Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
luly skrev (1 time siden):

Jeg tror Elkjøp har kontroll på antall enheter i forhold til bestilling osv, men jeg har fått litt forskjellige tilbakemeldinger når jeg spurte angående leveringsdato.

Bestilte på nett 19.september, i bekreftelses mailen står det bekreftet lagerdato 10/11.

Han første jeg snakket med sa den ble sendt idag, andre personen jeg snakket med sa at den ble sendt førstkommende mandag, og personen jeg har snakket med idag sa jeg kunne forvente å motta den iløpet av neste uke, at den senest ble sendt 11/11 fra lager. 

 

Mener du 19. oktober? Jeg bestilte når forhåndsbestillingene åpnet, og det står bekreftet lagerdato 03.11 i ordrebekreftelsen.

Battery12 skrev (39 minutter siden):

Min blir sendt den 10/11 fra hovedlageret.. 

Når bestilte du?

---

Håper virkelig de som får konsoller fra "03.11-partiet" får dem tilsendt før release..

Lenke til kommentar
Onkel Klo skrev (17 minutter siden):

Det må være lov å glede seg til noe en har ventet i åresvis på...

Så du viser glede av å snakke om/med kundeservice om noe som allerede er ganske åpenbart når man allerede har fått vite når den blir sendt og når den antageligvis kommer til å komme? Er det ikke mer glede å snakke rundt selve konsollen enn å gå på repeat om at konsollen står fortsatt reservert?

Om du har ventet årevis, så er virkelig ikke en dag eller to ekstra ventetid problematisk om man ikke skulle få konsollen på launch. Den kommer ikke noe fortere jo mer dere maser på kundeservice eller snakker om det. En skulle jo tro det var noe mer interessant å snakke om rundt selve xboxen og spill, men det er liksom side opp og side ned "tok kontakt med kundeservice", "orderen min står fortsatt som reservert", "sendt fra lagret 10/11" sånn omtrent hver eneste dag her inne over en ganske lang periode nå.


For å skifte over til noe annet, noe som forsåvidt har blitt spurt om før, men siden man vet litt flere spill nå som kommer til launch.

Hvilken spill blir det første dere kommer til å spille/teste? 

 

 

Endret av Ezio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ezio skrev (7 minutter siden):

Så du viser glede av å snakke om/med kundeservice om noe som allerede er ganske åpenbart når man allerede har fått vite når den blir sendt og når den antageligvis kommer til å komme? 

Om du har ventet årevis, så er virkelig ikke en dag eller to ekstra ventetid problematisk om man ikke skulle få konsollen på launch. Den kommer ikke noe fortere jo mer dere maser på kundeservice eller snakker om det. En skulle jo tro det var noe mer interessant å snakke om rundt selve xboxen og spill, men det er liksom side opp og side ned "tok kontakt med kundeservice", "orderen min står fortsatt som reservert", "sendt fra lagret 10/11" sånn omtrent hver eneste dag her inne over en ganske lang periode nå.

 

 

 

Om det spesifikt var mas på kundesenteret du mente, så misforsto jeg. Trodde du mente folk som var utålmodige generelt.

Enig i at det ikke hjelper å mase på Kundesenteret, men forstår at folk har lyst til å vite om de har sjans til å få den til release.

Jeg syns dager etter release er kjipt, da jeg har planlagt fri fra jobb ett par dager i neste uke. Jeg syns ikke det er galskap å forvente å få en konsoll på release når den er forhåndsbestilt.

Endret av Onkel Klo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Ezio said:

Hvilken spill blir det første dere kommer til å spille/teste? 

Har one S i dag.

Holder på med Forza Horizon 4 og tenker gjøre meg ferdig med det. Hører det ser veldig bra ut på Series X.

Etter det så hadde jeg tenkt til å spille Titanfall 2, siden jeg ikke har fått gjort det ennå.

Men nå kan det godt hende det blir Jedi fallen order i stedenfor.

Tetris effect kommer jeg nok til å spille litt innimellom slaga.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig mest spent på multiplat spill og BC spill! No mans sky oppdateringen, valhalla, gears 4 og 5 (ikke spilt siden gears 3) og ikke minst gleder jeg meg helt sykt til 4k60fps med FOV på destiny (desember). Pcen min er gtx 1060, i7 2600k clocket til 4.5 mhz og 8 gig ram, så jeg har spilt mest på 1080p/1440p og gleder meg til 4k standard! Spent som F!

Lenke til kommentar
Kokosnøtt skrev (8 timer siden):

Mener du 19. oktober? Jeg bestilte når forhåndsbestillingene åpnet, og det står bekreftet lagerdato 03.11 i ordrebekreftelsen.

Når bestilte du?

---

Håper virkelig de som får konsoller fra "03.11-partiet" får dem tilsendt før release..

Nei, september... 

Og i mailen jeg har står det bekreftet lagerdato 10/11

Men jeg har ingen konto, så får ikke logget meg inn a sjekket noe mer. 

Jeg får bare ny mail når den er sendt. 

Ser at folk som har bestilt etter meg har tidligere lagerdato, men jeg husker at dette varierte flere ganger ila dagen denne perioden. 

Bare jeg få den innen et par uker etter release er jeg fornøyd. 

 

Edit, har opprettet profil på Elkjøp og står at ordre er mottatt 22 september. 

Håper uansett jeg får den fortløpende, lagerdato står fortsatt som 10/11 og statusen er reservert

Endret av luly
Lenke til kommentar
Ezio skrev (1 time siden):

For å skifte over til noe annet, noe som forsåvidt har blitt spurt om før, men siden man vet litt flere spill nå som kommer til launch.


Hvilken spill blir det første dere kommer til å spille/teste? 

 

 

Sannsynligvis Gears 5 eller Forza Horizon 4. Har forsøkt å utarbeide meg en liste over spill jeg ønsker å laste ned først, men den endrer seg hele tiden. 😛

Av bare gamle spill ser den noenlunde slik ut:

-Gears 5
-Halo TMCC
-Forza Horizon 4
-Sea of Thieves
-Rare Replay
-No Man's Sky
-Minecraft
-Borderlands 3

Så har jeg lyst til å prøve noen nye spill også. Gears Tactics, AC Valhalla, Yakuza: Like a Dragon eller Tetris Infinite er aktuelle der.

Spørs hvor mye plass jeg kommer til å ha igjen. :p

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Tor Rasmussen said:

En av grunnene mine til Xbox Series X var/er Flight Simulator.
Noen som har lest/hørt noe om når den skal kommer?
Først trodde jeg det var mulig å få den til Xbox One X i August, men etter at det kom til PC, ble det stille.

Tror ingenting er offentliggjort, men alt tyder på en lansering i 2021.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...