Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, JFM said:

Stod det hos dem du kjøpte det fra da? 

Ikkje vet jeg, men det er ikkje alltid alle leverandører er med på slike bundler. Jeg har fått koder fra alle kort fra proshop og komplett.no. Fra proshop fikk jeg Asus mus i tillegg til spill og 1 års abb... :D

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har vært borti at Elkjøp ikke kan kansellere ordre? 
Fikk beskjed om at dem hadde kommet for langt i "sendingsprosessen", men at det var jo rart, kortene skulle jo ikke sendes enda, sier kundebehandleren. 
Er det da slik at Elkjøp kanskje sitter med kort på lur?

EDIT: Ordrene står fortsatt som "reservert" på nettsiden.

Endret av sycho
Lenke til kommentar
6 minutes ago, sycho said:

Noen som har vært borti at Elkjøp ikke kan kansellere ordre? 
Fikk beskjed om at dem hadde kommet for langt i "sendingsprosessen", men at det var jo rart, kortene skulle jo ikke sendes enda, sier kundebehandleren. 
Er det da slik at Elkjøp kanskje sitter med kort på lur?

EDIT: Ordrene står fortsatt som "reservert" på nettsiden.

Aldri stol på Elkjøp, ALDRI! 
Det er min erfaring, og andres også i denne tråden :D Makan til løgnfanter skal man lete lenge etter 😂

"Asus har ikke sendt noen kort til Europa"

-> Alle andre nettbutikker får Asus 30 serie kort strømmende inn 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Nizzen said:

Aldri stol på Elkjøp, ALDRI! 
Det er min erfaring, og andres også i denne tråden :D Makan til løgnfanter skal man lete lenge etter 😂

"Asus har ikke sendt noen kort til Europa"

-> Alle andre nettbutikker får Asus 30 serie kort strømmende inn 🤭

Du sier noe der. Skulle få tilbakemelding i morgen. Er forsåvidt ett Asus og ett Palit. 3070. 
Det snåle er at jeg fikk SMS igår om at leveringstiden på Palit kortet var blitt forskjøvet med en uke 😂

Lenke til kommentar
sycho skrev (2 minutter siden):

Du sier noe der. Skulle få tilbakemelding i morgen. Er forsåvidt ett Asus og ett Palit. 3070. 
Det snåle er at jeg fikk SMS igår om at leveringstiden på Palit kortet var blitt forskjøvet med en uke 😂

Hahaha, du hører i det minste fra de! Jeg sitter fremdeles med en ordre på 3080 Strix OC hos elkjøp, siden slutten av september... 😂

Endret av dnm93
Lenke til kommentar
7 minutes ago, dnm93 said:

Hahaha, du hører i det minste fra de! Jeg sitter fremdeles med en ordre på 3080 Strix OC hos elkjøp, siden slutten av september... 😂

3080 tør jeg ikke bestille uten at det er på lager. Er jo helt krise.
Er 3080 jeg vil ha. 3070 blir ventekort.

Endret av sycho
Lenke til kommentar
Motta95 skrev (4 timer siden):

Kjøpte Asus Rog Strix RTX 3080 OC på release day kl 1501 på komplett. Bekreftelsemeldingen kom dessverre ikke før kl 1546. Begynner å bli rimelig lei av å vente på RTX 3080 nå må jeg innrømme. Satser på at den siste datoen på 22.januar stemmer og at kortet blir sendt ut neste uke, men jeg har ikke høye forventninger. Men det er ihvertfall gode nyheter at det er flere her inne som nå endelig har fått sitt Asus RTX 3080 kort. 🙂 

Du er nok en av de første som får når Komplett får inn noen tipper jeg. Jeg bestilte også 15.01, bekreftet 15.31 og fikk mitt levert i romjulen.

Mala skrev (4 timer siden):

Husk at han må ha ett RTX kort i maskinen.

Han må ikke, trenger kun å logge seg inn med sin geforce konto og battle.net konto på en maskin som har det, så kan han bruke det på hvilken som helst PC etter det.

Lenke til kommentar
jokab skrev (12 minutter siden):

Rart at ingen kommenterer dette. Ganske vesentlig prishopp.

Jeg tror det stemmer delvis. 

Kostet 2800kr i formiddag nå 3500kr

https://www.komplett.no/product/919425/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/xfx-radeon-rx-580-8gb-gts-xxx-ed-oc

5500kr nå 6500kr

https://www.komplett.no/product/1175535/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/msi-geforce-rtx-3060-ti-ventus-3x-oc

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...