Gå til innhold

PL - Manchester United vs Burnley


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har vært greit ræl på corner i 7 år...

Bekymret for hvordan dette går uten Lindelöf, som vinner flest prosent dueller av alle i Premier League (nr. 9 i Europa). Sist vi møtte Burnley, for noen uker siden, var han veldig imponerende mot Wood og Barnes. Tror ikke han tapte en eneste hodeduell mot noen av de. Nå blir sannsynligvis Bailly erstatteren hans, og han kan jo fort bli både heit i toppen og slite med å plassere seg. Eller så går han av banen med ny skade etter 30 min...

Syltynt på resten av banen er det og. Fortsatt ingen muligheter for rotasjon, så jeg frykter at kampen mot Liverpool for tre dager siden kjennes godt i beina. Da ble det løpt fælt.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (37 minutter siden):

Du skjønner hva jeg mener .. Jeg siktet til Bailly (og de andre spillerne) og det faktum at Murphys lov nå er blitt til en regel i troppen. Vil helst unngå flere skader

Jada :) Sånn som det er nå så er det jo komisk nok nesten like viktig å unngå flere skader som å ta tre poeng. 

Lenke til kommentar

Ser tidvis bra ut. Men synes vi flere ganger burde bare forsøke å slå enkle innlegg, eller faktisk skyte fra distanse, for å bare avslutte angrepet, og dermed tvinge Burnley litt ut av etablert forsvar igjen. Er for mye av at vi forsøker å tre oss igjennom, der det er så tydelig at vi mangler kvalitenen som skal til for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...