Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Bestilte 2 stk ROG STRIX OC 3080 fra komplett 17 okt som mange andre. Sjekket Posten sin sporings app tidligere i dag fordi jeg har noe annet på vei. Men ser da samtidig at det er lagt til 2 sporinger som jeg ikke har lagt til selv. Virker som sporingnr har opphav i Singapore. På Komplett har jeg datoene 12 Des og 2 Jan. Kan det være kortene mon tro? 

Endret av EccoMacG
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EccoMacG skrev (6 minutter siden):

Bestilte 2 stk ROG STRIX OC 3080 fra komplett 17 okt som mange andre. Sjekket Posten sin sporings app tidligere i dag fordi jeg har noe annet på vei. Men ser da samtidig at det er lagt til 2 sporinger som jeg ikke har lagt til selv. Virker som sporingnr har opphav i Singapore. På Komplett har jeg datoene 12 Des og 2 Jan. Kan det være kortene mon tro? 

Hold oss oppdatert. Og du vet man har ventet lenge når du ikke husker hvilken måned du bestilte 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjeks1 skrev (Akkurat nå):

Hold oss oppdatert. Og du vet man har ventet lenge når du ikke husker hvilken måned du bestilte 🤪

Se det ja. Hehe :) 

Etter å ha sjekket, var det faktisk 17 September. 
Mener også å huske at Kunder av Elkjøp hadde fått beskjed om at de ville få kort direkte fra fabrikk. Så da er det bare å håpe det kommer en oppdatering på sporing innen rimelig tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Erik09 skrev (Akkurat nå):

Er det noen som har en idé om hvorfor nesten alle RTX 3090 kort kommer rett ut for salg, mens alle 3080-kortene står på lager men ikke tilgjengelig for salg i et spennende antall dager?

Komplett liker å fucke med oss. De 3080 kortene som stod på lager i hele forrige uke kom for salg i går kl 11.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
EccoMacG skrev (22 minutter siden):

Bestilte 2 stk ROG STRIX OC 3080 fra komplett 17 okt som mange andre. Sjekket Posten sin sporings app tidligere i dag fordi jeg har noe annet på vei. Men ser da samtidig at det er lagt til 2 sporinger som jeg ikke har lagt til selv. Virker som sporingnr har opphav i Singapore. På Komplett har jeg datoene 12 Des og 2 Jan. Kan det være kortene mon tro? 

Kjekt å vite!

Ut av nysgjerrighet, bestilte du da med levering via Posten?

Lenke til kommentar
Okdokk skrev (5 minutter siden):

Kjekt å vite!

Ut av nysgjerrighet, bestilte du da med levering via Posten?

Nope. Mypack med PostNord. Eneste jeg vet jeg har bestilt er 2 skjermer fra Power som det kan virke som de ikke hadde på lager. Også der er PostNord valgt. Men det er under 1 ordre og ikke 2 som er tilfelle på 3080 kortene fra Komplett. Har ellers ikke gjort andre bestillinger, som jeg kommer på i farten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg

Er det noen her som har mottatt Asus RTX 3080 TUF OC fra Elkjøp? Jeg bestilte med en gang Elkjøp la kort ut for salg 17.09 og venter fortsatt... Sist status ble oppdatert 06.10 med levering 20.10 og siden det virker det nesten som om de har gitt helt opp å prøve å spore status...

Lenke til kommentar
Slettet-rOwOH6vg skrev (4 minutter siden):

Er det noen her som har mottatt Asus RTX 3080 TUF OC fra Elkjøp? Jeg bestilte med en gang Elkjøp la kort ut for salg 17.09 og venter fortsatt... Sist status ble oppdatert 06.10 med levering 20.10 og siden det virker det nesten som om de har gitt helt opp å prøve å spore status...

Sitter i nøyaktig samme situasjon  (Elkjøp, 3080 TUF OC, b17.09, o06.10, o20.10), heller ikke hørt noe siden...

Lenke til kommentar
1 hour ago, Fnix said:

Ser ut som komplett også har 3090 inne nå. Begynner å tømme etterspørselen etter 3090 kort da, noe som kan være positivt. 

Jeg er rimelig sikker på at de fleste 3090 kort som er solgt de siste ukene har gått til folk som egentlig har ventet på en 3080. Det er samme GPUen i begge, like dyre å lage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...