Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Asus Rog Strix RTX 3080 OC på release day kl 1501 på komplett. Bekreftelsemeldingen kom dessverre ikke før kl 1546. Begynner å bli rimelig lei av å vente på RTX 3080 nå må jeg innrømme. Satser på at den siste datoen på 22.januar stemmer og at kortet blir sendt ut neste uke, men jeg har ikke høye forventninger. Men det er ihvertfall gode nyheter at det er flere her inne som nå endelig har fått sitt Asus RTX 3080 kort. 🙂 

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (5 minutter siden):

Solgte et 3090 suprim X i dag. Han som kjøpte det ble kjempeglad :D

 

Videreformidler deilig hardware, kalles dette :p

Han jeg solgte Asus Rog Strix 3070 OC til også var også særdeles nøgd, i hvert fall når han fikk hente kortet før avtalt tid. 
 

Det var en veldig god følelse å selge det videre til kostpris i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Mumriken skrev (10 minutter siden):

Vil tro dem fleste setter pris på at det finnes en håndfull mengde kort på finn, istedenfor ingen kort? 

Jeg tror ikke de fleste syns det er helt topp at det ligger kort til blodpriser på Finn.no i grunn, da hadde de vel forsvunnet rimelig kjapt ;) 

 

Men vi kan vel tror på så mangt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 minute ago, Motta95 said:

Du må ikke glemme de i Rog Strix køen. Er drit lei av å vente! 😂

Venter fortsatt på et par Stix OC, bestillt på lansering. Tenker ikke så mye på det igrunnen da det er mulig å få tak i ventekort 

Just now, Mala said:

Jeg tror ikke de fleste syns det er helt topp at det ligger kort til blodpriser på Finn.no i grunn, da hadde de vel forsvunnet rimelig kjapt ;) 

Det er ikke blodpris om det er en tusenlapp eller to over kost. Men du som kjøper har hvertfall et valg 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har gitt opp 3080, hvordan er det med 3060 ti, er det mange som scalper de kortene også? Ser det er enkelte butikker som har en god del kort de forventer å få inn i februar. Når nettbutikkene feks skriver 40+ forventet eller bekreftet den og den datoen. Er det 40 kort som er sendingsklare, eller 40 inkl de som allerede har bestilt? Altså feks 35 som allerede har bestilt, 40 kort inn på lager, så i realiteten 5 kort de kan selge.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, bmwm said:

jeg har gitt opp 3080, hvordan er det med 3060 ti, er det mange som scalper de kortene også? Ser det er enkelte butikker som har en god del kort de forventer å få inn i februar. Når nettbutikkene feks skriver 40+ forventet eller bekreftet den og den datoen. Er det 40 kort som er sendingsklare, eller 40 inkl de som allerede har bestilt? Altså feks 35 som allerede har bestilt, 40 kort inn på lager, så i realiteten 5 kort de kan selge.

Gigabyte Geforce RTX 3070 MASTER 8GB - Gigabyte Geforce RTX 3070 MASTER 8 GB (netonnet.no)

3070 på lager.

EDIT: ikke på lager lengere.

Endret av Raed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...