Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Blurrp skrev (1 time siden):

Ja det tror jeg på, men nå jeg merker hvordan det tærer på for meg sjøl så synes jeg det er ufint å gjøre lignende mot andre. Samt hvis jeg legger ut på finn for kostpris så føler jeg nesten 100% sikkerhet at noen kommer til å anklage meg for scam, eller bare kjøpe for å selge videre uansett 😛

Men tusen takk @KriZZ skal se om jeg rekker å se på den imorgen! Jeg håper virkelig det 😛

I aller værste tilfelle har en ansatt i en elektroleverandør lovt meg å si ifra når de får inn 3070 kort til butikken på dagen, men mest sannsynlig ikke før i mai, men vet jo ikke hvor mange han har lovet den infoen da 😛

Er du gamer?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Blurrp said:

men det bekrefter det jeg trodde da... jeg har faktisk genuint ikke sjangs å slå folk med bedre programmer, botter og generelt erfaring enn meg.
Lite tro på at jeg klarer å raske til meg noen 3070 kort nå... kanskje jeg bare burde ta meg til takke med 3060 kort 😕 evt noe annet :(

Sendte deg en PM, jeg ;) 

Lenke til kommentar

Dere bør greie å få tak i kort uten botter. Jeg knotet noe fælt med betalingen i dag og i tillegg hang det seg opp i en loop "velg utleveringssted" selv om dette var forhåndsvalgt. Knotet der ganske lenge.

Det kom lansering midt i kaffebrygginga mi i dag og jeg var langt fra fokusert. Tror likevel at jeg fikk gjennom noen bestillinger. Kvart på to tenkte jeg, god tid, nei plutselig var den to over.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
6 minutes ago, BadCat said:

Dere bør greie å få tak i kort uten botter. Jeg knotet noe fælt med betalingen i dag og i tillegg hang det seg opp i en loop "velg utleveringssted" selv om dette var forhåndsvalgt. Knotet der ganske lenge.

Det kom lansering midt i kaffebrygginga mi i dag og jeg var langt fra fokusert. Tror likevel at jeg fikk gjennom noen bestillinger. Kvart på to tenkte jeg, god tid, nei plutselig var den to over.

Der ser du, ikke sunt å drikke kaffe!

Lenke til kommentar

Jeg brant meg heldigvis ikke denne gangen som da lunsjen gikk utover hendene og tastaturet. Satte skålai hylla trodde jeg, nei kom i retur.

Blir det rimeligere nå kjøper jeg alle. Og jeg som syntes det var noe stivt med 3070 Strix White OC til rett over 9k.

image.png.9e3d40d60c7ec9f996278fc89e14d889.png

Jeg tar vel gleden på forskudd denne gangen for det kommer nok snart en mail om at jeg ikke får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...