Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
justus skrev (1 minutt siden):

Så du har ventet 6 uker med status som behandlet? Når var kortene du bestilte forventet på lager? .. Det her får meg til å vurdere og kanselere ordrene jeg har inne hos de... Har euro-tec levert RTX 3 serie kort til noen her?

Det husker jeg ikke, men de har flyttet dato 2 ganger, siste til 29.03, altså mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW

Jeg har bestilt andre ymse ting derfra som power supply og da ble det shippa samme dag... så det er en legit nettbutikk, men kan tenkes systemene/lager de har for 3 seriekortene ikke stemmer helt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
1 minute ago, Dragonlove said:

Det husker jeg ikke, men de har flyttet dato 2 ganger, siste til 29.03, altså mandag.

Da får vi bare smøre oss med tålmodighet da..

Lenke til kommentar
justus skrev (Akkurat nå):

Jeg har bestilt andre ymse ting derfra som power supply og da ble det shippa samme dag... så det er en legit nettbutikk, men kan tenkes systemene/lager de har for 3 seriekortene ikke stemmer helt..

Ja, tenker systemet de bruker ikke fungerer optimalt, men det er vel sånn Webmerc system som de ikke har noe særlig kontroll over.

Lenke til kommentar
justus skrev (Akkurat nå):

Jeg har bestilt andre ymse ting derfra som power supply og da ble det shippa samme dag... så det er en legit nettbutikk, men kan tenkes systemene/lager de har for 3 seriekortene ikke stemmer helt..

Nettopp hvorfor skulle en mini putt butikk rettet mot bedriftsmarkedet  klare å få tak i skjermkort. Det er lov med litt kritisk tenkning.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Nå er det side ikke funnet på produktet. Tenker de få skjermkort som var på lager ett sted i Europa er solgt til 1000 kunder av ymse nettbutikker rundt om i Norden.

Jaja, ikke krise om det ikke dukker opp i morgen, så blir det nå spennende å se om de dukker opp i hele tatt, kanskje i 2025 :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
2 minutes ago, Dragonlove said:

Hvorfor? de reserverer bare beløp på kort, ikke sånn som Elkjøp som har stjålet mine penger i en mnd nå, først 11k for ett Evga 3080 kort og nå 10-11k for 2 3060 kort.:wallbash:

Tenkte og frigjøre midler så jeg kan bestille andre steder som har mere sannsynlig leveranse da :laugh:

Endret av Slettet-grkpmGQW
gramtikkkk
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Dragonlove said:

Hvorfor? de reserverer bare beløp på kort, ikke sånn som Elkjøp som har stjålet mine penger i en mnd nå, først 11k for ett Evga 3080 kort og nå 10-11k for 2 3060 kort.:wallbash:

Både NetOnNet, Multicom og Power trekker beløpet, virker det som. NetOnNet har hatt mine penger siden september i fjor... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...