Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, jeg burde hørt på folk her når jeg så prisene for feks battlefield 2042 disc vs digital. Hvor mye kan man forvente å få for en digital med en kontroller på finn egentlig? jeg tok den opp, innså at dette ville ikke bli som jeg håpet, sjekket prisene på bf2042 feks og kjøpte disc versjonen heller hos netonnet.

 

Noe forslag på fornuftig pris? jeg syns folk har ekstremt høye priser for DE på finn, så vil ikke dra det for langt, men noe dekningsbidrag hadde jo vært fint.

Lenke til kommentar
39 minutes ago, Christian86 said:

Noe forslag på fornuftig pris? jeg syns folk har ekstremt høye priser for DE på finn, så vil ikke dra det for langt, men noe dekningsbidrag hadde jo vært fint.

Markedsmessig kan du nok ta en grei pris som nok både du og kjøper er happy med.

Det er jo et klart selgers marked, men du ser jo hvilke "tilbud" som blir liggende selv i butikker som har varianter på lager, så legg det et sted imellom de som tar normal pris og de som tar "tilbud"-pris.

Lenke til kommentar
1 hour ago, vidor said:

Markedsmessig kan du nok ta en grei pris som nok både du og kjøper er happy med.

Det er jo et klart selgers marked, men du ser jo hvilke "tilbud" som blir liggende selv i butikker som har varianter på lager, så legg det et sted imellom de som tar normal pris og de som tar "tilbud"-pris.

Takk, jeg ville ikke være en skalper, for jeg vet jo folk jakter disse. Men om jeg som sagt fikk dekningsbidrag mot den nye så var jeg happy. Jeg prøver med 6000 som er billigst av alle på finn

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Christian86 said:

Takk, jeg ville ikke være en skalper, for jeg vet jo folk jakter disse. Men om jeg som sagt fikk dekningsbidrag mot den nye så var jeg happy. Jeg prøver med 6000 som er billigst av alle på finn

Garantert noen som kjøper den kjapt til den prisen. Flott at det finnes folk som ikke har som mål å utnytte andre, men bare vil få en fair pris.

Solgte selv en Xbox 360 jeg hadde for mye da den ble lansert siden jeg fikk et eksemplar ekstra. Den gikk til innkjøpspris til en heldig kar som fikk dekket en julegave i familien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Christian86 skrev (2 timer siden):

haha, jeg burde hørt på folk her når jeg så prisene for feks battlefield 2042 disc vs digital. Hvor mye kan man forvente å få for en digital med en kontroller på finn egentlig? jeg tok den opp, innså at dette ville ikke bli som jeg håpet, sjekket prisene på bf2042 feks og kjøpte disc versjonen heller hos netonnet.

 

Noe forslag på fornuftig pris? jeg syns folk har ekstremt høye priser for DE på finn, så vil ikke dra det for langt, men noe dekningsbidrag hadde jo vært fint.

Ikke si vi ikke prøvde 😛 Du er ikke den første som angrer på å være låst til digital heh. Lykke til med salget!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Mala said:

Ikke si vi ikke prøvde 😛 Du er ikke den første som angrer på å være lås til digital heh. Lykke til med salget!

kompisene mine mente at siden jeg skulle ha så få spill burde det gå fint....det var inntil jeg så differansen på BF2042 i digital vs disc på amazon, huff...glad netonnet ikke blokkerte meg fra tilbudet de hadde nå da, så fikk jo tak i en der. 

Lenke til kommentar
Christian86 skrev (9 minutter siden):

kompisene mine mente at siden jeg skulle ha så få spill burde det gå fint....det var inntil jeg så differansen på BF2042 i digital vs disc på amazon, huff...glad netonnet ikke blokkerte meg fra tilbudet de hadde nå da, så fikk jo tak i en der. 

Helt forståelig om man er en typisk FIFA/COD spiller sånn sett. Men likevel er prisdifferansen på snaue 1k så lite kontro a det man potensielt sparer inn på få kjøp, og samtidig har tilgjengeligheten på den digital konsollen vært heeeeelt krise i forhold til den med optisk drev.  I mitt hode er det ikke noe å tenke på en gang. 

Du kommer inn i 2042 på rett tidspunkt forøvrig, nå er det langt bedre å spille selv om det er TOTAL mangel på innhold. Ett rimelig bedritent BF spill er det jo, og en spøk og som å pisse fansen i trynet....men det er på bedringen vei i hvert fall. Helt utrolig hvor elendig dette spillet endte opp å bli i lang tid etter lansering.

EDIT: På PC i hvert fall.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Christian86 skrev (6 timer siden):

Takk, jeg ville ikke være en skalper, for jeg vet jo folk jakter disse. Men om jeg som sagt fikk dekningsbidrag mot den nye så var jeg happy. Jeg prøver med 6000 som er billigst av alle på finn

Jeg har og en PS5 som jeg vurder å selge(helt ny og ikke pakket ut). Men jeg har betalt 5998kr, så at du tar 6000kr er jo billig 🙂

Lenke til kommentar
7 hours ago, ray001 said:

Jeg har og en PS5 som jeg vurder å selge(helt ny og ikke pakket ut). Men jeg har betalt 5998kr, så at du tar 6000kr er jo billig 🙂

Ja, virker som folk våkne nå, men noen pruter jo enda mer...en prøvde 5000kr for den var jo brukt i 10 minutter...men kom en fyr nå som sa 6000kr. Han må bare bli ferdig i et familieselskap, så avtalt med han. Undres om jeg skulle tatt depositum, men han svarer raskt og er på, så magefølelsen sier jeg kan stole på han. (kanskje jeg tar feil 😛 )

Lenke til kommentar
Sjalottløk skrev (1 time siden):

Ikke hold av varer for folk på Finn med mindre de betaler depositum, men hvis du ikke får inn bud imellomtiden, så er det jo ikke noe problem.

Enig. På slike "hotte" varer på finn pleier jeg å kjøre førstemann til mølla-prinsippet.
Så hvis noen virkelig vil ha den, men ikke kan hente, så pleier jeg å si "vippse beløpet, så setter jeg solgt på annonsen".
Har hatt alt for mange som faller fra underveis.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Christian86 said:

Det gikk fint, han kom, betalte riktig sum, så det gikk bra. 

Ved henting går det som regel helt fint når pris er avtalt og folk ikke er forstyrret. Tenkte mer på om noen ville du skulle sende uten å betale først. Får du ting i retur fordi noe er uhentet får du dobbel porto og varen tilbake.

Som regel går det helt fint, men du kan også treffe på mindre seriøse folk som skjuler seg bak anonymitet og postgang og har til hensikt å aldri betale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...