Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Nwader said:

Hva er et 3070 verdt på bruktmarkedet om dagen? Var vanskelig å anslå hva ting selger for på finn.

Har dette:

http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=1100&lang=en

Om det er LHR, så er det neppe verdt mere enn et annet 3070 som er på lager.
https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3080-sg-lhr-slider-01-rgb-gaming-mouse/p1469.11111/

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Fikk mail fra proshop. 
 

Som du vet, er det globale leveringsproblemer på grafikkort. For å løse dette har produsentene valgt å dele opp produksjonen av grafikkort i en bruker-versjon (LHR) og en krypto/miner-versjon. Grafikkortet du har bestilt og tilsvarende utgaver, er dessverre utgått av produksjon.

Derfor tilbyr vi å bytte det bestilte grafikkortet til LHR-versjonen for samme pris. Dessverre vet vi ikke noe om leveringstiden, men LHR-kort kommer jevnlig inn på lageret vårt. Vi anbefaler derfor at du endrer bestillingen din og hopper over i den nye køen til LHR-grafikkort, som det er bevegelse i.

 

Varenummer Produktnavn Beløp
2876763 ASUS GeForce RTX 3080 TUF - 10GB kr 7 999,00
Ovennevnte produkt har utgått. I stedet anbefaler vi følgende:
2958611 ASUS GeForce RTX 3080 TUF V2 LHR - 10GB kr 8 000,00

 

Endret av clinton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der har jeg også havnet i GPU-karusellen. :o Har ikke gjort så veldig mye research, bortsett frå å skumme tråder her inne i dag. Hva er sannsynligheten for at jeg får tak i et 3060 TI evt et 3070 i løpet av de neste ukene? Ser at proshop venter endel kort på tirsdag, har jeg noen sjanse der eller har folk stått i kø i lange tider?

Alle tips/inspill mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Aiphoenix skrev (19 minutter siden):

Og der har jeg også havnet i GPU-karusellen. 😮 Har ikke gjort så veldig mye research, bortsett frå å skumme tråder her inne i dag. Hva er sannsynligheten for at jeg får tak i et 3060 TI evt et 3070 i løpet av de neste ukene? Ser at proshop venter endel kort på tirsdag, har jeg noen sjanse der eller har folk stått i kø i lange tider?

Alle tips/inspill mottas med takk! :)

Det er kort på finn, du kan få et minimalt brukt 3060 Ti ROG STRIX til 7000 hvis du finner riktig annonse på finn

Lenke til kommentar
Aiphoenix skrev (46 minutter siden):

Og der har jeg også havnet i GPU-karusellen. 😮 Har ikke gjort så veldig mye research, bortsett frå å skumme tråder her inne i dag. Hva er sannsynligheten for at jeg får tak i et 3060 TI evt et 3070 i løpet av de neste ukene? Ser at proshop venter endel kort på tirsdag, har jeg noen sjanse der eller har folk stått i kø i lange tider?

Alle tips/inspill mottas med takk! :)

Kl.ink har 3060TI på lager til 8800kr. 

https://klink.no/Datakomponenter/Skjermkort/Asus-GeForce-RTX-3060-Ti-LHR-Dual-Mini-V2/?tracking=prisguiden

Lenke til kommentar
3 minutes ago, TheKims said:

Elkjøp har hatt disse på lager i noen dager nå:

 

MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X 8G (LHR)

Varekode: 375841

Previous
 
MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X 8G (LHR)
 
 
 
 
 
 
 
8 495
Endret av Nizzen
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...