålet om det er greit at uvaksinerte ilegges restriksjoner. Hevder man at svaret på det er enkelt, vil jeg påstå at man befinner seg nede i en av to grøftekanter.

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (6 minutter siden):

Så flott da  - da trenger jeg bare navn og adresse, så skal jeg bestille; Tuberkulose, Difteri, Botulisme, Varicella zoster/herpes zoster, Tetanus, Rabies, Hepatitt A og B, Tyfoidfeber, Skogflåttencefalitt, Rotavirus, Poliomyelitt, Pneumokokker, Mesling, kusma og røde hunder (MMR), Meningokokk ACWY, Meningokokk C, Meningokokk B, Kolera, Influensa, Humant papillomavirus (HPV), Herpes Zoster, Haemophilus influenzae type B, Gulfeber og kikhoste-vaksine til deg. :) 

Regner med at du er værsågod med å bidrar..

Visste ikke at alle disse var like smittsomme og at de var del av pandemien. Nice try.

Og noen av dem er jeg uansett allerede vaksinert for tidligere. Er ikke du?

Endret av nightowl
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (21 minutter siden):

 

Så flott da  - da trenger jeg bare navn og adresse, så skal jeg bestille; Tuberkulose, Difteri, Botulisme, Varicella zoster/herpes zoster, Tetanus, Rabies, Hepatitt A og B, Tyfoidfeber, Skogflåttencefalitt, Rotavirus, Poliomyelitt, Pneumokokker, Mesling, kusma og røde hunder (MMR), Meningokokk ACWY, Meningokokk C, Meningokokk B, Kolera, Influensa, Humant papillomavirus (HPV), Herpes Zoster, Haemophilus influenzae type B, Gulfeber og kikhoste-vaksine til deg. :) 

Regner med at du er værsågod med å bidrar..

Søren, jeg har gått glipp av hele tre stk på den lista. Note to self: Skjerpings 😅 Er det grunnen til at jeg ikke er blitt magnetisk mon tro...

Lenke til kommentar
35 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Søren, jeg har gått glipp av hele tre stk på den lista. Note to self: Skjerpings 😅 Er det grunnen til at jeg ikke er blitt magnetisk mon tro...

Hvis du har tatt vaksinen og fremdeles ikke er magnetisk, så lider du av jernmangel, du må spise leverpostei og ta Omega 3, så blir du  sunn og magnetisk. :)

Hehe, var uansett rimelig sikker på at han ville feige ut - og ikke la meg eller noen andre bestemme over vaksineringen av han - selv om han mener at han burde kunne kreve at alle andre skulle vaksinere seg. 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (Akkurat nå):

Hehe, var uansett rimelig sikker på at han ville feige ut - og ikke la meg eller noen andre bestemme over vaksineringen av han - selv om han mener at han burde kunne kreve at alle andre skulle vaksinere seg. 😕 

Sammenligner du virkelig nødvendigheten ved vaksinene du listet med vaksine mot COVID? For noe tullpreik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...