Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

smthellan skrev (13 minutter siden):

Proshop driver med lokkeprisar 😅😅

Screenshot_20210319-072918_Samsung Internet.jpg

Får du bestilt de? Ser du dette via prisjakt?

2 minutes ago, dnm93 said:

Får du bestilt de? Ser du dette via prisjakt?

Dukka opp på prisguiden. Men sender meg berre til proshop som seff er out of stock. Prisguiden er ganske grei då du kan sortere datakomponentar på nyeste tilbud. Sjekker den daglig for alt anna en gpu. Men dei har dessverre ikkje med alle butikkar som sel i Norge 

• Like 1

45 minutes ago, smthellan said:

Dette er vel helt på grensen av hva som er innenfor når de ennå ikke har levert disse til de som bestilte lanseringsdagen.. 

ps5 skrev (1 time siden):

Dette er vel helt på grensen av hva som er innenfor når de ennå ikke har levert disse til de som bestilte lanseringsdagen.. 

Dei prisane står vel berre der. Trur ikkje dei sel kort til den prisen.

Hei. 

Noen som har mottatt dette kortet fra dustinhome:image.png.576475b5a8c4b31ee7cf85d591341be2.png

Fått springsnummer på et ASUS 3060 fra netonnet, men vil selvsagt ha Ti kortet. Men så gidder jeg ikke vente til jul(i) heller... 

Venter fortsatt på 3080 TUF OC som jeg bestilte hos Elkjøp. Ser de sender ut noen 3070 TUF nå, men er 3080 TUF OC helt dødt over alt? Bestilte rimelig seint, i oktober tror jeg det var, og får ingen info fra Elkjøp i det hele tatt. 

Cardinal skrev (40 minutter siden):

13.02.21, med 15 mars som lagerdato. Ble noen dager forsinket

Bestile 14.02 med 15 som lager dato, ingenting her

Edited by Ephrus

olokai skrev (11 minutter siden):

Hei. 

Noen som har mottatt dette kortet fra dustinhome:image.png.576475b5a8c4b31ee7cf85d591341be2.png

Fått springsnummer på et ASUS 3060 fra netonnet, men vil selvsagt ha Ti kortet. Men så gidder jeg ikke vente til jul(i) heller... 

Spurte kundeservice på dustin. De hadde ikke peiling på når de fikk de på lager fra leverandør. 

• Like 1

olokai skrev (21 minutter siden):

Hei. 

Jeg fikk EVGA GeForce RTX 3060 Ti XC 8GB fra Dustinhome forrige uke, bestilte 29.01

Venter fortsatt på en Asus 3060 Ti Dual OC og en Suprim X 3080 begge bestilt 21.01

Edited by Pc Lynet

Veigar skrev (14 timer siden):

Da har Proshop sendt 3080 SUPRIM kortet som jeg bestilte i slutten av Januar 😄

Shark Gaming fikk endelig inn sånne 10 slike kort idag så pcen min blir bygd idag :)

2 hours ago, ps5 said:

Sykt

image.png.a8a156bbea69fa989ace1eddba84fe70.png

• Like 1

3 hours ago, smthellan said:

Komplett hadde samme "lokkepris" på 3070 Dual.

1 hour ago, Alak87 said:

Venter fortsatt på 3080 TUF OC som jeg bestilte hos Elkjøp. Ser de sender ut noen 3070 TUF nå, men er 3080 TUF OC helt dødt over alt? Bestilte rimelig seint, i oktober tror jeg det var, og får ingen info fra Elkjøp i det hele tatt. 

Vær glad du kjøpte tuf oc og ikke tuf (som jeg gjorde). Du kan ha flaks å få den allerede neste måned.

• Heart 1

2 hours ago, Cardinal said:

13.02.21, med 15 mars som lagerdato. Ble noen dager forsinket

Hvilket klokkeslett fikk du ordrebekreftelsen?