Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjjj skrev (19 minutter siden):

Palit 3080 ordren min har gått fra "Bestilt, forventet inn på lager 24 september 2020, 1 stk." til "Bestilt, bekreftet inn på lager 9 desember 2020, 1 stk."

Edit

Skjedde etter chat med kundeservice som sa at leverandør hadde bekreftet 9. Desember

Bra noen får litt ordentlig svar. Prøvde å snakke med chat selv, men fikk bare til svar om at systemet må ha lagt inn feil dato og at jeg eventuelt fikk følge med de neste dagene på oppdatering. Fritt sitert. Ordlyden var at vedkommende ikke hadde peiling og heller ikke gadd å undersøke det 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
pappabruN skrev (2 timer siden):

Jeg kan holde tråden oppdatert om dette. Jeg bestilte nettopp ett av kortene fra Multicom. Ringte deretter og snakket med kundeservicen deres som sa til meg at de hadde fått bekreftelser på at leverandøren deres faktisk hadde fått inn disse kortene og at de ville motta dem selv innen kort (no pun intended) tid. Hun forventet at de ville sendes ut til meg Mandag eller Tirsdag neste uke. 

Vet ikke om folk tidligere har fått slike bekreftelser fra multicom. Men det var hvertfall det de sa til meg. 

Snakket med multicom angående min bestilling, de sier de ikke har noe bekreftelse fra leverandør på dette. De måtte sjekke opp hva som har skjedd her. De trodde det hadde skjedd en feil i systemet dems og at dette var et kort de ikke kan skaffe. '

Når ble ordren din bestilt? 

Lenke til kommentar
emkh skrev (Akkurat nå):

Snakket med multicom angående min bestilling, de sier de ikke har noe bekreftelse fra leverandør på dette. De måtte sjekke opp hva som har skjedd her. De trodde det hadde skjedd en feil i systemet dems og at dette var et kort de ikke kan skaffe. '

Når ble ordren din bestilt? 

jeg snakket NETTOPP med Multicom igjen selv. Der kom de med kontrabeskjed fra det de hadde fortalt meg tidligere. Hun jeg pratet med sa det hadde skjedd en feil i forhold til lagerstatus, så de hadde ikke fått bestilt noen av de kortene. Personlig har jeg kansellert bestillingen min, og får fortsette å følge med andre steder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
emkh skrev (2 minutter siden):

Snakket med multicom angående min bestilling, de sier de ikke har noe bekreftelse fra leverandør på dette. De måtte sjekke opp hva som har skjedd her. De trodde det hadde skjedd en feil i systemet dems og at dette var et kort de ikke kan skaffe. '

Når ble ordren din bestilt? 

De Palit kortene har dukket opp på ett titals butikker over hele norden, enten har leverandør fått noen containere fra Kina eller så er det feil.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1607712-3080-3090-i-lager?p=310

Lenke til kommentar
Cursio skrev (1 minutt siden):

Proshop er fjernlager 7-11 dager. Netonnet har de faktisk på lager.

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Cursio skrev (34 minutter siden):

Takk 🤗 Da fikk jeg endelig tak i 2-slot GPU til mitt mini-itx build 😎👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sitat
Skrivet av Asus.David:

Vad jag kan se är det planerat att skickas både TUF OC och STRIX OC till Webhallen denna veckan. TUF både OC och icke OC skickades lite till Webhallen förra veckan som borde landa/landat denna veckan.
Men bäst att höra med Webhallen/Patrik direkt då han/de har bättre bild av inleverans och kön.

Krysse fingrene for 3080 strix oc denne uken? Men er sikkert 3060, 3070 og 3090..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjeks1 skrev (1 time siden):

Krysse fingrene for 3080 strix oc denne uken? Men er sikkert 3060, 3070 og 3090..

Så har du Webhallen som sier at de ikke har fått oppdatering om Strix.

Sitat

Som sagt endast TUF jag har sett något form av liv på (OC) Strix nada..

Spelupdate också! COD bundle har blivit förlängd till 11e januari

/Patrik

 

Endret av Okdokk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...