Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, kom hit for å poste akkurat dette :D 

Ja det kan bli litt av en budkrig om dette stemmer, og med spennende utfall. De har noen gode studioer på laget men det meste av IP'ene de har utviklet spill for er vel kun lisensiert? Hadde vært fantastisk for MS å fått Rocksteady Studios på laget for eksempel, men lisensen til Batman Arkham serien følger vel ikke automatisk med tenker jeg.

Merkelig nok er det vel bare et par uker siden jeg skrev i den hyggelige tråden om spill som hobby at jeg satt spilte igjennom F.E.A.R. 1 og 2 igjen og gjerne skulle sett en skikkelig reboot av denne serien, og Monolith Productions som har laget disse er jo eid av WB, så da er det kanskje håp for at nye eiere kanskje kan ønske å gi denne serien en my sjanse :D

MS trenger absolutt noen skikkelige horror-spill i biblioteket sitt.

Lenke til kommentar

Tviler vel egentlig på at det blir MS som kjøper dem opp. Jeg kan se for meg at ett eller to nye studioer blir kjøpt opp, men WB Interactive er nok litt for stort til at MS ønsker å åpne lommeboken for dem. Jeg håper bare at det ikke blir Google Stadia...

Da holder jeg heller en knapp på Asobo (Plague Tale og Flight Simulator) og/eller Bloober Team (Observer, Blair Witch og The Medium). 

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (15 timer siden):

Selv for Google så tror jeg dette hadde blitt en kostbar affære med null avkastning med tanke på at de sitter på en av de største floppene av en platform i spillhistorien og praktisk talt ikke har noen kunder.

Ser den. Stadia har ikke slått an så langt.

Et av problemene med tjenesten har dog vært mangel på spill. Et oppkjøp av WB Interactive kunne ha løst det problemet for Google. Så det er egentlig litt rart at Google ikke har vist noen interesse ennå.

Lenke til kommentar

Mye tyder på at Xbox One og One X ikke lengre er i produksjon, og leser også på flere forum at folk sliter med å finne Xbox One kontrollere, så enten er det produksjonsproblemer på grunn av corona eller så er disse også ute av produksjon. Selve konsollene er listet som 'discontinued' hos flere amerikanske retailers så det er jo ikke umulig at MS har skiftet fullt fokus og produksjon til Series X nå.

Føles godt at denne forferdelige konsollgenerasjonen snart er over :D

Lenke til kommentar
On 7/15/2020 at 10:50 AM, ilpostino said:

Jeg er litt vingle-Petter og usikker på om jeg skal kjøpe en dedikert UHD bluray-spiller eller vente på PS5 eller Xbox seriex X. 

Er vel like greit å bare kjøpe en PS5 eller Series X vel? Mindre rot under TVen og penger spart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...