Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KriZZ skrev (4 minutter siden):

Jeg trykker på den røde knappen snart.

Bare drikke off kaffin fyst

Ikke lek med helsa mi på den måten :(

Her har jeg sittet siden før jul og prøvd å få tak i 3080 kort.
Hele pcen klar med 5900X og alt, og eneste skjermkort jeg har er et gtx770 fra før krigen, så står bare og støver ned foreløpig :D
Men får vel tak i et 3080 kort i løpet av året håper jeg :D

 

Edit; Fant ikke ut om denne siden før for et par dager siden da. Så håpet om å få tak i noe snart har gått drastisk opp!

Endret av Aateigen
Lenke til kommentar
Aateigen skrev (Akkurat nå):

Ikke lek med helsa mi på den måten :(

Her har jeg sittet siden før jul og prøvd å få tak i 3080 kort.
Hele pcen klar med 5900X og alt, og eneste skjermkort jeg har er et gtx770 fra før krigen, så står bare og støver ned foreløpig :D
Men får vel tak i et 3080 kort i løpet av året håper jeg :D

Sats på et 3070 også i mellomtiden, lettere å få tak i og ingen problem å selge til minst innkjøpspris etterpå uansett.

Lenke til kommentar
KriZZ skrev (1 minutt siden):

3070 bør du klare ganske greit om du er bittelitt på hugget

Har blitt det nå! Men som sagt, så visste jeg ikke om denne siden før for et par dager siden. Hare frem til nå tenkt at e-mail varsling fra nettbutikkene har vært løsningen. Men det skal sies at jeg ikke har fått en eneste mail enda.

Nå har jeg heller e-mail varsel på denne og varslingstråden. Så da får jeg faktisk med meg en del mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
1 minute ago, Aateigen said:

Har blitt det nå! Men som sagt, så visste jeg ikke om denne siden før for et par dager siden. Hare frem til nå tenkt at e-mail varsling fra nettbutikkene har vært løsningen. Men det skal sies at jeg ikke har fått en eneste mail enda.

Nå har jeg heller e-mail varsel på denne og varslingstråden. Så da får jeg faktisk med meg en del mer.

Hvis ikke du får napp i løpet av påsken kan jeg tilby et 3070 Suprim X til markedspris, uåpnet kjøpt på elkjøp i begynnelsen av Mars.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Aateigen said:

Ikke lek med helsa mi på den måten :(

Her har jeg sittet siden før jul og prøvd å få tak i 3080 kort.

You and me both. Satt av 30k til nye deler i Desember. Kabinett har jeg, PSU har jeg, skjermer har jeg. Men uten skjermkort blir det lite action. Problemet mitt er vel gjerne det at jeg satser på 3080, når jeg ikke får tak på det, så er det ofte for "sent" til å få tak på noen av 3060/3070 kortene. 
Hadde egentlig ikke tenkt å ha "ventekort", men ser ut som om det er vegen å gå for meg også (ref. din senere post om å gå for 60/70 kort).

Lenke til kommentar
justus skrev (Akkurat nå):

Hvis ikke du får napp i løpet av påsken kan jeg tilby et 3070 Suprim X til markedspris, uåpnet kjøpt på elkjøp i begynnelsen av Mars.

Meget snilt av deg, takk for det! Skal prøve å få tak i et i løpet av påsken, og om ikke så husker jeg på det!
Igjen, mange takk for det!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...