Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BadCat skrev (1 minutt siden):

Hvorfor poste 6-7 minutter etter at det er tomt?

Går fort i svingene; jeg sjekket at den var på lager og kunne legges i handlekurven, og begynte så å lage innlegg med bilder og link.
Vipps så var de utsolgt.

Skrevet

Fikk nettopp tilbud fra elkjøp med erstatningsprodukt på mine PNY 3070. Fikk oppgradert til MSI TRIO X gratis, så her skal de ha en applaus for å ordne opp på en flott måte. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Jonas2 skrev (16 minutter siden):

Fikk nettopp tilbud fra elkjøp med erstatningsprodukt på mine PNY 3070. Fikk oppgradert til MSI TRIO X gratis, så her skal de ha en applaus for å ordne opp på en flott måte. 

Trio er noen hakk over PNY så det var imponerende!

Skrevet
20 minutes ago, Jonas2 said:

Gratulerer ! :thumbs::fun:

Skrevet
6 minutes ago, Nwader said:

Hva er et 3070 verdt på bruktmarkedet om dagen? Var vanskelig å anslå hva ting selger for på finn.

Har dette:

http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=1100&lang=en

Om det er LHR, så er det neppe verdt mere enn et annet 3070 som er på lager.
https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3080-sg-lhr-slider-01-rgb-gaming-mouse/p1469.11111/

• Innsiktsfullt 2
Skrevet

Da var sagaen med Elkjøp over, jeg endte opp med et RTX 3070 Z TRIO som erstatning for EVGA kortet. Fikk til slutt snakke med en kompetent kundebehandler. Lønner seg å stå på sitt folkens!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Fikk mail fra proshop. 

Som du vet, er det globale leveringsproblemer på grafikkort. For å løse dette har produsentene valgt å dele opp produksjonen av grafikkort i en bruker-versjon (LHR) og en krypto/miner-versjon. Grafikkortet du har bestilt og tilsvarende utgaver, er dessverre utgått av produksjon.

Derfor tilbyr vi å bytte det bestilte grafikkortet til LHR-versjonen for samme pris. Dessverre vet vi ikke noe om leveringstiden, men LHR-kort kommer jevnlig inn på lageret vårt. Vi anbefaler derfor at du endrer bestillingen din og hopper over i den nye køen til LHR-grafikkort, som det er bevegelse i.

Varenummer Produktnavn Beløp
2876763 ASUS GeForce RTX 3080 TUF - 10GB kr 7 999,00
Ovennevnte produkt har utgått. I stedet anbefaler vi følgende:
2958611 ASUS GeForce RTX 3080 TUF V2 LHR - 10GB kr 8 000,00

Endret av clinton
  • Liker 1
Skrevet

Og der har jeg også havnet i GPU-karusellen. :o Har ikke gjort så veldig mye research, bortsett frå å skumme tråder her inne i dag. Hva er sannsynligheten for at jeg får tak i et 3060 TI evt et 3070 i løpet av de neste ukene? Ser at proshop venter endel kort på tirsdag, har jeg noen sjanse der eller har folk stått i kø i lange tider?

Alle tips/inspill mottas med takk! :)

Skrevet
Aiphoenix skrev (19 minutter siden):

Og der har jeg også havnet i GPU-karusellen. 😮 Har ikke gjort så veldig mye research, bortsett frå å skumme tråder her inne i dag. Hva er sannsynligheten for at jeg får tak i et 3060 TI evt et 3070 i løpet av de neste ukene? Ser at proshop venter endel kort på tirsdag, har jeg noen sjanse der eller har folk stått i kø i lange tider?

Det er kort på finn, du kan få et minimalt brukt 3060 Ti ROG STRIX til 7000 hvis du finner riktig annonse på finn

Skrevet
Aiphoenix skrev (46 minutter siden):

Og der har jeg også havnet i GPU-karusellen. 😮 Har ikke gjort så veldig mye research, bortsett frå å skumme tråder her inne i dag. Hva er sannsynligheten for at jeg får tak i et 3060 TI evt et 3070 i løpet av de neste ukene? Ser at proshop venter endel kort på tirsdag, har jeg noen sjanse der eller har folk stått i kø i lange tider?

Kl.ink har 3060TI på lager til 8800kr. 

https://klink.no/Datakomponenter/Skjermkort/Asus-GeForce-RTX-3060-Ti-LHR-Dual-Mini-V2/?tracking=prisguiden

Skrevet (endret)

Da bestilte jeg et sånt MSI-kort. Tusen takk til dere to som svarte, visste det lønte seg å titte innom gjengen her! :)

EDIT; ser jeg må ha en sånn spesialkabel. 12-pins Hvor kjøper jeg den?

Endret av Aiphoenix
Skrevet
24 minutes ago, Aiphoenix said:

Da bestilte jeg et sånt MSI-kort. Tusen takk til dere to som svarte, visste det lønte seg å titte innom gjengen her! :)

EDIT; ser jeg må ha en sånn spesialkabel. 12-pins Hvor kjøper jeg den?

Det er vanlig 8pin + 6pin du trenger :) Ingen spesial.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...