Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, shauge2 said:

Jeg er rimelig sikker på at de fleste 3090 kort som er solgt de siste ukene har gått til folk som egentlig har ventet på en 3080. Det er samme GPUen i begge, like dyre å lage.

Jepp, har nettopp snakket med komplett om retur av et 3090 zotac kort siden jeg fikk tak i et 3080... 🙂

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pc Lynet skrev (2 timer siden):

Komplett liker å fucke med oss. De 3080 kortene som stod på lager i hele forrige uke kom for salg i går kl 11.

Ja, kom 20 minutter for sent for søndagsrunden, ble litt for sent dagen før 😐

Får håpe jeg er tilstede når de endelig velger å slippe neste 3070/80 bølge for salg....

Lenke til kommentar
TemporalFracture skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hvor lenge den har vært der, men det er visst en knapp for å spore ordre (ikke så lett å legge merke til). Ser ut som jeg får den på onsdag. Neat, men er dette raskere enn hvis jeg hadde valgt Posten?

Posten brukte 5 dager for en pakke fra en by på østlandet til Oslo en times biltur. Kaos nå etter BF week.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Etter desperat å ha refreshet gjennom hele uka tenkte jeg det var greit å senke garden i helga, i hvert fall på søndagen, men da gikk jeg selvfølgelig på en smell. Varselet fra Komplett fikk jeg vel et halvt døgn etter at det var utsolgt, så det var ikke mye til hjelp. Hva gjør folk for å få med seg når nye kort blir tilgjengelige? Er det boter som gjelder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Kjetil Lura said:

Det hadde vert glimrende, men betaler nok strøm nå.:grin:

Gikk fra 0 kort til 3 kort over helga... (3090, aorus xtreme 3080 og et palit 3080 som følger en komplett pc), nå er jeg virkelig i tenkeboksen om hva jeg skal beholde.. :D Har en bror som sitter med et 3070 og lurer kanskje på om han skal få palit kortet og jeg tar enten 3090 eller extreme kortet... Vil en "i7-7700 cpu" ha noe som helst nytt av et 3070 kort eller vil det bare bli bottleneck på cpuen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...