Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid like spennende å se om bilen fra PostNord kommer seg trygt ut av Åndalsnes eller om @Nizzen har tatt på seg HV-uniformen og ligger klar i buskene. Heldigvis gikk der bra denne gangen også, men man kan aldri være trygg på at Nizzen ikke har meldt seg inn i Romsdalen Kryptominerlaug og har fått i oppdrag å skaffe flere kort i 30-serien.

image.png.fff6b2363f95c04b3025dd2ab304efcc.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
2 minutes ago, BadCat said:

Alltid like spennende å se om bilen fra PostNord kommer seg trygt ut av Åndalsnes eller om @Nizzen har tatt på seg HV-uniformen og ligger klar i buskene. Heldigvis gikk der bra denne gangen også, men man kan aldri være trygg på at Nizzen ikke har meldt seg inn i Romsdalen Kryptominerlaug og har fått i oppdrag å skaffe flere kort i 30-serien.

 

Hahahha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KjellV skrev (15 timer siden):

Ser det er mange som venter på 3080 Suprim X fra Dustin. Forventer sendingsbekreftelse i morgen.. *speeent*

bilde.png.992d385d908411f9877ec12b8f9f3023.png

Intet nytt fra Dustin, men ser Proshop har oppdatert status på sin side. De forventet å få inn 80 stk og antallet "outstanding customer orders" har gått ned fra 111 til 42. Fortsatt håp folkens!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, MariusJS said:

Beste jeg har lest i dag :rofl:

 

Forøvrig ikke rart de løper andre vei når nizzen kommer ut av buskaset i full HV uniform med face camo og AG'en ladd

Er utdannet militærpoliti 😆 Så close enough 😅

 

God helg kamerater 🥰😚😘

Endret av Nizzen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
3 minutes ago, KjellV said:

Intet nytt fra Dustin, men ser Proshop har oppdatert status på sin side. De forventet å få inn 80 stk og antallet "outstanding customer orders" har gått ned fra 111 til 42. Fortsatt håp folkens!

Står 0 på "Outstanding cards", hvordan vet du at de får inn 80stk.

image.png.c110908c5a3e0a966de130215e78c646.png

Lenke til kommentar
1 hour ago, KjellV said:

Intet nytt fra Dustin, men ser Proshop har oppdatert status på sin side. De forventet å få inn 80 stk og antallet "outstanding customer orders" har gått ned fra 111 til 42. Fortsatt håp folkens!

Snakket nettopp med Proshop, og mitt kort ser ut til å bli sendt fra Danmark på mandag.

Endret av Vo0do0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, TemporalFracture said:

EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid fra DustinHome endret seg for meg nylig. Var forventet i slutten av februar, nå er det tilbake til begynnelsen av februar slik som det var.

Har en bestilling på dette også, fra 16. des. Min står fremdeles til 23.02.

Er i grunn dette kortet jeg har mest lyst på.

Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (1 time siden):

Hvilket klokkeslett pleier skjermkortene på komplett sitt lager å bli tilgjengelige for salg? Altså de gangene de ikke forsvinner rett til ferdigbygg.

Aldri noe fast tidspunkt.

Det er 2 grunner til at folk faller fra i denne tråden. De har enten fått kortet sitt, ellers så har de dødd av utmattelse etter å trykke F5 på Komplett sine sider døgnet rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...