Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Fortsatt håp hos multicom om lagerstatus stemmer:

https://www.multicom.no/palit-geforce-rtx-3080-gamingpro/cat-p/c/p1001440888

Stoler ikke på den lagerstatusen etter en time, så orket ikke bestille. Er vel «kun» 14 dager angrerett også, så virker litt mer hassle ved en evt retur pga dobbelbokninger. At de belaster deg pengene ved bestilling er jo også ett minus.. betalte en kredittfaktura hvor beløpet til en 5900x jeg bestilte der som har fått ny dato 20.1.21 var med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Kjeks1 said:

Stoler ikke på den lagerstatusen etter en time, så orket ikke bestille. Er vel «kun» 14 dager angrerett også, så virker litt mer hassle ved en evt retur pga dobbelbokninger. At de belaster deg pengene ved bestilling er jo også ett minus.. betalte en kredittfaktura hvor beløpet til en 5900x jeg bestilte der som har fått ny dato 20.1.21 var med.

Jupp, ser ut som siden til og med kollapser nå. Der var status oppdatert til tomt.

Endret av TemporalFracture
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6u4rdi4n skrev (Akkurat nå):

Føler ikke at Komplett er så mye mindre "dodgy" til tider... Når en ordre lagt inn i dag, på en vare som ble tilgjengelig for kjøp i dag, sier "Bestilt, forventet inn på lager 24 september 2020" 😅

Det var 12 kort på lager de solgte nok ett par 100 på de minuttene man kunne kjøpe. Du får kort av Komplett til slutt.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke poenget ditt? Er du sur fordi Komplett ikke kan fortelle deg nøyaktig når kortet du har bestilt kommer?

Nei, det har vi vel fått avklart for lenge siden at det er ingen som har noen form for kontroll på når det kommer kort.

Poenget mitt er at det er sært med et system som viser en så gammel forventet inn på lager dato. De har jo fått inn kort med samme varenummer flere ganger etter denne datoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Palit 3080 ordren min har gått fra "Bestilt, forventet inn på lager 24 september 2020, 1 stk." til "Bestilt, bekreftet inn på lager 9 desember 2020, 1 stk."

Edit

Skjedde etter chat med kundeservice som sa at leverandør hadde bekreftet 9. Desember

Endret av Gjjj
La til info
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å nei! Melding fra Komplett, Zotac 3080 Trinity non-oc som lå ute med "på lager" i lang tid ved lansering og som det ble forhåndsbestill 20000 av hos Amazon i Tyskland og som Komplett ikke har mottatt noen av siden lansering, har blitt flyttet fra 2 januar til 2 februar.

Hvis ikke komplett begynner å motta slike kort er nok 2 februar heller ikke en realistisk dato, kun en placeholder

Endret av shauge2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...