Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Bestilte 3060ti fra både Komplett og Elkjøp, Komplett leverte dagen etter så har jeg da 1 helt ny PNY 3060Ti liggende. 


Tenkte å spørre om noen hadde lyst til å kjøpe den av meg (til samme pris som man får på butikken, sier nei takk til scalpers). Bor i Oslo og har fri fra jobben imorgen så om noen er interessert så kan jeg godt selge den istedet for å returnere det tilbake til Elkjøp.

Kvittering følger med og skjermkortet er uåpnet.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=201016319

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nixs skrev (1 time siden):

Hei, lurer på om det er noen her som har fått forskjøvet bestilling fram eller tilbake, nå i det siste.
Gjelder 3080 ROG Strix OC. 

Pussig at de kun forventer 1 kort ;) (Placeholder?)

image.png.1b62b41bb27b18f438923cb2bc440604.png

1stk er hva din bestilling gjelder ,..ikke hva de forventer totalt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
GaymerGRILL skrev (2 timer siden):

Bestilte 3060ti fra både Komplett og Elkjøp, Komplett leverte dagen etter så har jeg da 1 helt ny PNY 3060Ti liggende. 


Tenkte å spørre om noen hadde lyst til å kjøpe den av meg (til samme pris som man får på butikken, sier nei takk til scalpers). Bor i Oslo og har fri fra jobben imorgen så om noen er interessert så kan jeg godt selge den istedet for å returnere det tilbake til Elkjøp.

Kvittering følger med og skjermkortet er uåpnet.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=201016319

Mest sannsynlig vil en scalper kjøpe det og selge det for 500-1000kr ekstra 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (Akkurat nå):

Takk for info. Det blir spennende å høre om noen faktisk får det kortet fra Multicom. De har hatt mye datoer som ikke stemmer. 

Derp. Nå har både Itegra og Komplett noen RTX 3080 som ikke er lagt ut ennå. So, who knows. Men vi har snakket om det for noen måneder tilbake i tid :) Husker derimot ikke hva som var fasiten mtp Multicom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, MrMarbles said:

Nei. Komplett/Itegra bruker noen andre enn det Multicom gjør. Jeg har innlogging hos Itegra på jobben og de har ingen Palit 3080 på lager.

Så er det en bug hos komplett? Palit 3080-kortene som kommer opp på lager, er egentlig ikke på lager hos komplett?

https://www.komplett.no/search?q=3060 or 3070 or 3080&nlevel=10000§28003§10412&stockStatus=InStock

-----------

Post fra før konto ble opprettet

Endret av Gjjj
Post fra før konto ble opprettet
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (14 minutter siden):

Takk for info. Det blir spennende å høre om noen faktisk får det kortet fra Multicom. De har hatt mye datoer som ikke stemmer. 

Jeg kan holde tråden oppdatert om dette. Jeg bestilte nettopp ett av kortene fra Multicom. Ringte deretter og snakket med kundeservicen deres som sa til meg at de hadde fått bekreftelser på at leverandøren deres faktisk hadde fått inn disse kortene og at de ville motta dem selv innen kort (no pun intended) tid. Hun forventet at de ville sendes ut til meg Mandag eller Tirsdag neste uke. 

Vet ikke om folk tidligere har fått slike bekreftelser fra multicom. Men det var hvertfall det de sa til meg. 

Endret av pappabruN
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...