Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Hvilken* som er raskest? Irriterer meg grønn over den spørreordfeilen der som er alt for vanlig.

Når det småtteriet er påpeket skal jeg gi deg et godt svar.

Du KAN hvis du er uheldig få bankid krav med vipps - det gjorde hvertfall jeg en gang jeg skulle ha et 3090-kort og ikke hadde med meg bankiden og ville bruke dnb mc.

Det kjappeste er å installere dashlane, lagre adresseinfo og slikt samt kredittkortet inni der med auto fill-in og å bruke curve card. Med curve bypasser du bankid, så når jeg bruker det så får jeg ikke bankid request for det samme dnb kortet, da får jeg en notification i appen som jeg må godta (tar 1 sek).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stoddart skrev (9 minutter siden):

You and me both. Satt av 30k til nye deler i Desember. Kabinett har jeg, PSU har jeg, skjermer har jeg. Men uten skjermkort blir det lite action. Problemet mitt er vel gjerne det at jeg satser på 3080, når jeg ikke får tak på det, så er det ofte for "sent" til å få tak på noen av 3060/3070 kortene. 
Hadde egentlig ikke tenkt å ha "ventekort", men ser ut som om det er vegen å gå for meg også (ref. din senere post om å gå for 60/70 kort).

Jeg solgte skjermkortet mitt for å kjøpe 3080. Det var vel noe av det dummeste jeg har gjort for nå sitter jeg med et hund gammelt 7970 som ikke er helt optimalt på en 1440P UW monitor. Har totalt 3 bestillinger inne og ikke mottatt noen av de og kun forventet dato på 3060 kortet :(

Lenke til kommentar
Just now, TheKims said:

Jeg solgte skjermkortet mitt for å kjøpe 3080. Det var vel noe av det dummeste jeg har gjort for nå sitter jeg med et hund gammelt 7970 som ikke er helt optimalt på en 1440P UW monitor. Har totalt 3 bestillinger inne og ikke mottatt noen av de og kun forventet dato på 3060 kortet :(

Ja, altså. Jeg har 980 Sli for øyeblikket, det fungerer jo. Men maskinen begynner å dra på årene, og det merkes at den har vært med på 4 leilighetsbytter, med tilhørende flytting, stabling og noenganger litt upraktisk med plass med tanke på hvor den har stått.
Skjermkortene fungerer, men maskinen starter ikke alltid, noen USB-porter fungerer litt på måfå osv.

Lenke til kommentar
Neonex skrev (6 minutter siden):

Takk for tips.

NB: Her kan det kanskje bli oversolgt. Bestilte nettopp 1, fått ordrebekreftelse og kvittering på at det er på lager i den. Ser ikke at antallet er redusert til 26 stk på produktsiden etter jeg oppdaterte.

Ja dette er en nettbutikk som ikke har levert tidligere her. Drevet ut av ett privathus. Samme felles sentrallager med halve Europa slik som Multicom.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Pc Lynet said:

Ja dette er en nettbutikk som ikke har levert tidligere her. Drevet ut av ett privathus. Samme felles sentrallager med halve Europa slik som Multicom.

Så kanskje ikke så big deal at jeg fikk samme melding som Aateigen da altså?

Litt usikker på hvorfor jeg ikke er kredittverdig egentlig (om det er grunnen til at det blir avslått med en gang).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
1 minute ago, Dragonlove said:

Ja, har 6 3060Ti kort i bestilling hos de, ikke skjedd så mye.

Den PNY modellene som er forventet på lager 29/03?

Lenke til kommentar
justus skrev (2 minutter siden):

Kan ikke skjønne annet enn at her må det være solgt for mange kort.. 27 på lager fortsatt mulighet til å kjøpe

Det er feil og deler nettlager med 100 vis av andre nettbutikker i hele Europa. Blant annet Multicom.

https://www.multicom.no/asus-tuf-rtx3070-o8g-gaming-grafikkort-gf-rtx/cat-p/c/p1001505107

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...